Komunikaty PR

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

2025-05-28  |  12:00
Biuro prasowe
Petsy

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad wyprowadza psa w awaryjnej sytuacji, a po powrocie pojawia się pytanie - jak się odwdzięczyć? Kampania „Koniec z długami”, stworzona przez polski startup Petsy, zachęca do zmiany tego schematu i promuje nowoczesne, profesjonalne podejście do opieki nad zwierzętami - bez niezręczności i emocjonalnych zobowiązań.

Zamiast przysługi – usługa

Jeszcze niedawno petsitting kojarzył się z luksusem zarezerwowanym dla nielicznych. Dziś staje się wygodnym i dostępnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy chcą mieć pewność, że ich pupil trafi w odpowiednie ręce, bez konieczności angażowania rodziny czy przyjaciół.

- Naszą kampanię stworzyliśmy z myślą o osobach, które chcą zapewnić swoim zwierzakom najlepszą i w pełni profesjonalną opiekę, nie obciążając przy tym innych - mówi Michał Wojewoda, CEO Petsy. - Nawet drobna przysługa potrafi przerodzić się w emocjonalne zobowiązanie. Chcemy zaproponować alternatywę: bezpieczną opiekę petsitterów opartą na jasnych zasadach, bez niezręczności i bez długów - dodaje Wojewoda.

Zamiana przysługi na usługę to nie tylko większy komfort, to także gwarancja jakości. Petsitterzy współpracujący z Petsy to zweryfikowane osoby z doświadczeniem, które wiedzą, jak zadbać o potrzeby zwierzaka - od codziennej rutyny, przez zabawę, po zapewnienie poczucia bezpieczeństwa. Tego nie zawsze są w stanie zagwarantować zapracowani bliscy, nawet jeśli bardzo się starają.

Dobro mnoży się dalej. Pomoc dla schronisk

Integralną częścią kampanii jest też wsparcie dla zwierząt w schroniskach. 1% dochodu z każdego zlecenia zrealizowanego przez platformę trafia na zakup karmy dla podopiecznych Schroniska w Korabiewicach.

- Zależy nam, by ta pomoc miała szerszy wymiar. Dlatego każda decyzja o opiece nad pupilem przez Petsy to nie tylko wygoda dla właściciela, ale też realne wsparcie dla zwierząt, które wciąż czekają na swój dom - podkreśla Michał Wojewoda.

Nowy standard. Bez presji i bez długów

Kampania „Koniec z długami” potrwa do końca wakacji i ma promować podejście, w którym petsitting przestaje być luksusem, a staje się codziennym, profesjonalnym rozwiązaniem - tak samo oczywistym jak catering dietetyczny, sprzątanie czy opiekunka do dziecka. To także wstęp do rozmowy o tym, czym dziś jest współczesna odpowiedzialność za zwierzę. To nie tylko karmienie i spacery. To nie ciągła obecność. To świadomość, że czasem najlepsze, co możemy zrobić, to poprosić o pomoc - i wybrać opiekę, która naprawdę odpowiada na potrzeby pupila.

Źródło informacji: Petsy

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!
2025-05-22 | 20:00

Sustainable Economy Summit – Spotkajmy się na Konferencji już 27-28 maja!

XI edycja dwudniowej konferencji Sustainable Economy Summit rozpocznie się już 27 maja w Holiday Inn Resort Warszawa-Józefów. Wydarzenie, organizowane między innymi pod

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.