Komunikaty PR

Koniec z szukaniem pilota. Zamień wszystkie na jeden uniwersalny.

2021-02-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Urządzeń w naszych domach wciąż przybywa, a co za tym idzie, także pilotów, które je obsługują. Chyba każdy choć raz doświadczył udręki związanej z poszukiwaniem tego właściwego. Przyszedł czas na nową jakość - uniwersalny pilot marki Woox, który zastąpi wszystkie inne piloty w Twoim domu.

 

Zajmują dużo miejsca, ciągle się gubią, zbierają kurz, a czasem nawet trudno rozróżnić, który pasuje do danego sprzętu. Tak, chodzi oczywiście o piloty. Jest jednak nowoczesny sposób na rozwiązanie tego kłopotu. W ofercie marki Woox - specjalisty od urządzeń smart - można znaleźć uniwersalny pilot na podczerwień, który zastąpi wszystkie inne piloty w domu. 

 

Współpraca z wieloma urządzeniami

Uniwersalny pilot IR WooX R4294 pozwala na zdalne sterowanie różnymi urządzeniami domowymi. Współpracuje on z ponad 8000 urządzeniami z ponad 2000 marek oraz korzysta z bazy firmy Remotec. Jest to jedna z największych na świecie baz urządzeń, sterowanych za pomocą pilota na podczerwień. To gwarancja, że większość Twoich urządzeń będzie kompatybilna z pilotem od Woox.

Jeżeli Twojego urządzenia nie ma w bazie danych, to również jest na to sposób. Woox R4292 posiada funkcję uczenia się, która daje możliwość zaprogramowania dowolnego pilota IR.

 

Sterowanie przez aplikację

Aby sterować wybranymi urządzeniami z poziomu tabletu lub smartfona wystarczy połączyć uniwersalny pilot IR do domowej sieci WIFI oraz pobrać darmową aplikację WooxHome. Za pomocą jednego kliknięcia możemy na przykład zmienić kanał w telewizorze, wyłączyć klimatyzator, pogłośnić muzykę w głośnikach lub uruchomić dekoder. To ułatwienie, które warto wypróbować w swoim domu.

Ponadto Woox R4292 jest kompatybilny z Amazon Alexa, Google Assistant (Google Home) czy IFTTT, co umożliwia również sterowanie poleceniami głosowymi.

 

Dystrybutor marki WOOX w Polsce:

Netinet sp z o.o.

Arkuszowa 18,

01-934 Warszawa

tel: 22 213 11 50

e-mail: info@netinet.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.