Konkurs! Dołącz do „Śniadaniowych Roślinożerców” marki Flora
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
Przyszłość jest roślinna, a nasze wybory mają znaczenie. Dlatego przygotowując codzienne śniadanie, sięgaj po roślinne produkty i weź udział w konkursie marki Flora - „Śniadaniowi Roślinożercy”. Wystarczy, że na profilu na Instagramie wrzucisz zdjęcie swojego roślinnego śniadania z Florą, oznaczysz na nim profil @floraroslinna i w opisie dodasz hashtag akcji: #SniadaniowiRoslinozercy. Do wygrania atrakcyjne nagrody - pobyt na farmie Bii dla 2 osób i piękne zestawy śniadaniowe polskiej ceramiki. Konkurs trwa do 28 września 2020 r.
Rośliny są O MEGA!
Marka Flora zachęca do tego, byśmy zmieniali swoje nawyki i zaczynali każdy dzień od zdrowego śniadania opartego na roślinach z wykorzystaniem Flory. Dzięki temu, poczujemy się lepiej i przyczynimy się do dobrobytu naszej planety. Szczególnie, że nawet mała zmiana robi różnicę!
By zachęcić konsumentów do podjęcia wyzwania, Flora rusza z konkursem na Instagramie. Każdy, kto chciałby wziąć w nim udział, powinien opublikować zdjęcie roślinnego śniadania z Florą na swoim instagramowym profilu, oznaczając profil marki @floraroslinna i w opisie dodając dedykowany hashtag konkursowy: #SniadaniowiRoslinozercy. Nagrodami w konkursie są: weekendowe pobyty na farmie Bii dla dwóch osób, a także śniadaniowe zestawy ceramiki Fika. Zgłoszenia można publikować do 28 września 2020 r. Szczegóły i regulamin akcji znaleźć można na profilu marki Flora na Facebooku: www.facebook.com/floraroslinna.
Roślinny ambasador Flory - erVegan
Ambasadorem akcji „Śniadaniowi Roślinożercy” został dietetyk i bloger — Eryk Wałkowicz, znany jako erVegan, który pokazuje, że dieta roślinna może być zbilansowana, smakowita i pełna niespodzianek. W ramach akcji prezentuje on inspirujące przepisy na wege śniadania, publikując je na swoich kanałach na Instagramie, Facebooku oraz na blogu. W ten sposób zachęca on odbiorców do podjęcia roślinnego wyzwania marki Flora.
Więcej inspiracji oraz informacji na temat akcji „Śniadaniowi Roślinożercy” znaleźć można na Facebooku i Instagramie marki Flora – Flora Roślinna.
------
Flora – 100% roślinna
Idealnym uzupełnieniem diety roślinnej są w 100% roślinne produkty marki Flora — Flora Original, Flora Light i Flora Gold, powstałe na bazie wysokiej jakości olejów roślinnych: słonecznikowego, lnianego i rzepakowego. Produkty stanowią doskonałe źródło korzystnych dla zdrowia nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-3 i 6. Charakteryzuje je także świetny smak. Są odpowiednie dla wegan i wegetarian, nie zawierają też konserwantów. Flora Light to produkt, po który sięgać mogą także osoby z nietolerancją laktozy. Produkty marki Flora doskonale wpisują się w ideę zbilansowanej diety roślinnej, a przy tym pomagają zadbać o zdrowie serca.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.