Konkurs! Dołącz do „Śniadaniowych Roślinożerców” marki Flora
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
Przyszłość jest roślinna, a nasze wybory mają znaczenie. Dlatego przygotowując codzienne śniadanie, sięgaj po roślinne produkty i weź udział w konkursie marki Flora - „Śniadaniowi Roślinożercy”. Wystarczy, że na profilu na Instagramie wrzucisz zdjęcie swojego roślinnego śniadania z Florą, oznaczysz na nim profil @floraroslinna i w opisie dodasz hashtag akcji: #SniadaniowiRoslinozercy. Do wygrania atrakcyjne nagrody - pobyt na farmie Bii dla 2 osób i piękne zestawy śniadaniowe polskiej ceramiki. Konkurs trwa do 28 września 2020 r.
Rośliny są O MEGA!
Marka Flora zachęca do tego, byśmy zmieniali swoje nawyki i zaczynali każdy dzień od zdrowego śniadania opartego na roślinach z wykorzystaniem Flory. Dzięki temu, poczujemy się lepiej i przyczynimy się do dobrobytu naszej planety. Szczególnie, że nawet mała zmiana robi różnicę!
By zachęcić konsumentów do podjęcia wyzwania, Flora rusza z konkursem na Instagramie. Każdy, kto chciałby wziąć w nim udział, powinien opublikować zdjęcie roślinnego śniadania z Florą na swoim instagramowym profilu, oznaczając profil marki @floraroslinna i w opisie dodając dedykowany hashtag konkursowy: #SniadaniowiRoslinozercy. Nagrodami w konkursie są: weekendowe pobyty na farmie Bii dla dwóch osób, a także śniadaniowe zestawy ceramiki Fika. Zgłoszenia można publikować do 28 września 2020 r. Szczegóły i regulamin akcji znaleźć można na profilu marki Flora na Facebooku: www.facebook.com/floraroslinna.
Roślinny ambasador Flory - erVegan
Ambasadorem akcji „Śniadaniowi Roślinożercy” został dietetyk i bloger — Eryk Wałkowicz, znany jako erVegan, który pokazuje, że dieta roślinna może być zbilansowana, smakowita i pełna niespodzianek. W ramach akcji prezentuje on inspirujące przepisy na wege śniadania, publikując je na swoich kanałach na Instagramie, Facebooku oraz na blogu. W ten sposób zachęca on odbiorców do podjęcia roślinnego wyzwania marki Flora.
Więcej inspiracji oraz informacji na temat akcji „Śniadaniowi Roślinożercy” znaleźć można na Facebooku i Instagramie marki Flora – Flora Roślinna.
------
Flora – 100% roślinna
Idealnym uzupełnieniem diety roślinnej są w 100% roślinne produkty marki Flora — Flora Original, Flora Light i Flora Gold, powstałe na bazie wysokiej jakości olejów roślinnych: słonecznikowego, lnianego i rzepakowego. Produkty stanowią doskonałe źródło korzystnych dla zdrowia nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-3 i 6. Charakteryzuje je także świetny smak. Są odpowiednie dla wegan i wegetarian, nie zawierają też konserwantów. Flora Light to produkt, po który sięgać mogą także osoby z nietolerancją laktozy. Produkty marki Flora doskonale wpisują się w ideę zbilansowanej diety roślinnej, a przy tym pomagają zadbać o zdrowie serca.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.