Konkurs Mrs. Poland International po raz pierwszy w Polsce
Już 20 kwietnia br. w Warszawie odbędzie się po raz pierwszy konkurs Mrs. Poland International. Prestiżowy, międzynarodowy projekt stworzony ponad 30 lat temu w USA skierowany do kobiet, które osiągnęły sukces zawodowy i osobisty. Uczestniczki będą miały okazję zaprezentować swoje dokonania, które odniosły w świecie biznesu, a które wypracowały własnymi siłami, zaangażowaniem i odwagą. Zwyciężczyni będzie reprezentować Polskę w Stanach Zjednoczonych podczas finałowej gali.
Konkurs Mrs. Poland International to wydarzenie, które ma na celu uhonorowanie kobiet, które łączą w sobie piękno z inteligencją. Takich, które swoją postawą mogą motywować inne kobiety do zmian, do tworzenia własnych biznesów, zachęcać do walki o swoją niezależność oraz marzenia.
W tegorocznej edycji konkursu wezmą udział kobiety z różnych części Polski, które mają na swoim koncie wiele osiągnięć zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Uczestniczki będą miały okazję zaprezentować się na scenie w kilku odsłonach, m.in. stroju narodowym, fitness, wieczorowym oraz Biznes Lady w formie video prezentacji mówiącej o swojej karierze zawodowej.
Dyrektor konkursu Mrs. Poland International podkreśla, że nie jest to konkurs piękności, ale przede wszystkim projekt, który promuje wartości takie jak: siła charakteru, niezależność, determinacja oraz przedsiębiorczość. To przedsięwzięcie, które ma motywować i dawać siłę do budowania własnego biznesu i odważnego kroczenia ścieżkami zawodowymi w świecie mężczyzn.
- Misją konkursu jest pokazanie piękna każdej kobiety bez względu na wiek. Każda z uczestniczek osiągnęła sukces zawodowy, spełnia się w tym co robi oraz realizuje swoje pasje. Naszym celem jest umożliwienie każdej z nich opowiedzenia swojej historii sukcesu, podzielenia się ambitnymi planami na przyszłość, a także swoją pasją i hobby. Kobiety mają wielką moc i mogą być inspiracją dla innych pań, by nie obawiały się walczyć o swoje marzenia – mówi dyrektor konkursu Iana Lutska oraz posiadaczka tytułu Mrs. Ukraine International 2017.
Finałowa gala konkursu Mrs. Poland International odbędzie się już 20 kwietnia w Renaissance Warsaw Airport Hotel i będzie to wielkie wydarzenie, które z pewnością przyciągnie uwagę polskiej i międzynarodowej opinii publicznej. W wydarzeniu weźmie udział 21 uczestniczek, zarówno Polek, jak i Ukrainek oraz Białorusinek, które od wielu lat mieszkają w Polsce, odnalazły tu swoje miejsce i tworzą prężnie działające firmy.
Partnerami generalnymi konkursu są Renaissance Warsaw Airport Hotel oraz Leo Beauty Clinic, Dr. Spiller, a partnerem oficjalnym Sposa Bella.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.