Konkurs pełen nagród w CH Osowa!

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Już w najbliższy poniedziałek rusza konkurs radiowy na antenie Radia ESKA. Na czym polega konkurs? Słuchacze mają 40 sekund i 6 pytań, na które… nie mogą odpowiedzieć poprawnie. Pytania dotyczą różnorodnych tematów – najważniejsze i zarazem najtrudniejsze jest to, aby automatycznie nie podać prawidłowej odpowiedzi.
Każdego dnia jedna osoba wygra kartę podarunkową do wybranego sklepu – m.in. drogerii, sportowego czy wnętrzarskiego, a 10 osób otrzyma voucher o wartości 30 zł do wykorzystania w kawiarniach i restauracjach na terenie Centrum Handlowego Osowa.
„Wygrana będzie doskonałą okazją do wprowadzenia wiosennych zmian w swoim domu czy realizacji noworocznych postanowień związanych ze zdrowym trybem życia. Zwłaszcza w okresie przesilenia wiosennego chętnie szukamy rozwiązań, które dodają nowej energii i odmienią nasze otoczenie – i właśnie tę porę uznaliśmy za najlepszą na zorganizowanie konkursu pełnego nagród” – mówi Justyna Siemińska, dyrektor CH Osowa.
CH Osowa leży Obwodnicy Trójmiasta w sąsiedztwie prężnie rozwijającej się dzielnicy Osowa. Dzięki temu osoby mieszkające w dzielnicy oraz poza granicami miasta mają łatwy dostęp do bogatej oferty centrum, zarówno w kwestii usług, zakupów, zadbania o urodę, czy oferty gastronomicznej.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.