Konkurs plastyczny „Malowane znaki”
Instytut Konfucjusza w Krakowie
Oleandry 2A
30-063 Kraków
media|instytutkonfucjusza.pl| |media|instytutkonfucjusza.pl
12 663 26 07
www.instytutkonfucjusza.uj.edu.pl/
Ośrodek „Instytut Konfucjusza w Krakowie” serdecznie zaprasza wszystkich uczniów szkół podstawowych z klas 1-8 do udziału w konkursie plastycznym „Malowane znaki”.
Zadanie konkursowe polega na indywidualnym wykonaniu pracy plastycznej przedstawiającej wybrany przez uczestnika znak chiński w dowolnej aranżacji.
Organizator przewidział trzy kategorie wiekowe:
• klasy 1-2,
• klasy 3-5,
• klasy 6-8.
Celami konkursu są: rozwijanie zainteresowania chińską kulturą wśród dzieci i młodzieży, poszerzanie wiedzy o chińskiej kulturze, rozwijanie zdolności plastycznych i wrażliwości estetycznej.
W każdej kategorii wiekowej przewidziane są nagrody dla 3 pierwszych miejsc. Zwycięzcy konkursu otrzymają nagrody w postaci artykułów plastycznych.
Przy ocenie prac komisja konkursowa będzie brała pod uwagę: zgodność z tematyką, zgodność przedstawienia znaku chińskiego z jego znaczeniem, estetyka pracy, oryginalność, wartości artystyczne.
Pracę należy wykonać dowolną techniką na arkuszu papieru, który nie przekracza rozmiaru A3, do którego dołączony będzie formularz zgłoszeniowy i złożyć ją w biurze Instytutu Konfucjusza w Krakowie ul. Oleandry 2A do dn. 31.01.2024.
Wyniki ogłoszone zostaną do dnia 05.02.2024.
Regulamin konkursu, formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowe informacje znajdują się na stronie instytutkonfucjusza.uj.edu.pl.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.