Konkurs „Smak pełen wspomnień” – aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (należąca do Lorenz) rusza z nową aktywacją o haśle „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs dla konsumentów. Akcja potrwa przez cały wrzesień. Na zwycięzców czeka 5 nagród głównych: weekendowy pobyt w agroturystyce i 30 zestawów zapasu Wiejskich Ziemniaczków.
Polska kuchnia jest niezwykle różnorodna: regionalne smaki, tradycyjne potrawy, aromatyczne przyprawy i przede wszystkim ziemniaki. Za smakiem często w parze idą wspomnienia, domowych spotkań, beztroskich chwil, jedynego w swoim rodzaju dania przygotowywanego przez ukochaną babcię. Właśnie o tych wspomnieniach chcemy rozmawiać.
W ramach konkursu „Smak pełen wspomnień” marka zachęca do podzielenia się wyjątkowymi wspomnieniami, które łączą się z polską kuchnią i domowymi potrawami.
Opowiesz o swoich wspomnieniach?
W konkursie można wygrać 5 voucherów na weekendowy pobyt w agroturystyce oraz 30 zestawów składających się z 10 opakowań Wiejskich Ziemniaczków. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić paczkę Wiejskich Ziemniaczków, zarejestrować paragon na stronie www.smakpelenwspomnien.pl i opisać, jakie polskie dania zajmują ważne miejsce w sercu uczestnika. Konkurs trwa przez cały wrzesień 2024 roku, a jeden dowód zakupu upoważnia do jednego zgłoszenia.
Komunikacja konkursu wspierana jest przez influencerów, dla których polskie smaki nie są obojętne: Michał Malinowski, Foxes in Eden, Eryka Nawrocka, Rolnik w Szpilkach oraz Hubiemat.
Ziemniaczki, naturalnie!
Wiejskie Ziemniaczki to marka, która od lat współpracuje z polskimi rolnikami i dba o wybór najlepszych ziemniaków do produkcji chipsów. Warto podkreślić, że Wiejskie Ziemniaczki to chipsy, które powstają wyłącznie z polskich ziemniaków i nie zawierają dodatku wzmacniaczy smaku.
Kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w Internecie.
Za koncept kreatywny oraz działania komunikacyjne odpowiada agencja MSL Group, zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry.
Więcej informacji o kampanii i konkursie można znaleźć na stronie www.smakpelenwspomnien.pl.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.
Konsument
Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.
Prawo
Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.