KONKURS: wygraj rozgrywkę w Scrabble z Hi Hanią lub Bartkiem Świeżym
To najbardziej ekscytujące wydarzenie tej jesieni! Scrabble® zaprasza do udziału w wyjątkowym konkursie, w którym można wygrać rozgrywkę w Scrabble Drużynowe 2w1 z idolami GEN Z – Hi Hanią i Bartkiem Świeżym. To niepowtarzalna okazja, by spotkać się ze swoimi ulubieńcami, stworzyć z nimi drużynę i rozegrać wspólnie pełną emocji grę. Na zwycięzców czeka również zestaw gier Mattel o wartości 250 zł.
Co należy zrobić?
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dowolną wersję gry Scrabble w salonach Empik lub na empik.com w dniach od 25 września do 6 listopada 2024 r., a następnie zarejestrować paragon na stronie konkursowej www.druzynascrabble.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, dlaczego to właśnie Ty powinieneś/powinnaś zagrać w drużynie z Hi Hanią lub Bartkiem Świeżym.
Nagrody – wyjątkowe spotkanie z idolami
Autorzy najlepszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni udziałem w spotkaniu „Meet&Play”, podczas którego będą mieli okazję spotkać się ze swoimi idolami i zagrać z nimi w Scrabble Drużynowe 2w1 w drużynie Hi Hani lub Bartka Świeżego w Warszawie. Do każdej drużyny wybierane są trzy osoby. Laureaci konkursu otrzymają także zestawy gier Mattel o wartości 250 zł.
Pozostali uczestnicy konkursu będą mieli szansę na wygranie nagrody drugiego stopnia - jednego z pięćdziesięciu zestawów gier Mattel o wartości 250 zł.
Więcej informacji na stronie konkursu: na www.druzynascrabble.pl
Scrabble® – gra tak dobra, że brak słów!
Scrabble to gra, która od ponad 75 lat dostarcza rozrywki miłośnikom słów i strategii na całym świecie. Teraz możesz poznać jej nową odsłonę – Scrabble® Drużynowe 2w1, zaprojektowane z myślą o współpracy
i budowaniu relacji. Wystarczy odwrócić planszę na drugą stronę i gotowe! Celem rozgrywki w Scrabble Drużynowe jest wspólne ukończenie wyzwań o różnych stopniach trudności. W trybie zespołowym rozgrywka jest bardziej dynamiczna, a osiągnięcie celu łatwiejsze. Gra Scrabble to świetna zabawa zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych graczy. Nowa wersja drużynowa wnosi jeszcze więcej emocji do rozgrywki!
Scrabble® Gwiezdne Wojny
Teraz możesz przenieść grę Scrabble® w nadprzestrzeń na 2 różne sposoby! Ciesz się klasyczną grą Scrabble® z dodanym słownictwem z Gwiezdnych Wojen lub wypróbuj Tryb Galaktyczny pełen kosmicznej zabawy.
Scrabble® Pokémon
W tej edycji możesz zdobywać punkty bonusowe za układanie słów ze świata Pokémonów! Wolisz bardziej luźną grę? Odwróć planszę i spróbuj wersji Scrabble® Pokémon, w której wszyscy gracze współpracują.
Scrabble® Junior
Dwie wspaniałe gry słowne w jednej – dla młodszych graczy! Gra nie jest już za trudna dla dzieci i pomaga im zwiększyć zasób słownictwa oraz nabrać sprawności w posługiwaniu się językiem.
Scrabble® Pułapki
Nieprzewidywalny i emocjonujący charakter dzięki płytkom pułapek i płytkom aktywującym, które włączają do gry specjalne możliwości, takie jak kradzież punktów lub usuwanie płytek, co daje sprytnym graczom niemałą przewagę.
Scrabble® 75 lat
Specjalna drewniana edycja Scrabble® – elegancki design i obrotowa plansza – to doskonały pomysł na prezent.
Scrabble® Travel
Dzięki kompaktowemu rozmiarowi grę zabierzesz ze sobą, gdzie tylko chcesz.
Kontakt dla mediów:
Magdalena Wąsowicz-Miszczyńska
Specjalista ds. PR
Tel. +48 533-203-369
e-mail: magdalena.miszczynska@yellowcups.pl

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.