Komunikaty PR

KONKURS: wygraj rozgrywkę w Scrabble z Hi Hanią lub Bartkiem Świeżym

2024-10-04  |  16:20
Biuro prasowe
Do pobrania Konkurs ( 1.73 MB )

To najbardziej ekscytujące wydarzenie tej jesieni! Scrabble® zaprasza do udziału w wyjątkowym konkursie, w którym można wygrać rozgrywkę w Scrabble Drużynowe 2w1 z idolami GEN Z – Hi Hanią i Bartkiem Świeżym. To niepowtarzalna okazja, by spotkać się ze swoimi ulubieńcami, stworzyć z nimi drużynę i rozegrać wspólnie pełną emocji grę. Na zwycięzców czeka również zestaw gier Mattel o wartości 250 zł.

Co należy zrobić?

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić  dowolną wersję gry Scrabble w salonach Empik lub na empik.com w dniach od  25 września do 6 listopada 2024 r., a następnie zarejestrować paragon na stronie konkursowej www.druzynascrabble.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, dlaczego to właśnie Ty powinieneś/powinnaś zagrać w drużynie z Hi Hanią lub Bartkiem Świeżym.

Nagrody – wyjątkowe spotkanie z idolami

Autorzy najlepszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni udziałem w spotkaniu „Meet&Play”, podczas którego będą mieli okazję spotkać się ze swoimi idolami i zagrać z nimi w  Scrabble Drużynowe 2w1 w drużynie Hi Hani lub Bartka Świeżego w Warszawie. Do każdej drużyny wybierane są trzy osoby. Laureaci konkursu otrzymają także zestawy gier Mattel o wartości 250 zł.

Pozostali uczestnicy konkursu będą mieli szansę na wygranie nagrody drugiego stopnia - jednego z pięćdziesięciu zestawów gier Mattel o wartości 250 zł.

Więcej informacji na stronie konkursu: na www.druzynascrabble.pl

Scrabble® – gra tak dobra, że brak słów!

Scrabble to gra, która od ponad 75 lat dostarcza rozrywki miłośnikom słów i strategii na całym świecie. Teraz możesz poznać jej nową odsłonę – Scrabble® Drużynowe 2w1, zaprojektowane z myślą o współpracy
i budowaniu relacji. Wystarczy odwrócić planszę na drugą stronę i gotowe! Celem rozgrywki w Scrabble Drużynowe jest wspólne ukończenie wyzwań o różnych stopniach trudności. W trybie zespołowym rozgrywka jest bardziej dynamiczna, a osiągnięcie celu łatwiejsze. Gra Scrabble to świetna zabawa zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych graczy. Nowa wersja drużynowa wnosi jeszcze więcej emocji do rozgrywki!

 

Scrabble® Gwiezdne Wojny

Teraz możesz przenieść grę Scrabble® w nadprzestrzeń na 2 różne sposoby! Ciesz się klasyczną grą Scrabble® z dodanym słownictwem z Gwiezdnych Wojen lub wypróbuj Tryb Galaktyczny pełen kosmicznej zabawy.

 

Scrabble® Pokémon

W tej edycji możesz zdobywać punkty bonusowe za układanie słów ze świata Pokémonów! Wolisz bardziej luźną grę? Odwróć planszę i spróbuj wersji Scrabble® Pokémon, w której wszyscy gracze współpracują.


Scrabble® Junior

Dwie wspaniałe gry słowne w jednej – dla młodszych graczy! Gra nie jest już za trudna dla dzieci i pomaga im zwiększyć zasób słownictwa oraz nabrać sprawności w posługiwaniu się językiem. 

Scrabble® Pułapki

Nieprzewidywalny i emocjonujący charakter dzięki płytkom pułapek i płytkom aktywującym, które włączają do gry specjalne możliwości, takie jak kradzież punktów lub usuwanie płytek, co daje sprytnym graczom niemałą przewagę.


Scrabble® 75 lat

Specjalna drewniana edycja Scrabble® – elegancki design i obrotowa plansza – to doskonały pomysł na prezent.

Scrabble® Travel
Dzięki kompaktowemu rozmiarowi grę zabierzesz ze sobą, gdzie tylko chcesz.

 

 
   

Kontakt dla mediów:

Magdalena Wąsowicz-Miszczyńska                                                                         

Specjalista ds. PR              

Tel. +48 533-203-369       

e-mail: magdalena.miszczynska@yellowcups.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Już 3 października jubileuszowa, 10. edycja Gali French Touch La Belle Vie! Biuro prasowe
2024-09-30 | 16:00

Już 3 października jubileuszowa, 10. edycja Gali French Touch La Belle Vie!

French Touch La Belle Vie! - wielowymiarowy projekt mający na celu przybliżenie Polakom francuskiej kultury, kuchni, mody czy filozofii życia - świętuje w 2024 roku swoje 10-lecie. Co roku
Gwiazdy Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!
2024-07-15 | 14:00

Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!

Czym jest satysfakcja we wnętrzach? Jak ją znaleźć? Gdzie szukać pomysłów, by stworzyć przestrzeń, która nie tylko zachwyca, ale również koi i dodaje energii?
Gwiazdy Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
2024-07-08 | 01:00

Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?

Brytyjska rodzina królewska od lat wywołuje skrajne emocje – i to nie tylko wśród Brytyjczyków. Cały świat przeżywał śmierć księżnej Diany, celebrował śluby

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.