Koronawirus: Pekao Leasing zbiera środki dla potrzebujących
W obliczu pandemii koronawirusa, pracownicy Pekao Leasing zorganizowali zbiórkę pieniędzy. Spółka zwielokrotniła uzbieraną kwotę, by zakupić przyłbice ochronne dla seniorów oraz wesprzeć Pana Damiana, który zmaga się ze złośliwym guzem mózgu.
W kwietniu pracownicy Pekao Leasing rozpoczęli zbiórkę pieniędzy, a władze spółki dołożyły wielokrotność uzbieranej kwoty na cele charytatywne - m.in. na walkę z COVID-19. Firma przeznaczy łącznie 111 tys. zł na zakup przyłbic dla seniorów oraz na wsparcie Pana Damiana Kuszneruka i jego rodziny.
Pan Damian Kuszneruk, ojciec rodziny, od dwóch lat choruje na złośliwego guza mózgu. Przez 13 lat pracował w pogotowiu ratunkowym jako ratownik medyczny. Był również Zasłużonym Honorowym Dawcą Krwi. Teraz sam potrzebuje pomocy. Pan Damian, po dziewięciogodzinnej operacji ratującej życie, wciąż potrzebuje całodobowej pomocy, a przede wszystkim pieniędzy na leczenie.
- Pekao Leasing postanowiło wesprzeć Pana Damiana, który po 13 latach w służbie zdrowia sam potrzebuje teraz pomocy. Zdajemy sobie sprawę, jak drogie jest leczenie, a dochodzą do tego bieżące rachunki oraz utrzymanie domu i rodziny, dlatego postanowiliśmy ofiarować mu 20 tys. zł, życząc jak najwięcej zdrowia i siły – mówi Maciej Kijo, Członek Zarządu Pekao Leasing.
Zbiórkę na leczenie Pana Damiana można również wspomóc poprzez stronę pomagam.pl https://pomagam.pl/ttdh4ate.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.