Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i Lewandowski w kampanii Huawei
Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii Together 2020. Film łączy 5 influencerów, pokazując, jak każdy z nich w naturalnym dla siebie otoczeniu korzysta z urządzeń Huawei i za ich pośrednictwem inspiruje pozostałych do kreatywnych działań.
Małgorzata Kożuchowska, znana i utytułowana aktorka filmowa, teatralna i telewizyjna, jest nową twarzą w gronie influencerów związanych z Huawei.
- Współpraca z Małgorzatą Kożuchowską, niezwykle lubianą przez Polaków aktorką, to dla nas zaszczyt i przyjemność. Małgorzata jest osobą, która niewątpliwie inspiruje innych, dlatego jej obecność w spocie, który opowiada właśnie o inspiracji, idealnie koresponduje z jej marką osobistą. To samo dotyczy pozostałych, wspaniałych osobowości zaangażowanych w ten projekt, z którymi współpracujemy już od dłuższego czasu – każda z nich jest ekspertem w innej dziedzinie, a różnorodność ich talentów pozwala nam pokazać w jednym filmie, jak różnorodny jest świat Huawei – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Kampania prezentuje Huawei jako „power brand” dostarczający konsumentom zaawansowane urządzenia klasy premium. Flagowe urządzenia Huawei obecne w kampanii prezentują bogactwo i wszechstronność portfolio marki, nie tylko na poziomie hardware, ale także na poziomie rozwiązań software, takich jak funkcja Huawei Share, która pozwala łączyć urządzenia Huawei ze sobą i przesyłać między nimi dane.
- Bardzo się cieszę, że mogę wziąć udział w kampanii marki znanej z tworzenia innowacyjnych produktów. Tym bardziej, że to kampania nieco inna od poprzednich, bo prezentująca różnorodność produktów Huawei i rozwiązania, które łączą się w jeden spójny ekosystem. Żyjemy w świecie, w którym dobrze wykorzystana technologia łączy się ze sobą, pozwala nam być razem mimo odległości, pozwala tworzyć i rozwijać się. Film, w którym miałam przyjemność zagrać wspólnie z kolegami i koleżankami różnych profesji, niesie właśnie to przesłanie – mówi Małgorzata Kożuchowska.
W kampanii prezentowane są: smartfon P40 Pro, ultrabook MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy w portfolio głośnik Sound X. Kampania komunikuje strategię firmy „1+8+N”, w której 1 to smartfon jako centrum ekosystemu, otoczony przez 8 urządzeń z innych kategorii i wzbogacony przez usługi partnerów zewnętrznych oznaczonych jako N.
Wideo zostanie opublikowane na kanałach social media Huawei, a także na profilach influencerów zaangażowanych w projekt.
- Produkty marki są obecne w moim codziennym życiu od dłuższego czasu – zawsze mam przy sobie smartfon P40 Pro, z którym praktycznie się nie rozstaję, korzystam też ze słuchawek i smartwatcha. Prowadzę bardzo intensywny tryb życia, często jestem w podróży, dlatego doceniam rozwiązania, które sprawiają, że kilka różnych urządzeń potrafi ze sobą współdziałać – to ułatwia życie i pracę – mówi Karolina Pisarek.
- Miałem okazję doświadczyć wielokrotnie, że smartfon Huawei może z powodzeniem zastąpić aparat fotograficzny. Jestem w stanie wykonać nim profesjonalną sesję zdjęciową, z przekonaniem, że powstaną zdjęcia w jakości, która pozwoli wykorzystać je jako materiał na okładkę magazynu czy do druku na dużym formacie. To co teraz mnie zainteresowało i świetnie się sprawdza - to funkcja One Hop, która pozwala błyskawicznie przesłać duże ilości danych ze smartfona Huawei na laptop, i co bardzo ważne w przypadku zdjęć - bez strat w ich jakości. Z punktu widzenia fotografa to niezwykle praktyczne rozwiązanie, pozwalające oszczędzić cenny czas w pracy – komentuje Marcin Tyszka.
W komunikacji digital pojawi się także związany z kampanią konkurs, w którym będzie można wygrać flagowy smartfon Huawei P40 Pro, smartwatch Watch GT 2 oraz słuchawki FreeBuds 3. Zadaniem konkursowym będzie pokazanie na Instagramie lub Instagram Stories sposobów na łączenie kilku czynności na raz. Warunkiem udziału w konkursie jest użycie hashtagu #together2020 oraz oznaczenie @huaweimobilepl. Najbardziej kreatywne posty zostaną nagrodzone. Konkurs wystartuje 10 sierpnia i potrwa do 19 sierpnia.
Kampania Huawei Together 2020 to kampania marketingowa 360 stopni, która poza działaniami digital realizowana jest poprzez emisję 60- i 30-sekundowych spotów w największych stacjach telewizyjnych, komunikację na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku, a także poprzez działania PR.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.