Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i Lewandowski w kampanii Huawei
Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii Together 2020. Film łączy 5 influencerów, pokazując, jak każdy z nich w naturalnym dla siebie otoczeniu korzysta z urządzeń Huawei i za ich pośrednictwem inspiruje pozostałych do kreatywnych działań.
Małgorzata Kożuchowska, znana i utytułowana aktorka filmowa, teatralna i telewizyjna, jest nową twarzą w gronie influencerów związanych z Huawei.
- Współpraca z Małgorzatą Kożuchowską, niezwykle lubianą przez Polaków aktorką, to dla nas zaszczyt i przyjemność. Małgorzata jest osobą, która niewątpliwie inspiruje innych, dlatego jej obecność w spocie, który opowiada właśnie o inspiracji, idealnie koresponduje z jej marką osobistą. To samo dotyczy pozostałych, wspaniałych osobowości zaangażowanych w ten projekt, z którymi współpracujemy już od dłuższego czasu – każda z nich jest ekspertem w innej dziedzinie, a różnorodność ich talentów pozwala nam pokazać w jednym filmie, jak różnorodny jest świat Huawei – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Kampania prezentuje Huawei jako „power brand” dostarczający konsumentom zaawansowane urządzenia klasy premium. Flagowe urządzenia Huawei obecne w kampanii prezentują bogactwo i wszechstronność portfolio marki, nie tylko na poziomie hardware, ale także na poziomie rozwiązań software, takich jak funkcja Huawei Share, która pozwala łączyć urządzenia Huawei ze sobą i przesyłać między nimi dane.
- Bardzo się cieszę, że mogę wziąć udział w kampanii marki znanej z tworzenia innowacyjnych produktów. Tym bardziej, że to kampania nieco inna od poprzednich, bo prezentująca różnorodność produktów Huawei i rozwiązania, które łączą się w jeden spójny ekosystem. Żyjemy w świecie, w którym dobrze wykorzystana technologia łączy się ze sobą, pozwala nam być razem mimo odległości, pozwala tworzyć i rozwijać się. Film, w którym miałam przyjemność zagrać wspólnie z kolegami i koleżankami różnych profesji, niesie właśnie to przesłanie – mówi Małgorzata Kożuchowska.
W kampanii prezentowane są: smartfon P40 Pro, ultrabook MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy w portfolio głośnik Sound X. Kampania komunikuje strategię firmy „1+8+N”, w której 1 to smartfon jako centrum ekosystemu, otoczony przez 8 urządzeń z innych kategorii i wzbogacony przez usługi partnerów zewnętrznych oznaczonych jako N.
Wideo zostanie opublikowane na kanałach social media Huawei, a także na profilach influencerów zaangażowanych w projekt.
- Produkty marki są obecne w moim codziennym życiu od dłuższego czasu – zawsze mam przy sobie smartfon P40 Pro, z którym praktycznie się nie rozstaję, korzystam też ze słuchawek i smartwatcha. Prowadzę bardzo intensywny tryb życia, często jestem w podróży, dlatego doceniam rozwiązania, które sprawiają, że kilka różnych urządzeń potrafi ze sobą współdziałać – to ułatwia życie i pracę – mówi Karolina Pisarek.
- Miałem okazję doświadczyć wielokrotnie, że smartfon Huawei może z powodzeniem zastąpić aparat fotograficzny. Jestem w stanie wykonać nim profesjonalną sesję zdjęciową, z przekonaniem, że powstaną zdjęcia w jakości, która pozwoli wykorzystać je jako materiał na okładkę magazynu czy do druku na dużym formacie. To co teraz mnie zainteresowało i świetnie się sprawdza - to funkcja One Hop, która pozwala błyskawicznie przesłać duże ilości danych ze smartfona Huawei na laptop, i co bardzo ważne w przypadku zdjęć - bez strat w ich jakości. Z punktu widzenia fotografa to niezwykle praktyczne rozwiązanie, pozwalające oszczędzić cenny czas w pracy – komentuje Marcin Tyszka.
W komunikacji digital pojawi się także związany z kampanią konkurs, w którym będzie można wygrać flagowy smartfon Huawei P40 Pro, smartwatch Watch GT 2 oraz słuchawki FreeBuds 3. Zadaniem konkursowym będzie pokazanie na Instagramie lub Instagram Stories sposobów na łączenie kilku czynności na raz. Warunkiem udziału w konkursie jest użycie hashtagu #together2020 oraz oznaczenie @huaweimobilepl. Najbardziej kreatywne posty zostaną nagrodzone. Konkurs wystartuje 10 sierpnia i potrwa do 19 sierpnia.
Kampania Huawei Together 2020 to kampania marketingowa 360 stopni, która poza działaniami digital realizowana jest poprzez emisję 60- i 30-sekundowych spotów w największych stacjach telewizyjnych, komunikację na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku, a także poprzez działania PR.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.