Komunikaty PR

Które miasto przekaże najwięcej dla WOŚP za pośrednictwem Uber?

2022-01-20  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Fot. Marcin Michoń 

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to wyjątkowe wydarzenie, które łączy Polaków już trzydziesty raz. W tym roku oprócz tradycyjnych sposobów składania datków możemy wspierać Orkiestrę… zamawiając przejazd w aplikacji Uber. Osoba, która zamówi ich najwięcej otrzyma specjalne wyróżnienie - miesiąc darmowych podróży za pośrednictwem aplikacji Uber. Które miasto okaże się najbardziej hojne na mapie Polski? Odpowiedź na to pytanie poznamy już za dwa tygodnie.

 

W ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Polacy co roku pokazują jak ważna jest dobroczynność. Wspieranie lokalnych społeczności to część misji Uber, dlatego też już drugi rok z rzędu firma zdecydowała dołączyć się do inicjatywy. Tym razem, oprócz środków przekazanych na wsparcie Fundacji WOŚP bezpośrednio przez Uber, do pomocy włączyć się mogą również użytkownicy aplikacji, a nawet - całe miasta!

Pomaganie jednym kliknięciem

Uber z WOŚP to specjalny produkt uruchomiony z myślą o wspieraniu Fundacji. Sposób działania jest prosty. Zamawiając przejazd, do kosztu podróży doliczona jest kwota 5 złotych, która w całości jest przekazywana na konto WOŚP. Liczba przejazdów jest nieograniczona, więc każdy z użytkowników może wesprzeć Fundację wielokrotnie - według własnego uznania. 

 

Szczodrość jest cechą, którą trzeba doceniać. Dlatego Uber zdecydował się wyróżnić najbardziej hojnego użytkownika, czyli osobę z najwyższą liczbą przejazdów Uber z WOŚP w styczniu. Zostanie ona nagrodzona wyjątkowym Złotym Kodem, który umożliwi darmowe podróżowanie za pośrednictwem aplikacji Uber przez okres 30 dni.*

Razem możemy więcej!

Niezależnie od tego, czy zamówisz jeden przejazd dla WOŚP, czy więcej - każdy datek ma znaczenie. O sile Orkiestry decydują nie tylko rekordowe licytacje, ale także każdy pojedynczy gest.

Dlatego Uber zachęca mieszkańców Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, Wrocławia, Poznania, Lublina, Szczecina, Łodzi oraz Aglomeracji Śląskiej do rywalizacji o miano najbardziej szczodrego miasta w Polsce. O sukcesie zadecyduje procentowy udział przejazdów WOŚP w stosunku do wszystkich zamówień.

 

Dodatkowo, na organizację jubileuszowego 30. finału, Uber przekaże 10 000 darmowych przejazdów dla WOŚP o łącznej wartości powyżej 300 000 PLN.

Nie tylko podróże

Wspieranie lokalnych społeczności oraz odpowiedzialność są integralną częścią misji firmy Uber. Dlatego też Uber wspiera organizacje oraz inicjatywy, które mają na celu pomoc potrzebującym. Jednym z celów, jaki postawiła przed sobą firma w zeszłym roku, było wspieranie społeczności najbardziej dotkniętych pandemią, między innymi poprzez pomoc w dotarciu na szczepienia. Globalnie Uber przeznaczył 10 milionów przejazdów na ten cel. W Polsce firma przekazała ponad 10 tys. kodów na rzecz Caritas Polska oraz Ogólnopolskiego Porozumienia Uniwersytetów Trzeciego Wieku, aby pomóc dotrzeć seniorom do 39 punktów szczepień we wszystkich miastach, w których działa aplikacja. W ostatnie święta Bożego Narodzenia Uber ofiarował kody na darmowe przejazdy wolontariuszom Fundacji Wolne Miejsce. Dzięki nim mogli dostarczyć kolację wigilijną samotnym osobom w Warszawie oraz Katowicach. Ponadto, w trakcie pandemii Uber udostępnił kody na ponad 10 tys. darmowych przejazdów personelowi medycznemu, aby mogli szybko i sprawnie dojeżdżać do domu lub pracy. Dodatkowo firma wsparła takie organizacje jak Centrum Praw Kobiet, Fundacja Rak’n’roll, Dom Wsparcia dla Powstańców Warszawskich i Caritas, przekazując vouchery na darmowe przejazdy zaangażowanym w pomoc wolontariuszom lub pomoc finansową. Uber dołączył również do akcji #WzywamyPosiłki mającej na celu wsparcie personelu medycznego, pomagając dostarczyć im ciepłe obiady.

*Regulamin oraz szczegóły konkursu znajdują się na uber.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.