Kulinarna podróż dookoła świata w KFC
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Na wakacje musimy co prawda jeszcze chwilę poczekać, ale KFC znalazło sposób na to, by już teraz przenieść swoich Gości w kulinarną podróż do odległych, słynących z ferii barw i smaków miejsc. W sieci restauracji KFC na fanów chrupiącego kurczaka czeka bowiem zaskakująca nowość – KFC Poké Bowl. To danie, którego większą cześć składników wybiera się samodzielnie, a dostępne smaki dodatków inspirowane są Kalifornią, Meksykiem oraz Orientem.
Wraz z wiosną, do sieci restauracji KFC, w ślad za światowymi trendami kulinarnymi, zawitała pyszna nowość – KFC Poké Bowl, którą docenią nawet najbardziej wybredni foodies. To posiłek rodem z kuchni hawajskiej, gdzie „poké” oznacza „pokrojony na kawałki”. Tradycyjnie jest to ryż podawany w misce z dodatkiem pokrojonych warzyw, dressingu i przypraw oraz plasterków surowej ryby. Z jednej strony jest super pożywny, a z drugiej niesamowicie lekki, delikatny i przede wszystkim smaczny. W KFC rybę zastąpił pyszny kurczak w sekretnej panierce Colonela Sandersa, a danie serwowane jest w ekologicznej, papierowej misce bo poké bowl to oryginalnie właśnie miska różnorodnych pyszności ułożonych luzem na ryżu.
Poké Bowl to nowość w restauracjach szybkiej obsługi, którajest dostępna w wyjątkowych zestawieniach smakowych. Goście KFC mogą wybrać jeden z trzech wariantów KFC Poké Bowl: unikalne California Sun z porcją zaliczanego do tzw. superfoods awokado oraz ananasa, sprawdzone zestawienie, czyli Nowy Meksyk z dodatkiem kukurydzy, sera Cheddar i sosu BBQ oraz wyraziste Sweetest Chili, które zaskoczy swoją orientalną nutą.
Wybór wariantu to jednak dopiero początek kulinarnej przygody bo KFC Poké Bowl to zdecydowanie propozycja dla tych, którzy chcą sami decydować, na jakie dodatki mają akurat tego dnia największą ochotę. Kolejnym krokiem jest bowiem wybór bazowego składnika dania, którym może być ryż z warzywami, frytki lub dodatkowa poracja sałaty. Ostatnim elementem jest natomiast decyzja odnośnie głównego dodatku. Tu do wyboru są klasyczne, chrupiące Bites, grillowany filet kurczaka, dla tych którzy dodać daniu jeszcze więcej lekkości, a także grillowany ser Halloumi dla wszystkich, którzy preferują wersję KFC wege. Całość, jak zawsze w KFC, przygotowywana jest na miejscu w restauracji, zgodnie z zamówieniem Gościa.
KFC Poké Bowl to doskonała propozycja na wiosenny i letni posiłek. Dania idealnie nadają się na przekąskę do parku, czy spotkanie w plenerze z przyjaciółmi. Dzięki aż trzem wariantom smakowym i możliwości tworzenia tak wielu kombinacji z dostępnych w ofercie dodatków, KFC Poké Bowl można jeść praktycznie za każdym razem w innej wersji, więc o nudzie absolutnie nie ma mowy
Nową ofertę KFC Poké Bowl wspiera kampania reklamowa „Poké – Spróbuj i zachwyć się bogactwem smaków KFC”, która obejmuje spoty online i w telewizji, a także wpisy na serwisach społecznościowych KFC. Dynamiczny film w reżyserii Katki Michalak wyprodukowany został w domu produkcyjnym Dynamo, kreację zaś przygotowała agencja McCANN Poland. Za zakup mediów odpowiada agencja Media Direction OMD, a za działania PR Weber Shandwick.
Link do spotu TV (30”): https://www.youtube.com/watch?v=4NNmGX76x6s

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.