Komunikaty PR

Kulinarny sezon nad Wisłą czas start!

2021-06-07  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania SMpress ( 0.14 MB )

11 czerwca 2021. Tę datę powinni zapisać w kalendarzu wszyscy miłośnicy dobrej kuchni na świeżym powietrzu. Jak co roku i tym razem przez cały weekend będziemy jeść, pić i bawić się do późnych godzin nocnych. I tak już co tydzień do końca lata.

„Podczas siódmego sezonu na Płycie Desantu na warszawiaków co tydzień czekać będzie 15 streetfoodowych wystawców. Co w menu? Same najlepsze specjały.   Spróbujemy kultowych pozycji ulubionych warszawskich lokali gastronomicznych. Swoje specjały zaprezentują wyselekcjonowani wystawcy, którzy zaserwują swoje najznakomitsze potrawy. A przekrój ich jest bardzo szeroki: pojawią się kolumbijskie arepas, meksykańskie tacos i burrito, chińskie pierożki dim sum, litewskie pielmieni, burgery i inne przysmaki. Poznamy nowe smaki i wrócimy do tych, które już bardzo dobrze znamy. W tym sezonie stawiamy na nowości, ale niezmiennie coś dla siebie znajdą zarówno miłośnicy dań mięsnych jak i wegetarianie, Ci którzy wolą słodkie i Ci którzy wybierają raczej te słone.” - zaprasza Iza Miłosz, organizator.

W weekend otwarcia karmić będą m.in:

Caracas Latin Favours, Dim Sum Truck, Kamper Grill Bar, Kathi Indian rolls & more, Momencik Vegan Burrito and Tacos, Pielmieni Deli, Tacos la fiesta, Thaigrr, Vegekiosk oraz Wege micha.

Dołącz do wydarzenia:

https://www.facebook.com/events/144884950934590

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.