Komunikaty PR

Kultowy dziecięcy bidon b.box ma już 10 lat

2020-01-02  |  11:22

Australijska marka znanych i praktycznych akcesoriów dla maluchów wprowadza swój hit w wersji kolorystycznej gelato: boysenberry, bubblegum, pistachio, tutti frutti i banana split. Ten ceniony przez rodziców i wielokrotnie nagradzany model bidonu jest zaopatrzony w unikalnie obciążoną słomkę, która porusza się wraz z napojem i pozwala dziecku pić pod dowolnym kątem, zapobiegając rozlewaniu. W dodatku rozwija aparat mowy u dzieci, dlatego jest polecany przez neurologopedów i zyskał miano kultowego. Właśnie obchodzi swoje 10-lecie.

To pierwsze takie rozwiązanie w całej branży, które sprawdziło się w domach na całym świecie, warto więc przybliżyć szczegóły. Bidon b.box od konkurencji odróżnia się szeregiem funkcjonalnych rozwiązań, które świadczą o jego wyjątkowej innowacyjności, z czego zresztą znane są produkty tej marki. O co więc tyle zamieszania? Otóż ma on obciążoną ciężarkiem słomkę, poruszającą się razem z płynem. Dzięki temu dziecko może pić z niego napój pod dowolnym kątem, także przechylając do góry nogami - na leżąco. Zaś sama słomka wyposażona jest w unikalny dwukierunkowy zawór i wzmocnioną pokrywkę, co razem z uszczelką gwarantuje szczelność. Koniec z rozlewaniem przez niesfornego szkraba picia, płaczu i czyszczenia ubrań oraz wszystkiego dookoła. W dodatku bidon może się pochwalić wyprofilowanymi uchwytami, umożliwiającymi maluchowi pewne, wygodne i samodzielne trzymanie. 

Funkcjonalność potwierdzona przez logopedów

Ze względu na właściwości długiej i wąskiej słomki z unikatowym ustnikiem, wymagającym ściśnięcia ustami, bidon b.box jest zalecany przez specjalistów. - Zmusza on mięśnie okrężne ust oraz poliki do intensywnej pracy. W ten sposób dobrze wpływa na rozwój aparatu mowy u dzieci i przygotowuje mięśnie do późniejszego spożywania pokarmów stałych – tłumaczy Agata Brzozowska, neurologopeda. - Co więcej, wymaga dobrego ułożenia języka i intensywnej jego pracy wewnątrz buzi, co umożliwia dziecku ćwiczenie prawidłowego sposobu połykania. Dobrze sprawdza się u dzieci od 6 miesiąca życia, ale może być też używany jako element codziennych ćwiczeń mięśni okrężnych ust u starszych dzieci – zaznacza.

Praktycznym i wydłużającym okres korzystania z bidonu b.box rozwiązaniem są wymienne słomki i specjalnie zaprojektowana szczoteczka, pozwalająca na ich dokładne czyszczenie.

To niezastąpiony bidon do picia w domu, w czasie podróży lub na spacerze – prawdziwy „must have”. Razem z dodatkowymi akcesoriami od firmy b.box - podwójną miseczką na ulubione przekąski oraz podróżnym śliniakiem - stanowi doskonały posiłkowy niezbędnik. Producent pomyślał też o kwestiach zdrowotnych, dlatego bidon wolny jest od takich szkodliwych dla organizmu substancji jak bisfenol A, ftalany czy polichlorek winylu.

Bidon b.box obchodzi teraz swoje 10-lecie, a przez ten czas zdobył nagrody i wyróżnienia w takich konkursach jak: Bounty Baby Awards 2019, Australian Mother&Baby Awards (edycje 2016, 2017 i 2018), My Child Excellence Awards oraz znaczek Parent’s Tested, Parent’s Approved.

Na polskim rynku pojawiły się właśnie bidony w nowej i modnej w ostatnim czasie pastelowej (gelato) palecie kolorystycznej. Możemy teraz wybierać spośród zwracających uwagę i stonowanych barw (przywodzących na myśli lodowe gałki, stąd nazwa „gelato” – zamrożony, zimny ):  boysenberry, bubblegum, pistachio, tutti frutti i banana split.    

Potrzeba matką wynalazku

Australijska marka bbox założona została w 2007 r. przez Danielle Michaels i Monique Filer - dwie przedsiębiorcze przyjaciółki i mamy, które szukały kreatywnych oraz nowatorskich rozwiązań, ułatwiających wychodzenie z dzieckiem z domu. Tak samo jak przy krótszej lub dłuższej podróży. Tak oto stworzyły serię produktów, odpowiadających na codzienne potrzeby rodziców.

Uwagę zwraca sposób projektowania wyrobów b.box. Np. przy opracowywaniu swojego termosu (nagrodzonego w konkursie Good Design Australia w kategorii produkt/lifestyle) zainicjował testy z udziałem dzieci, żeby wyeliminować wszystkie najczęściej spotykane na rynku defekty. Mali testerzy dostali do dyspozycji termosy konkurencji i okazało się, że mieli poważne kłopoty z ich otwieraniem bez pomocy dorosłych. Wszystko przez brak odpowiednio zaprojektowanych uchwytów i niewygodną konstrukcję, niepasującą do małych rączek. Australijski producent zaopatrzył więc swój produkt w odpowiednio rozmieszczone, symetryczne i zdejmowane boczne uchwyty. W dodatku na nakrętce umieścił uchwyt, który umożliwia mocny chwyt i pozwala na zdjęcie pokrywki samemu. Produkt wyróżnia się również unikatowym systemem „stop”, chroniącym przed zbyt mocnym zakręceniem pokrywki.

Innym przykładem może być tritanowy bidon ze słomką, również zdobywca nagrody w tym samym konkursie w kategorii lifestyle. W tym przypadku zdecydowano się na szereg nowatorskich ulepszeń w porównaniu do podobnych rozwiązań. Najważniejszą z nich jest zastosowanie dużego i wygodnego przycisku do otwierania oraz zamykania butelki – poradzi sobie z nią bez niczyjej pomocy każdy mały użytkownik. Kolejny wyróżnik to blokada na pokrywce, zapobiegająca samoczynnemu zamknięciu i przytrzaśnięciu filigranowych rączek. Z kolei niecieknąca i odchylona pod kątem słomka wykorzystuje ciśnienie tworzone przez pijące dziecko do otwarcia zaworu w sposób zbliżony do ssania w trakcie naturalnego karmienia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.