Komunikaty PR

Kultowy Wtorkowy Kubełek wraca! Spotkaj się z przyjaciółmi w KFC

2023-10-02  |  11:00
Biuro prasowe

Już 3. października do restauracji KFC powróci długo wyczekiwana przez fanów soczystego i złocistego kurczaka promocja na Wtorkowy Kubełek. W jesiennej odsłonie kultowej już oferty będzie można otrzymać 8 Hot Wingsów, 4 Stripsów, 2 nóżki kurczaka za jedyne 24,99 złotych. Będzie to idealna okazja do spędzania wspólnego czasu i smakowania pyszności z bliskimi.

Dni stają się coraz krótsze, wieczory dłuższe i chłodniejsze, a to oznaczać może tylko jedno – mamy już jesień! W chłodne wieczory nic nie smakuje lepiej niż ciepłe, chrupiące i złociste kawałki kurczaka KFC w towarzystwie rodziny lub znajomych. Wsłuchując się w potrzeby swoich klientów marka KFC wraca z promocją na Wtorkowy Kubełek, która zawsze cieszy się wielką popularnością i przyciąga tłumy.

Wszyscy wiemy, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywają posiłki z bliskimi. To nie tylko zaspokojenie głodu, ale również przeżywanie wspólnych chwil. Przygotowana przez KFC promocja Wtorkowego Kubełka sprzyja spotkaniom i dzieleniu się jedzeniem. Kubełek idealnie sprawdza się jako przekąska na imprezę, wspólne oglądanie serialu, meczu lub podczas grania w ulubioną grę. Czas promocji nie jest przypadkowy, pokrywa się on wraz z powrotem studentów na uczelnie. Młodzi będą szukać okazji do spotkań, a kultowy już Wtorkowy Kubełek w promocji to pyszna uczta na każdą kieszeń. W jesiennej odsłonie akcji 8 Hot Wings, 4 Strips, 2 nóżki kurczaka można zjeść w atrakcyjnej cenie - za jedyne 24,99.

Kubełek z chrupiącym kurczakiem,  który już od 66 lat jest flagowym punktem menu KFC, zapewnia porcję jedzenia dla pary, grupy przyjaciół lub rodziny. Ten produkt to zdaniem Polaków najbardziej rozpoznawalne danie w restauracji KFC. 54,8% z nich z marką KFC kojarzy właśnie kubełki z kurczakiem. Kolejnym powodem jego popularności na pewno jest też jego niepowtarzalny smak. Wszystko dzięki unikatowej panierce, której receptura, stworzona przez Colonela Sandersa, pozostaje nadal ścisłą tajemnicą. Wiemy jedynie, że w jej skład wchodzi 11 ziół i przypraw – podobno większość z nich można znaleźć w każdej kuchni! Ale dokładnie których i w jakich proporcjach? Ten sekret jest pilnie strzeżony i poznało go zaledwie kilka osób.

Promocyjny wtorkowy kubełek będzie dostępny od 3 października, w każdy wtorek w restauracjach KFC. Promocja będzie trwała do 14.11.2023 włącznie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej Biuro prasowe
2024-07-31 | 13:00

Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej

Spektakle dla dzieci, koncert i joga w ogrodach na dachu oraz sety DJ-a. Sierpień w Galerii Północnej zapowiada się kulturalnie i aktywnie. W Galerii Północnej trwa lato
Styl życia Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach
2024-07-31 | 11:40

Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach

Praca po godzinach i brak odpowiedniego odpoczynku to norma w Polsce. Według raportu enel-med „Łączy nas zdrowie” aż 56 proc. Polaków pracuje wieczorami lub
Styl życia Wakacyjna akcja konkursowa - Pyszne Obrazy OLE!
2024-07-31 | 09:00

Wakacyjna akcja konkursowa - Pyszne Obrazy OLE!

Lato to czas kulinarnych podróży i kreatywnych odkryć. Zapraszamy wszystkich wielbicieli smaku do wzięcia udziały w konkursie na stworzenie własnego, pysznego obrazu z produktami OLE!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Handel

Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności

W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.

Media

Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść

Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.