Komunikaty PR

Kup chipsy Lay's o smaku KFC i odbierz darmowego Twistera

2021-11-25  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Tego z pewnością fani pikantnego kurczaka z KFC się nie spodziewali. Ich ulubiona przekąska jest teraz dostępna w formie … chipsów Lay’s! Nowe chipsy inspirowane smakiem KFC są dostępne w bardzo limitowanej edycji w Lidlu, Żabce oraz oczywiście w restauracjach KFC. To nie koniec niespodzianek – w każdej paczce Lay’s znajduje się kod promocyjny na zakup dwóch Twisterów w KFC w cenie jednego.

Limitowana edycja chipsów Lay’s o smaku kurczaka KFC jest już dostępna w sklepach sieci Lidl i Żabka oraz w restauracjach KFC na terenie całego kraju. Opakowania różnią się gramaturą oraz ceną – w sklepach Lidl znajdziemy paczki 230 g w cenie 5,99 zł, w Żabce – 140 g w cenie 4,99 zł, natomiast w restauracjach KFC – 140 g do kupienia osobno w cenie 5,95 zł oraz jako powiększenie dowolnego zestawu w cenie 4,95 zł. W każdej paczce znajdziemy kod promocyjny na „2 Twistery w cenie 1”.

Aby skorzystać z promocji znajdującej się w środku opakowania wystarczy udać się do ulubionej restauracji KFC – w kiosku samoobsługowym wystarczy wpisać jedynie kod z opakowania, natomiast przy realizacji kodu przy kasie należy mieć ze sobą opakowanie, aby podać numer kodu kasjerowi. Oferta KFC x Lay’s jest dostępna tylko w ww. sieciach sprzedaży i tylko do wyczerpania zapasów. Promocję „2 Twistery w cenie 1” można zrealizować wyłącznie w restauracjach KFC na miejscu, nie jest ona dostępna w przy wybraniu opcji dostawy. Co ważne, kody nie sumują się.

Regulamin promocji znajduje się na stronie Lay’s www.lays.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.