Kupuj, rejestruj i ciesz się smakiem zwycięstwa! Startuje wielka loteria 4MOVE z
Kup dowolny napój 4MOVE, zachowaj paragon i zarejestruj go na stronie konkursowej. To wystarczy, by wziąć udział w losowaniu sportowego samochodu BMW Serii 2 Gran Coupe! Ponadto, co tydzień, w wielkiej loterii 4MOVE można wygrać smartwatche Garmin, a każdego dnia na szczęśliwców czeka 100 zł w gotówce. A zatem, jak głosi przesłanie marki: „Now it's your move”!
Polska marka 4MOVE od lat dostarcza izotoniki, wody oraz napoje witaminowe wybierane i rekomendowane przez najlepszych sportowców. Jej produkty towarzyszą również osobom, które nie uprawiają wyczynowo sportu, ale cenią sobie najwyższą jakość i potrzebują odpowiedniego nawodnienia lub wzbogacenia organizmu w witaminy i minerały podczas codziennych aktywności.
Ambasadorem 4MOVE jest Jeremy Sochan, jedyny polski zawodnik w NBA. Podczas specjalnej konferencji prasowej koszykarz wielokrotnie podkreślał, jak duże znaczenie mają dla niego wartości, którymi kieruje się marka: – Wspólnie z 4MOVE mamy szansę promować „healthy lifestyle”. To bardzo ważne dla wszystkich, nie tylko dla profesjonalnych sportowców – mówił zawodnik.
Jeremy Sochan promuje obecnie napoje 4MOVE w kampanii: „Now it's your move to write your own story”. Teraz, zgodnie z jej przesłaniem, wystarczy wykonać ruch, aby wejść do gry o niezwykle atrakcyjne nagrody.
Wielka loteria marki staruje 13 maja i potrwa przez 5 miesięcy, do 13 października 2024 roku. Codziennie, przez 154 dni, będzie w niej można wygrać nagrodę pieniężną w wysokości 100 zł. Raz w tygodniu wśród uczestników rozlosowany zostanie jeden spośród 22 sportowych smartwatchy Garmin Forrunners 965, a na głównego laureata czekać będzie luksusowe BMW Serii 2 Gran Coupe!
Jak wziąć udział w losowaniu?
Aby dołączyć do zabawy, należy kupić dowolny napój 4MOVE, zachować dowód zakupu, a następnie zarejestrować się oraz wypełnić zgłoszenie za pośrednictwem strony internetowej: www.4move.dobreaktywacje.pl.
Wraz z rozpoczęciem loterii wystartowała dedykowana akcji kampania, realizowana poprzez kreacje OOH, digital oraz reklamę telewizyjną. Do sprzedaży trafią również napoje 4MOVE z komunikacją loteryjną.
Właścicielem marki 4MOVE jest FoodCare Sp. z o. o. Regulamin loterii dostępny jest na stronie: www.4move.dobreaktywacje.pl.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.