Komunikaty PR

Kupuj, rejestruj i ciesz się smakiem zwycięstwa! Startuje wielka loteria 4MOVE z

2024-05-14  |  11:00
Biuro prasowe

Kup dowolny napój 4MOVE, zachowaj paragon i zarejestruj go na stronie konkursowej. To wystarczy, by wziąć udział w losowaniu sportowego samochodu BMW Serii 2 Gran Coupe! Ponadto, co tydzień, w wielkiej loterii 4MOVE można wygrać smartwatche Garmin, a każdego dnia na szczęśliwców czeka 100 zł w gotówce. A zatem, jak głosi przesłanie marki: „Now it's your move”!
 

Polska marka 4MOVE od lat dostarcza izotoniki, wody oraz napoje witaminowe wybierane i rekomendowane przez najlepszych sportowców. Jej produkty towarzyszą również osobom, które nie uprawiają wyczynowo sportu, ale cenią sobie najwyższą jakość i potrzebują odpowiedniego nawodnienia lub wzbogacenia organizmu w witaminy i minerały podczas codziennych aktywności.
 

Ambasadorem 4MOVE jest Jeremy Sochan, jedyny polski zawodnik w NBA. Podczas specjalnej konferencji prasowej koszykarz wielokrotnie podkreślał, jak duże znaczenie mają dla niego wartości, którymi kieruje się marka: – Wspólnie z 4MOVE mamy szansę promować „healthy lifestyle”. To bardzo ważne dla wszystkich, nie tylko dla profesjonalnych sportowców – mówił zawodnik.
 

Jeremy Sochan promuje obecnie napoje 4MOVE w kampanii: „Now it's your move to write your own story”. Teraz, zgodnie z jej przesłaniem, wystarczy wykonać ruch, aby wejść do gry o niezwykle atrakcyjne nagrody.
 

Wielka loteria marki staruje 13 maja i potrwa przez 5 miesięcy, do 13 października 2024 roku. Codziennie, przez 154 dni, będzie w niej można wygrać nagrodę pieniężną w wysokości 100 zł. Raz w tygodniu wśród uczestników rozlosowany zostanie jeden spośród 22 sportowych smartwatchy Garmin Forrunners 965, a na głównego laureata czekać będzie luksusowe BMW Serii 2 Gran Coupe!

 

Jak wziąć udział w losowaniu?
 

Aby dołączyć do zabawy, należy kupić dowolny napój 4MOVE, zachować dowód zakupu, a następnie zarejestrować się oraz wypełnić zgłoszenie za pośrednictwem strony internetowej: www.4move.dobreaktywacje.pl.
 

Wraz z rozpoczęciem loterii wystartowała dedykowana akcji kampania, realizowana poprzez kreacje OOH, digital oraz reklamę telewizyjną. Do sprzedaży trafią również napoje 4MOVE z komunikacją loteryjną.
 

Właścicielem marki 4MOVE jest FoodCare Sp. z o. o. Regulamin loterii dostępny jest na stronie: www.4move.dobreaktywacje.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.