Komunikaty PR

Kupujesz w Lidl Polska? Wciąż masz szansę, aby wesprzeć cel tegorocznego Finału

2024-01-23  |  12:00

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP) odbędzie się już 28 stycznia. W ramach trwającego już 15 lat wsparcia dla Orkiestry, Lidl Polska wprowadził do swojej oferty wiele wyjątkowych gadżetów z logotypem 32. Finału WOŚP. Za pośrednictwem sieci można również przekazywać donacje w formie elektronicznej lub brać udział w aukcjach na Allegro. Zysk ze sprzedaży produktów oraz innych form wsparcia zostanie przeznaczony na cel tegorocznej zbiórki, którym jest zakup urządzeń dla oddziałów pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. To już ostatnie dni na skorzystanie z tej wyjątkowej oferty!

W styczniu, do oferty produktowej związanej z Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, dołączyły smaczne i pożywne musli One Day More (15,99 zł/400 g/1 opak.), które możemy kupić w trzech smakach: mieszankę truskawek, czekolady mlecznej i czerwonej porzeczki, musli proteinowe z chrupkami grochowymi, orzeszkami ziemnymi i bananami oraz odpornościowe z truskawkami i czarnymi porzeczkami. Dzięki kolorowej szacie graficznej z logo 32. Finału WOŚP, łatwo je odnaleźć na sklepowych półkach w Lidl Polska.

Dla najmłodszych entuzjastów WOŚP, sieć przygotowała wyjątkową ofertę, która obejmuje edukacyjne puzzle Czuczu (15,99 zł/zestaw), ekologiczne gry Muduko (22,99 zł/zestaw), eko-klocki Małych Geniuszy (16,99 zł/zestaw) oraz kolorowanki z naklejkami (7,99 zł/1 szt.). To oferta, która nie tylko bawi i rozwija, ale również stanowi doskonałą okazję do przekazywania wartości związanych z aktywnym uczestnictwem w społecznych inicjatywach.

Wśród dostępnych produktów znajdziemy również stylowe koszulki damskie i męskie (49,99 zł/1 szt.), skarpetki (24,99 zł/1 szt.) oraz praktyczne materiałowe torby (32,99 zł/1 szt.). Sieć oferuje także funkcjonalne akcesoria takie jak długopisy (6,99 zł/1 szt.), trójdzielne kalendarze na nowy rok (29,99 zł/1 szt.) lub te w formie książkowej (16,99 zł/1 szt.) oraz urocze magnesy na lodówkę (14,99 zł/1 szt.). Wszystkie te gadżety są ozdobione okolicznościowymi grafikami tegorocznego Finału. Dodatkowo, do 28 stycznia klienci Lidl Polska, przy zakupach za min. 50 złotych, mogą zasilić konto 32. Finału WOŚP za pośrednictwem terminali płatniczych. Po zatwierdzeniu chęci przekazania datku, do wyboru będą cztery kwoty donacji: 5, 10, 20 oraz 32 zł.

Co więcej? Na platformie zakupowej Allegro można wziąć udział w wielu aukcjach, z których dochód zostanie w całości przeznaczony na cele tegorocznego Finału WOŚP. Na koncie Lidl Polska można wylicytować koszulkę z motywem Szkoły Pełnej Talentów i autografem Roberta Lewandowskiego oraz podwójne zaproszenie na wyjątkową kolację w restauracji Platter by Karol Okrasa w Warszawie.

To już ostatnia szansa na skorzystanie z wyjątkowych ofert i możliwość dołożenia swojej cegiełki do szczytnego celu!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.