Komunikaty PR

Kupujesz w Lidl Polska? Wciąż masz szansę, aby wesprzeć cel tegorocznego Finału

2024-01-23  |  12:00

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP) odbędzie się już 28 stycznia. W ramach trwającego już 15 lat wsparcia dla Orkiestry, Lidl Polska wprowadził do swojej oferty wiele wyjątkowych gadżetów z logotypem 32. Finału WOŚP. Za pośrednictwem sieci można również przekazywać donacje w formie elektronicznej lub brać udział w aukcjach na Allegro. Zysk ze sprzedaży produktów oraz innych form wsparcia zostanie przeznaczony na cel tegorocznej zbiórki, którym jest zakup urządzeń dla oddziałów pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. To już ostatnie dni na skorzystanie z tej wyjątkowej oferty!

W styczniu, do oferty produktowej związanej z Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, dołączyły smaczne i pożywne musli One Day More (15,99 zł/400 g/1 opak.), które możemy kupić w trzech smakach: mieszankę truskawek, czekolady mlecznej i czerwonej porzeczki, musli proteinowe z chrupkami grochowymi, orzeszkami ziemnymi i bananami oraz odpornościowe z truskawkami i czarnymi porzeczkami. Dzięki kolorowej szacie graficznej z logo 32. Finału WOŚP, łatwo je odnaleźć na sklepowych półkach w Lidl Polska.

Dla najmłodszych entuzjastów WOŚP, sieć przygotowała wyjątkową ofertę, która obejmuje edukacyjne puzzle Czuczu (15,99 zł/zestaw), ekologiczne gry Muduko (22,99 zł/zestaw), eko-klocki Małych Geniuszy (16,99 zł/zestaw) oraz kolorowanki z naklejkami (7,99 zł/1 szt.). To oferta, która nie tylko bawi i rozwija, ale również stanowi doskonałą okazję do przekazywania wartości związanych z aktywnym uczestnictwem w społecznych inicjatywach.

Wśród dostępnych produktów znajdziemy również stylowe koszulki damskie i męskie (49,99 zł/1 szt.), skarpetki (24,99 zł/1 szt.) oraz praktyczne materiałowe torby (32,99 zł/1 szt.). Sieć oferuje także funkcjonalne akcesoria takie jak długopisy (6,99 zł/1 szt.), trójdzielne kalendarze na nowy rok (29,99 zł/1 szt.) lub te w formie książkowej (16,99 zł/1 szt.) oraz urocze magnesy na lodówkę (14,99 zł/1 szt.). Wszystkie te gadżety są ozdobione okolicznościowymi grafikami tegorocznego Finału. Dodatkowo, do 28 stycznia klienci Lidl Polska, przy zakupach za min. 50 złotych, mogą zasilić konto 32. Finału WOŚP za pośrednictwem terminali płatniczych. Po zatwierdzeniu chęci przekazania datku, do wyboru będą cztery kwoty donacji: 5, 10, 20 oraz 32 zł.

Co więcej? Na platformie zakupowej Allegro można wziąć udział w wielu aukcjach, z których dochód zostanie w całości przeznaczony na cele tegorocznego Finału WOŚP. Na koncie Lidl Polska można wylicytować koszulkę z motywem Szkoły Pełnej Talentów i autografem Roberta Lewandowskiego oraz podwójne zaproszenie na wyjątkową kolację w restauracji Platter by Karol Okrasa w Warszawie.

To już ostatnia szansa na skorzystanie z wyjątkowych ofert i możliwość dołożenia swojej cegiełki do szczytnego celu!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.