Komunikaty PR

Kurczak Manuel zaprasza na jarmark wielkanocny!

2024-03-19  |  11:55
Biuro prasowe

Na rynek Manufaktury powrócił lubiany jarmark wielkanocny oraz jego wielkoformatowa maskotka, kurczak Manuel. Jak co roku, można kupić wszystko, co niezbędne, by zorganizować zbliżającą się Wielkanoc.

Jarmark Wielkanocny

Do 29.03, godz. 12-20, rynek Manufaktury

Uroczy, żółciutki kurczak Manuel górujący nad rynkiem, pierwsze promienie wiosennego słońca i drewniane domki, a w nich smakołyki na świąteczny stół i upominki od „zajączka” – to charakterystyczny obraz przedświątecznej Manufaktury. Na rynek powróciło 10 domków, w których można zaopatrzyć się w tradycyjne, regionalne przysmaki, ale także poszukać prezentów, które będzie można wręczyć najbliższym, szczególnie dzieciom.

Co można kupić? Nie zabraknie chlebów na naturalnym zakwasie, oscypków, tłoczonych soków i syropów owocowych, miodów z rodzinnych pasiek, a także klasycznych wielkanocnych przetworów, takich jak chrzan i ćwikła.

Smakołyki dla siebie znajdą także mięsożercy – w domkach pojawią się tradycyjnie przygotowywane wędliny i kiełbasy, a także pasztety, jaja od kur z wolnego wybiegu i wielkanocne ciasta – babki, paschy i serniki. Będzie można kupić także aromatyczne sery i konfitury.

Poszukując upominków, warto skierować kroki do domków, gdzie dostępne będzie m.in. rękodzieło, biżuteria, bazie i palemki, kolorowe koszulki z humorystycznymi napisami, a nawet biżuteria. Zajączek na pewno coś tam znajdzie!

Z kolei w sobotę, 23 marca, na rynku Manufaktury pojawią się przedstawicielki Stowarzyszenia Twórców Ludowych oddział Piotrków, które będą na żywo tworzyć wielką, dwumetrową palmę wielkanocną!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.