Kurczak w opakowaniu eko smakuje jeszcze lepiej!
KFC dba nie tylko o nasze podniebienia, ale także o ochronę środowiska naturalnego! To nieodłączny element codziennej pracy wszystkich pracowników sieci restauracji KFC pokazujący, że ekologia i ochrona planety mają dla marki istotne znaczenie. Obchodzony dziś Dzień Ziemi to świetny moment, aby pokazać te działania fanom chrupiącego kurczaka z KFC.
Już dwie trzecie[i] konsumentów na całym świecie deklaruje, że wybór ekologicznego opakowania ma dla nich duże znaczenie oraz wpływa na wybór produktu. KFC wychodzi naprzeciw potrzebom swoich Gości oferując im swoje legendarne dania w nowych, bardziej ekologicznych opakowaniach! Większość nowych opakowań wykorzystywanych w restauracjach KFC aż w 50 proc. pochodzi z recyklingu. W te ekologiczne opakowania pakowane są między innymi wyśmienite chrupiące kawałki kurczaka, big boxy, zestawy dla dzieci i frytki serwowane w KFC. Po co wyrzucać na śmietnik coś, co po przetworzeniu można ponownie użyć? KFC doskonale to rozumie!
Ponadto przepyszne, kremowe shakes serwowane są w kubkach z tworzywa rPET, wyprodukowanych w 50% z recyklingowego plastiku. I jest jeszcze coś - chrupiące i świeże dania z KFC można zjadać ze smakiem przy użyciu drewnianych sztućców, bo KFC dba również o proekologiczną zmianę nawyków swoich Gości. Plastikowe słomki czy wieczka do gorących napojów od dawna już są dostępne tylko w Drive Thru, w dostawie oraz na wyraźne życzenie Gościa w restauracji.
Papierowe owijki do wrapów i burgerów pozbawione są chemicznej warstwy tłuszczo-szczelnej, a więc nie zawierają substancji chemicznych, co czyni proces produkcyjny bardziej przyjazny środowisku!
Ale to nie wszystko! Papierowe kartoniki w KFC nie są sztucznie wybielane, a także posiadają certyfikat FSC potwierdzający, że drewno pozyskane do ich produkcji nie wpłynęło negatywnie na żywotność lasów oraz ich bogactw biologicznych. Warto o tym pamiętać, delektując się złocistymi frytkami z KFC w papierowym opakowaniu.
Kwestia proekologicznych rozwiązań to ważny element strategii KFC, dlatego marka dokłada wszelkich starań by zredukować ilość używanego plastiku, a także prowadzić działalność w zrównoważony sposób. Wszystko po to, by wspólnie dbać o środowisko.
Przyjdź i przekonaj się sam, że przepyszny, chrupiący kurczak smakuje jeszcze lepiej zapakowany w ekoopakowanie!
***
Na skróty:
KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/
KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/
Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc
[i] Global Buying Green Report 2020, Trivia Packaging

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.