Komunikaty PR

Kurczak w opakowaniu eko smakuje jeszcze lepiej!

2022-04-22  |  10:30
Biuro prasowe

KFC dba nie tylko o nasze podniebienia, ale także o ochronę środowiska naturalnego! To nieodłączny element codziennej pracy wszystkich pracowników sieci restauracji KFC pokazujący, że ekologia i ochrona planety mają dla marki istotne znaczenie. Obchodzony dziś Dzień Ziemi to świetny moment, aby pokazać te działania fanom chrupiącego kurczaka z KFC.

Już dwie trzecie[i] konsumentów na całym świecie deklaruje, że wybór ekologicznego opakowania ma dla nich duże znaczenie oraz wpływa na wybór produktu. KFC wychodzi naprzeciw potrzebom swoich Gości oferując im swoje legendarne dania w nowych, bardziej ekologicznych opakowaniach! Większość nowych opakowań wykorzystywanych w restauracjach KFC aż w 50 proc. pochodzi z recyklingu. W te ekologiczne opakowania pakowane są między innymi wyśmienite chrupiące kawałki kurczaka, big boxy, zestawy dla dzieci i frytki serwowane w KFC. Po co wyrzucać na śmietnik coś, co po przetworzeniu można ponownie użyć? KFC doskonale to rozumie!

Ponadto przepyszne, kremowe shakes serwowane są w kubkach z tworzywa rPET, wyprodukowanych w 50% z recyklingowego plastiku. I jest jeszcze coś - chrupiące i świeże dania z KFC można zjadać ze smakiem przy użyciu drewnianych sztućców, bo KFC dba również o proekologiczną zmianę nawyków swoich Gości. Plastikowe słomki czy wieczka do gorących napojów od dawna już są dostępne tylko w Drive Thru, w dostawie oraz na wyraźne życzenie Gościa w restauracji.

Papierowe owijki do wrapów i burgerów pozbawione są chemicznej warstwy tłuszczo-szczelnej, a więc nie zawierają substancji chemicznych, co czyni proces produkcyjny bardziej przyjazny środowisku!

Ale to nie wszystko! Papierowe kartoniki w KFC nie są sztucznie wybielane, a także posiadają certyfikat FSC potwierdzający, że drewno pozyskane do ich produkcji nie wpłynęło negatywnie na żywotność lasów oraz ich bogactw biologicznych. Warto o tym pamiętać, delektując się złocistymi frytkami z KFC w papierowym opakowaniu.

Kwestia proekologicznych rozwiązań to ważny element strategii KFC, dlatego marka dokłada wszelkich starań by zredukować ilość używanego plastiku, a także prowadzić działalność w zrównoważony sposób. Wszystko po to, by wspólnie dbać o środowisko.

Przyjdź i przekonaj się sam, że przepyszny, chrupiący kurczak smakuje jeszcze lepiej zapakowany w ekoopakowanie!

 

***

Na skróty:

KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/

KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/

Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc

 


[i] Global Buying Green Report 2020, Trivia Packaging

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.