Komunikaty PR

Kwiat Jabłoni nadaje nowe życie klasykowi Eldo

2020-08-03  |  13:00
Biuro prasowe

Była elektronika, funk, czas na iście folkową odsłonę Lech Music: Festiwale Inaczej. Kolejnym zespołem, który wziął na swój warsztat jeden z hip-hopowych klasyków, jest Kwiat Jabłoni! Warto posłuchać ich interpretacji „Miasta Słońca” Eldo, aby poczuć klimat letnich festiwali, niezależnie od tego gdzie spędza się tegoroczne wakacje.

Najnowszy singiel projektu Lech Music: Festiwale Inaczej to aranżacja piosenki „Miasto Słońca” z albumu „Chi” autorstwa Eldo, przygotowana przez rewelację ostatnich miesięcy na polskiej scenie muzycznej - Kwiat Jabłoni. Wersja Kasi i Jacka, wzbogacona o wrażliwość duetu i przebojową aranżację, to kolejna udana próba wykonania miejskiego hymnu w sposób, który wprowadza nas w wakacyjny, festiwalowy klimat i na pewno tak samo świetnie wybrzmi na dużej scenie, jak i w gronie najbliższych znajomych na wspólnym, spontanicznym wyjeździe.

To nie pierwszy raz, kiedy klasyki rapera na warsztat biorą inni muzycy. Eldo to jedna z najbardziej lirycznych postaci polskiego hip-hopu. Jego teksty doceniają nie tylko fani gatunku, ale też i sami artyści, zaangażowani m.in. w projekt Albo Inaczej, którzy nieraz podejmowali się interpretacji stworzonych przez niego singli. Teraz do ich grona dołączył również Kwiat Jabłoni.

Lato w mieście to czas pełen muzyki, słońca i dobrej zabawy. To wszystko (i znacznie więcej) znalazło się w spektakularnej animacji, która towarzyszy singlowi i opowiada o zmierzaniu na miejski festiwal. Teledysk do utworu „Miasto Słońca” można już teraz obejrzeć w całości na stronie Lecha i YouTube Alkopoligamii. Utwór, za który odpowiada główny producent Albo Inaczej, Mariusz Obijalski, dostępny jest również na kanale Alkopoligamii i Spotify Albo Inaczej.

Link do singla: https://youtu.be/skKg50Md0KI

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Giełda winyli i kaset CD w Atrium Biała Biuro prasowe
2024-03-27 | 12:55

Giełda winyli i kaset CD w Atrium Biała

Czas odkurzyć swój gramofon i posłuchać dobrej muzyki! W dniach 5-6 kwietnia zapraszamy do Atrium Biała na giełdę winyli, prezentującą tysiące czarnych krążków z
Muzyka Czy polska piosenka dla dzieci umarła?
2024-03-22 | 01:00

Czy polska piosenka dla dzieci umarła?

Każde pokolenie ma swojego „bohatera” w świecie muzyki, z którym utożsamia swoją młodość i okres dojrzewania czy wczesną dorosłość. Starsi słuchacze z rozrzewnieniem
Muzyka DAGGA PREZENTUJE „DON’T HOLD ME” WE WSPÓŁPRACY Z MAD CHOCOLATE I E
2024-03-18 | 09:00

DAGGA PREZENTUJE „DON’T HOLD ME” WE WSPÓŁPRACY Z MAD CHOCOLATE I E

"Don't Hold Me" to elektryzujący utwór pop eurodance, który zagłębia się w głębiny samotności. Napędzany energetyczną instrumentacją, piosenka uchwytuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.