Komunikaty PR

Kwiat Jabłoni nadaje nowe życie klasykowi Eldo

2020-08-03  |  13:00
Biuro prasowe

Była elektronika, funk, czas na iście folkową odsłonę Lech Music: Festiwale Inaczej. Kolejnym zespołem, który wziął na swój warsztat jeden z hip-hopowych klasyków, jest Kwiat Jabłoni! Warto posłuchać ich interpretacji „Miasta Słońca” Eldo, aby poczuć klimat letnich festiwali, niezależnie od tego gdzie spędza się tegoroczne wakacje.

Najnowszy singiel projektu Lech Music: Festiwale Inaczej to aranżacja piosenki „Miasto Słońca” z albumu „Chi” autorstwa Eldo, przygotowana przez rewelację ostatnich miesięcy na polskiej scenie muzycznej - Kwiat Jabłoni. Wersja Kasi i Jacka, wzbogacona o wrażliwość duetu i przebojową aranżację, to kolejna udana próba wykonania miejskiego hymnu w sposób, który wprowadza nas w wakacyjny, festiwalowy klimat i na pewno tak samo świetnie wybrzmi na dużej scenie, jak i w gronie najbliższych znajomych na wspólnym, spontanicznym wyjeździe.

To nie pierwszy raz, kiedy klasyki rapera na warsztat biorą inni muzycy. Eldo to jedna z najbardziej lirycznych postaci polskiego hip-hopu. Jego teksty doceniają nie tylko fani gatunku, ale też i sami artyści, zaangażowani m.in. w projekt Albo Inaczej, którzy nieraz podejmowali się interpretacji stworzonych przez niego singli. Teraz do ich grona dołączył również Kwiat Jabłoni.

Lato w mieście to czas pełen muzyki, słońca i dobrej zabawy. To wszystko (i znacznie więcej) znalazło się w spektakularnej animacji, która towarzyszy singlowi i opowiada o zmierzaniu na miejski festiwal. Teledysk do utworu „Miasto Słońca” można już teraz obejrzeć w całości na stronie Lecha i YouTube Alkopoligamii. Utwór, za który odpowiada główny producent Albo Inaczej, Mariusz Obijalski, dostępny jest również na kanale Alkopoligamii i Spotify Albo Inaczej.

Link do singla: https://youtu.be/skKg50Md0KI

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.