Komunikaty PR

Lanberry & Tribbs, marka Pandora i agencja JU tworzą historię drobnych chwil

2023-10-18  |  09:00
Biuro prasowe

Pandora, największa marka biżuteryjna na świecie, właśnie wkroczyła na muzyczną scenę, a to za sprawą agencji kreatywno-digitalowej JU. W przygotowanej przez agencję kampanii udział biorą utalentowani artyści, duet Lanberry & Tribbs, którzy zachęcają do celebrowania życia poprzez dostrzeganie w nim tych małych, ale jakże istotnych momentów.

W tak zabieganym świecie, gdzie czas pędzi nieubłaganie, kampania stworzona dla marki Pandora przez agencję JU ma na celu zwrócenie uwagi na drobne, pozornie nieistotne momenty w życiu każdego człowieka, które dają radość. To chwile takie jak pyszna kawa w ulubionej kawiarni, ciepło pierwszych porannych promyków słońca czy przypadkowe spotkanie z bliską osobą w sklepie.

Pierwsza kampania muzyczna z udziałem Lanberry & Tribbs dla Marki Pandora

Kampania muzyczna z udziałem duetu Lanberry & Tribbs to nie tylko wyjątkowe połączenie w polskiej muzyce, ale także fenomenalny sukces. Najnowszy singiel artystów „Dzięki, że jesteś” stał się hitem radiowym już drugiego dnia po premierze i znalazł się w top 5 na kilku playlistach Spotify, w tym na 1. miejscu na playliście „Radar Premier”. „Dzięki, że jesteś” to piosenka o celebracji małych chwil. Lanberry i Tribbs chcą pokazać, że w codziennym zabieganym życiu warto jest zatrzymać się na chwilę, by zauważyć małe, ale ważne rzeczy, które mają moc wywoływania uśmiechu na naszych twarzach. To pierwsza tego typu inicjatywa w historii marki Pandora w Polsce.

To niestandardowy projekt marketingowy, którym przedstawiamy DNA marki Pandora (choć nie łopatologicznie) i wciągamy w tworzenie go. Tak, w tworzenie. Bo misją Pandory jest wyrażanie tego co kochamy - tych ważnych dużych i małych momentów, osób, uczuć, pasji. Stworzenie duetu, sama piosenka i jej tekst, a także mechanika konkursu obejmująca UGC i umożliwiająca wpisanie go w przestrzeń klipu, niesamowicie trafnie i jednocześnie dyskretnie oddają to czym jest ta marka. Dodam, że nie jest to globalny projekt typu copy-paste, to projekt w 100% lokalny - i koncepcyjnie i produkcyjnie.” - mówi Karolina Krawczyk Dyrektorka Marketingu Pandora CEE

"Przygotowana przez nas kampania świetnie oddaje to, co jest istotne dla marki Pandora. Ponieważ szczęście to nie tylko celebrowanie doniosłych okazji, ale przede wszystkim cieszenie się małymi, malutkimi momentami, które sprawiają, że nasz dzień po prostu staje się lepszy. Tworząc komunikację do tego projektu poszukiwaliśmy nieoczywistych, świeżych połączeń oraz prawdziwych nośników emocji. Tym sposobem padło na kampanię muzyczną, której częścią jest dwójka wybitnych artystów młodego pokolenia, łączących dwa różne światy. " - mówi Edwin Zasada Chief Creative Director w Agencji JU.

Konkurs dla konsumentów

Ważnym elementem kampanii jest konkurs #MojeMomentyzPandora skierowany do konsumentów, który prowadzony będzie na Tik Toku i Instagramie. Zadaniem uczestników jest stworzenie reelsów przedstawiających małe, ale dające dużo radości momenty z ich życia. Konsumenci w swojej publikacji powinni wykorzystać dostępny w bibliotekach muzycznych wskazanych platform dźwięk będący fragmentem utworu.

W kampanię włączą się także influencerzy, tworząc własne reelsy lub TikToki prezentujące osobiste momenty szczęścia z wplecionym motywem kampanii muzycznej, jednocześnie zachęcając swoich obserwatorów do udziału w konkursie. Wybrany content od influencerów oraz zwycięzców konkursu zostanie wykorzystany do stworzenia teledysku do utworu „Dzięki, że jesteś”.

Osoby biorące udział w konkursie będą mogły także wygrać biżuterię od marki Pandora.

Akcja trwa od 9 do 22 października.

Za przygotowanie koncepcji i kreacji, nadzór kreatywny, a także za cały przebieg kampanii, dobór artystów oraz organizację konkursu odpowiada agencja kreatywno-digitalowa JU, należąca do grupy kapitałowej Digitree S.A.

Za współpracę z influencerami odpowiada agencja Digital Soulmates.

Za produkcję video i sesję zdjęciową odpowiada Szaban Production.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Biuro prasowe
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią
Muzyka Łódź bez makijażu w debiutanckiej płycie Wolnych Bałut
2024-12-06 | 13:00

Łódź bez makijażu w debiutanckiej płycie Wolnych Bałut

„Poezja zjePana” to tytuł pierwszej płyty Wolnych Bałut, która ukazała się dziś nakładem wydawnictwa . To prawdziwy akustyczny folk-urban-punk, niestroniąca od ładnych

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Blokady alkoholowe w samochodach mogą pomóc w walce z problemem pijanych kierowców. Co roku w Polsce doprowadzają do śmierci 150–200 osób

1881 osób zginęło na polskich drogach w 2024 roku, z tego 154 w wyniku wypadku spowodowanego przez pijanego kierowcę – wynika z danych Komendy Głównej Policji. W całej Unii Europejskiej rocznie w wypadkach śmierć ponosi około 20 tys. ludzi, a problem nietrzeźwych kierowców pozostaje jednym z największych wyzwań przy realizacji Wizji Zero, czyli redukcji do zera liczby ofiar na drogach. Wśród propozycji, które mogłyby pomóc w walce z tym problemem, jest obowiązkowa instalacja blokad alkoholowych w autach.

Teatr

Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki

Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.