Komunikaty PR

„Leć z Łaciatym po nagrody do domu” – nowa loteria konsumencka mleka Łaciate

2020-10-05  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania loteria ( 5.1 MB )

Loteria konsumencka mleka Łaciate pt. „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”, której organizatorem jest SM Mlekpol w Grajewie, to kontynuacja kampanii świętującej 25-lecie marki. Jubileusz ten stał się okazją do podkreślenia najważniejszych wartości związanych i kojarzonych z Łaciatym – bliskość domu, natury, swojskość i naturalne pochodzenie. Loteria będzie trwała od 5.10.2020 r. do 6.12.2020 r.

Zasady loterii są bardzo proste. Wystarczy kupić promocyjny karton mleka Łaciate, zachować paragon i kod z opakowania, a następnie zarejestrować go na stronie www.laciate.pl. Zakupu i zgłoszenia należy dokonać w terminie od 5.10.2020 r. do 6.12.2020 r.

Jubileuszowa kampania mleka Łaciatego jest wyjątkowa i pełna niespodzianek. Wszystko nawiązuje historią do zeszłorocznych akcji, opowiadających o przyjaźni krowy Łaciatej i bociana.

„Leć z Łaciatym po nagrody do domu” to ostatni etap kampanii marketingowej na 25 urodziny marki Łaciate. Każdy jubileusz to okazja do radości i z tego powodu chcemy zaprosić konsumentów do wspólnego świętowania. Finałem kampanii marketingowej, która trwa od początku roku, jest loteria mleka Łaciate, w której można wygrać ponad 10 tysięcy nagród, w tym karty podarunkowe o wartości 10 000 złotych na wyposażenie kuchni – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

W loterii można wygrać:

  • 25 kart podarunkowych o wartości 10 000 zł na wyposażenie kuchni,
  • 100 kart podarunkowych o wartości 1 000 zł na sprzęt AGD,
  • 10 000 łaciatych nagród (np. torby, skarpety, poduszki).

O wygranej łaciatych nagród uczestnik informowany jest bezpośrednio po dokonaniu zgłoszenia, za pomocą komunikatu wyświetlanego na stronie loterii www.laciate.pl (od razu pojawia się wiadomość, czy znajdujemy się w gronie zwycięzców). Z kolei karty podarunkowe przyznawane są w drodze kilku losowań, rozłożonych na październik, listopad i grudzień.

Działania związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez kanały social media, spoty telewizyjne i radiowe, działania digitalowe, OOH oraz informacje publikowane w prasie branżowej i na stronie internetowej. Za realizację loterii odpowiada Leo Burnett Sp. z o.o., a za zakup mediów Wavemaker Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Muzyka

Jeden Osiem L: Przygotowaliśmy nową aranżację utworu „Jak zapomnieć”. Ten przebój śpiewają z nami już kolejne pokolenia

Zespół Jeden Osiem L wystąpi w sobotnim koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki” w ramach Polsat Hit Festiwal. Muzycy cieszą się, że po blisko 20 latach wracają do sopockiego amfiteatru i mają nadzieję, że nowa aranżacja przeboju „Jak zapomnieć” przypadnie do gustu odbiorcom. Łukasz Wółkiewicz i Krzysztof Bączek zdradzają, że poza udziałem w tym wydarzeniu wybiorą się także na spacer po ulubionych miejscach w Sopocie.

Farmacja

Statystyki dotyczące otyłości coraz bardziej niepokojące. Niewielki odsetek chorych podejmuje leczenie

Otyłość generuje gigantyczne koszty zdrowotne i ekonomiczne. Ma to odzwierciedlenie zarówno w wydatkach systemu ochrony zdrowia związanych z leczeniem czy hospitalizacją, jak i kosztach bezpośrednich związanych ze spadkiem produktywności w pracy. W dodatku z otyłością powiązanych jest ok. 200 innych chorób – podkreślają eksperci przy okazji Europejskiego Dnia Walki z Otyłością. Możliwości leczenia otyłości jest coraz więcej, ale pacjenci wciąż za rzadko zgłaszają się po pomoc.