Komunikaty PR

Lech Premium jako „Źródło Lechend” w nowym spocie reklamowym!

2020-03-24  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania spot_Lech ( 1.96 MB )

Osią nowej komunikacji marki Lech Premium stały się zachowania, które można określić mianem lechendarnych, a ich bohaterami Lechendy, czyli zwykli ludzie, którzy w codziennych sytuacjach dokonują godnych odnotowania czynów.  

-Lechendy to zwyczajni konsumenci Lecha, którzy wiedzą, że małe codzienne gesty, czyny
i zachowania mają olbrzymie znaczenie. Lech zauważa takie postawy, popiera je, gloryfikuje
i pokazuje w epicki sposób. Marka Lech docenia cichych bohaterów dnia codziennego, stawiając ich w centrum nowej kampanii
–  skomentował Szymon Skoczylas, Dyrektor marek Premium w Kompanii Piwowarskiej.

30’ spot reklamowy, który premierę miał na początku marca, stanowi pochwałę postaw Lechend. Optymistyczna postać barda, nawiązując do kultury opiewania bohaterskich czynów w pieśniach i podaniach, przedstawia gospodarza, który by uratować imprezę ruszył na sam szczyt góry. Historia
z przymrużeniem oka odnosi się do wagi drobnych gestów wobec przyjaciół. Reklama emitowana jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych, a inspiracją do jej stworzenia stało się hasło nadchodzącej platformy komunikacyjnej, czyli „Lech – źródło Lechend”.

Twórcą nowej koncepcji komunikacyjnej jest agencja Bardzo. Za produkcję spotu odpowiada Studio Filmowe OTO, za postprodukcję – Televisor. Działania digital koordynuje agencja Cut the Mustard, zaś za współpracę z influncerami i komunikację PR – Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Zenith. 

Spot dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=QeHf0CfOwWg

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.