Komunikaty PR

Lech Premium jako „Źródło Lechend” w nowym spocie reklamowym!

2020-03-24  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania spot_Lech ( 1.96 MB )

Osią nowej komunikacji marki Lech Premium stały się zachowania, które można określić mianem lechendarnych, a ich bohaterami Lechendy, czyli zwykli ludzie, którzy w codziennych sytuacjach dokonują godnych odnotowania czynów.  

-Lechendy to zwyczajni konsumenci Lecha, którzy wiedzą, że małe codzienne gesty, czyny
i zachowania mają olbrzymie znaczenie. Lech zauważa takie postawy, popiera je, gloryfikuje
i pokazuje w epicki sposób. Marka Lech docenia cichych bohaterów dnia codziennego, stawiając ich w centrum nowej kampanii
–  skomentował Szymon Skoczylas, Dyrektor marek Premium w Kompanii Piwowarskiej.

30’ spot reklamowy, który premierę miał na początku marca, stanowi pochwałę postaw Lechend. Optymistyczna postać barda, nawiązując do kultury opiewania bohaterskich czynów w pieśniach i podaniach, przedstawia gospodarza, który by uratować imprezę ruszył na sam szczyt góry. Historia
z przymrużeniem oka odnosi się do wagi drobnych gestów wobec przyjaciół. Reklama emitowana jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych, a inspiracją do jej stworzenia stało się hasło nadchodzącej platformy komunikacyjnej, czyli „Lech – źródło Lechend”.

Twórcą nowej koncepcji komunikacyjnej jest agencja Bardzo. Za produkcję spotu odpowiada Studio Filmowe OTO, za postprodukcję – Televisor. Działania digital koordynuje agencja Cut the Mustard, zaś za współpracę z influncerami i komunikację PR – Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Zenith. 

Spot dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=QeHf0CfOwWg

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Finanse

Jedna trzecia pacjentów jest niedożywiona przy przyjęciu do szpitala. Od tego w dużej mierze zależą rokowania

Niedożywienie pacjentów w szpitalach jest zjawiskiem powszechnym – w Polsce stan ten dotyczy jednej trzeciej osób już w momencie wizyty w Izbie Przyjęć, a w trakcie hospitalizacji pogłębia się u kolejnych 20–30 proc. O roli leczenia żywieniowego mówi się już coraz więcej, również jako o odrębnej opcji terapeutycznej w niektórych chorobach z autoagresji. W ocenie ekspertów wciąż jednak brakuje wiedzy na ten temat, zwłaszcza u lekarzy innych specjalizacji niż onkologiczne, gastroenterologiczne czy chirurgiczne. Tymczasem dobre odżywienie nie tylko przekłada się na szybsze zdrowienie, ale i realne oszczędności dla systemu.

Nowe technologie

Wiktor Dyduła: Słyszę coraz więcej utworów wygenerowanych przez sztuczną inteligencję. Trudno je odróżnić od kompozycji stworzonych przez ludzi

Wokalista zauważa, że nowoczesne technologie rewolucjonizują nasze życie i mają zastosowanie w różnych dziedzinach. Jeżeli natomiast chodzi o sztuczną inteligencję, to nie ma on nic przeciwko kreatywnemu jej wykorzystaniu również w branży muzycznej. Ale choć AI potrafi wygenerować już całkiem dobrze brzmiące utwory, to przecież na koncertach hologramy czy awatary nie dostarczą odbiorcom takich emocji, jakie towarzyszą występom prawdziwych artystów.