Lech Premium jako „Źródło Lechend” w nowym spocie reklamowym!
Osią nowej komunikacji marki Lech Premium stały się zachowania, które można określić mianem lechendarnych, a ich bohaterami Lechendy, czyli zwykli ludzie, którzy w codziennych sytuacjach dokonują godnych odnotowania czynów.
-Lechendy to zwyczajni konsumenci Lecha, którzy wiedzą, że małe codzienne gesty, czyny
i zachowania mają olbrzymie znaczenie. Lech zauważa takie postawy, popiera je, gloryfikuje
i pokazuje w epicki sposób. Marka Lech docenia cichych bohaterów dnia codziennego, stawiając ich w centrum nowej kampanii – skomentował Szymon Skoczylas, Dyrektor marek Premium w Kompanii Piwowarskiej.
30’ spot reklamowy, który premierę miał na początku marca, stanowi pochwałę postaw Lechend. Optymistyczna postać barda, nawiązując do kultury opiewania bohaterskich czynów w pieśniach i podaniach, przedstawia gospodarza, który by uratować imprezę ruszył na sam szczyt góry. Historia
z przymrużeniem oka odnosi się do wagi drobnych gestów wobec przyjaciół. Reklama emitowana jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych, a inspiracją do jej stworzenia stało się hasło nadchodzącej platformy komunikacyjnej, czyli „Lech – źródło Lechend”.
Twórcą nowej koncepcji komunikacyjnej jest agencja Bardzo. Za produkcję spotu odpowiada Studio Filmowe OTO, za postprodukcję – Televisor. Działania digital koordynuje agencja Cut the Mustard, zaś za współpracę z influncerami i komunikację PR – Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Zenith.
Spot dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=QeHf0CfOwWg

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie
Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.
Problemy społeczne
W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.