Komunikaty PR

LEGO Polska zaprasza na Świąteczną Strefę Zabawy w Warszawie!

2024-11-29  |  11:00
Biuro prasowe

Po sukcesie rodzinnego eventu z okazji Dnia Dziecka, LEGO Polska ponownie zaprasza do świata pełnego radości i kreatywnej zabawy! Świąteczna Strefa Zabawy LEGO® zostanie otwarta na mikołajkowy weekend od piątku 6 grudnia do niedzieli 8 grudnia, a na odwiedzających czekać będzie moc atrakcji, między innymi jedna z największych choinek wykonana w całości z klocków LEGO oraz punkty tworzenia ozdób świątecznych.  

Dołącz do świątecznej zabawy z klockami LEGO!

W dniach 6 – 8 grudnia w Świątecznej Strefie Zabawy LEGO, na IV piętrze Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, dzieci będą mogły tworzyć, doświadczać, budować oraz spędzać czas z bliskimi. Darmowe bilety na Świąteczną Strefę Zabawy LEGO będą dostępne po zarejestrowaniu na stronie LEGO.com/StrefaZabawy. Okazanie wejściówki umożliwi wstęp do Świątecznej Strefy Zabawy LEGO, dlatego bilet powinni posiadać zarówno dzieci jak i ich opiekunowie. Ze względów bezpieczeństwa liczba miejsc jest ograniczona, a wydarzenie rekomendowane jest dla dzieci w wieku od 4 lat, pod opieką dorosłych.

 

Zbudujmy razem Święta!

 

W Świątecznej Strefie Zabawy LEGO na dzieci czeka wiele atrakcji! Główną z nich będzie sześciometrowa choinka zbudowana z klocków LEGO, ulokowana w samym sercu miasteczka Świętego Mikołaja. W tematycznych strefach będzie można stworzyć najpiękniejsze świąteczne dekoracje takie jak bombki, gwiazdki czy realistyncznie wyglądające renifery z zaprzęgu Mikołaja, za które dzieci będą zdobywać pieczątki. Każdy, kto uzupełni kartę pieczątkami, otrzyma dyplom, specjalny prezent i uścisk samego Pana Klocka.

Wszystkich małych budowniczych wraz z rodzicami zapraszamy także do Strefy Pisania Listów do Świętego Mikołaja – to magiczne miejsce, gdzie spełniają się marzenia! Ponadto, w ramach promocji nowego sezonu programu „LEGO Masters. Kierunek Polska”, dostępna będzie specjalna strefa z inspiracjami do budowania. Świąteczna Strefa Zabawy LEGO to okazja, aby rodziny wspólnie spędziły czas na kreatywnej zabawie i tworzeniu niezapomnianych wspomnień. 

Święta to czas dla rodziny i zabawy

 

Według badania Play Well[1] Grupy LEGO, aż 96% dzieci uważa zabawę za kluczowy element swojego szczęścia, a 97% rodziców widzi w niej przestrzeń do nauki na błędach i wzmacniania relacji. Badanie LEGO pokazuje, że rodziny bawiące się razem są szczęśliwsze. Aby dać rodzinom okazję do zabawy i zacieśniania rodzinnych więzi Grupa LEGO od lat inspiruje rodziny do wspólnej zabawy, która wykracza poza codzienną rutynę i pozwala budować trwałe więzi. Tworząc Świąteczną Strefę Zabawy LEGO Polska chce przypomnieć, że święta to nie tylko czas intensywnych przygotowań, ale przede wszystkim wyjątkowy moment na pielęgnowanie relacji i tworzenie wspólnych wspomnień. To przestrzeń, w której rodziny mogą wspólnie cieszyć się kreatywnymi aktywnościami, zapomnieć o codziennych obowiązkach i poczuć magię Świąt. Każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie, a wyjątkowa atmosfera świątecznej zabawy zbliży wszystkich i wypełni czas uśmiechem, ciepłem i radością. Zobaczcie, jak fantastycznie było latem na Kids Day – teraz zapraszamy na jeszcze bardziej magiczne święta z klockami LEGO! 

 

Build to Give

Święta to również okazja do dzielenia się! W ramach corocznej inicjatywy "Build to Give" Grupa LEGO, która zachęca do dzielenia się supermocą zabawy z dziećmi, które tego potrzebują. Wystarczy zbudować serce z klocków LEGO i udostępnić je z hashtagiem #BuildToGive. Za każde serce zbudowane w sklepach LEGO, udostępnione w mediach społecznościowych lub w aplikacji LEGO Play, Grupa LEGO przekaże zestaw LEGO dziecku, które potrzebuje zabawy. W te święta inicjatywa wesprze dzieci w szpitalach, domach dziecka oraz w potrzebujących społecznościach. Od 2017 roku „Build to Give” dotarło już do ponad 9,1 miliona dzieci na całym świecie.

 

 

---

 

 

 

O Grupie LEGO 

Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych konstruktorów poprzez zabawę. LEGO System in Play, którego podstawą są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko, co tylko mogą sobie wyobrazić. Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 roku przez Olego Kirka Kristiansena, a jej nazwa pochodzi od dwóch duńskich słów Leg Godt, które oznaczają "baw się dobrze".

 

Dziś Grupa LEGO pozostaje firmą rodzinną z siedzibą w Billund. Jej produkty są obecnie sprzedawane w ponad 130 krajach na całym świecie. © LEGO, logo LEGO, minifigurki, DUPLO, NINJAGO, Friends i DREAMZzz są znakami towarowymi i prawami autorskimi Grupy LEGO. © 2023 Grupa

 

O badaniu LEGO Play Well 2024

Wszystkie wyniki raportu, o ile nie podano inaczej, zostały przeprowadzono, w ramach 40-minutowego internetowego badanie ilościowego, w okresie od grudnia 2023 r. do stycznia 2024 r. na 36 rynkach, w którym wzięło udział łącznie 61 532 respondentów, w tym 36 000 rodziców z dziećmi w wieku od 1 do 12 lat oraz 25 532 dzieci w wieku od 5 do 12 lat. Aby uzyskać pełną listę krajów, prosimy o kontakt pod adresem media@lego.com.

 

 

Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt: 

 

Aleksandra Kołakowska                                              

e-mail: aleksandra.kolakowska@big-picture.pl       

 

Adrianna Walasiak

e-mail adrianna.walasiak@big-picture.pl

 


[1] Badanie LEGO® Play Well Study 2024 przeprowadzone przez firmę LEGO i Edelman DXI na koniec 2023 r. w Polsce , wśród 1000 rodziców dzieci w wieku 1-12 oraz 674 dzieci w wieku 5-12.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.