Komunikaty PR

Lepszy początek dnia z COSTA COFFEE Home Edition

2020-10-02  |  16:40
Biuro prasowe

COSTA COFFEE to marka londyńskich kawiarni, która od blisko 50 lat dba o podniebienia kawoszy na całym świecie. Dziś, COSTA COFFEE Home Edition to nowa propozycja kultowej marki kawiarnianej stworzona z myślą o wszystkich, którzy chcą lepiej rozpocząć dzień. Sekretem nowych wariantów Signature Blend, Colombian Roast i The Bright Blend są starannie wyselekcjonowane ziarna, których każda partia poddawana jest próbie smaku. Wszystko po to, aby zapewnić idealną i perfekcyjnie dobraną kawę w każdym łyku.

CO STAnowi o wyjątkowości COSTA COFFEE Home Edition?

Marka COSTA COFFEE powstała ponad pół wieku temu. Założyło ją dwóch Włochów – braci Bruno
i Sergio Costa, których marzeniem było serwowanie najlepszej włoskiej kawy w Londynie. Zanim jednak stworzyli swoją autorską kawę do espresso, która do dziś serwowana jest w kawiarniach na całym świecie, spróbowali aż 112 różnych mieszanek ziaren, aby stworzyć kulową Mocha Italia. Dziś za wysoką jakość COSTA COFFEE odpowiadają ziarna, przy których produkcji zachowane są najwyższe standardy, którym jest w stanie sprostać jedynie 5% upraw ze światowej produkcji. Wszystkie ziarna oznaczone są certyfikatem RFA (Rainforest Alliance) przyznawanym plantacjom odpowiedzialnym społecznie. Nad jakością kawy czuwa Gennaro Pelliccia, Mistrz Kawy COSTA COFFEE.

Wyjątkowe doświadczenie z ulubionej kawiarni w Twoim domu

Wszystkie wersje COSTA COFFEE Home Edition są wypalane tak, aby sprawdziły się w domowych ekspresach ciśnieniowych, kawiarkach, ekspresach kapsułkowych czy przelewowych. Kawę COSTA COFFEE HOME EDITION można kupić przez internet, jak i w osiedlowych sklepach i dużych marketach, gdzie na półkach wyróżnia się prostymi, czytelnymi i nowoczesnymi opakowaniami. Duży i widoczny branding przyciąga uwagę, a opracowane we współpracy z doświadczonymi baristami informacje na temat naturalnego smaku i aromatu, w profesjonalny sposób prezentują walory kawy smakoszom tego napoju. Czytelne ikony wskazują ponadto możliwości przygotowania własnego kubka kawy – by każdy, krok po kroku, otrzymał swój przepis na udany poranek.

Poznaj nowe warianty COSTA COFFEE w wersji do domu:

Signature Blend

– wyjątkowa mieszanka ziaren arabiki i robusty. Wolno palona w celu uzyskania łagodnego orzechowego smaku i bogatego aromatu. Idealna do codziennej konsumpcji. W połączeniu z mlekiem daje ciasteczkowy smak. W przypadku espresso oraz innych kaw czarnych charakteryzuje się nutami karmelu i orzechów.

Signature Blend – ciemno palona

– wyjątkowa mieszanka ziaren arabiki i robusty. Ciemno palona w celu uzyskania espresso perfekcyjnie komponującego się z kawami mlecznymi. Idealna do codziennej konsumpcji dla osób ceniących sobie intensywny smak kawy. W połączeniu z mlekiem tworzy napój przypominający czekoladę. W formie espresso oraz kaw czarnych wyróżnia się intensywnym smakiem, ujawniając nuty ciemnej czekolady
i prażonych migdałów.

The Bright Blend

– łagodna mieszanka stuprocentowej arabiki, łącząca najlepsze gatunki kaw z Ameryki Południowej. Pociągająca i wszechstronna. Charakteryzuje się ciekawym połączeniem delikatnie owocowych i słodkich smaków dopełnionych aromatem mlecznej czekolady w espresso, a w kawach mlecznych przebija się smak miodowy i ciasteczkowy. Dla poszukiwaczy kaw przelewowych i espresso w nowoczesnym stylu oraz miłośników delikatnych kaw mlecznych.

Colombian Roast

– 100% arabika, której bogactwo pochodzi ze skąpanych w słońcu kolumbijskich wzgórz. Złożone aromaty balansuje tu ciemniejsze palenie. Stopień wypalenia tej kawy pozwolił na podkreślenie karmelowego aromatu zarówno w espresso, jak i w kawach mlecznych. Zaparzona w formie kawy czarnej, bez dodatku mleka, ujawnia nuty miodu i pomarańczy. Idealna dla koneserów kawy oraz osób szukających odmiany. Najlepiej uwydatnia swoje walory w espresso.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.