Letnia edycja Dni Herbaty
Ponowne otwarcie kawiarni i restauracji to idealna okazja do celebrowania pierwszych słonecznych dni przy ulubionym napoju. Wraz z rozpoczęciem sezonu letniego rusza kolejna edycja Dni Herbaty z udziałem marek Dilmah, Fabbri i Saquella. Bogata oferta najmodniejszych tego lata koktajli, to świetny sposób na orzeźwienie i możliwość poznania nowych, zaskakujących smaków. Odwiedź najbliższy lokal biorący udział w akcji i wybierz napój idealny dla siebie!
Dni Herbaty
Dni Herbaty to projekt, który gości w lokalach gastronomicznych niezmiennie od kilku sezonów. Akcja inspiruje do poszukiwania nowych smaków i rozbudza zainteresowanie herbatą. Intensywne smaki, atrakcyjny wygląd, ale przede wszystkim naturalny skład każdej z propozycji, to nie tylko doskonałe orzeźwienie, ale także zdrowsza wersja popularnych sklepowych napojów.
Receptury koktajli są autorstwa Michała Oszczyka, eksperta w dziedzinie miksologii.
Jak co roku, proponujemy cztery odsłony mrożonej herbaty - zielonej, jaśminowej, czarnej oraz Earl Grey. Każdy wariant napoju wzbogaciliśmy o intensywne nuty owocowe, które są perfekcyjnym dopełnieniem bogatego aromatu Dilmah. W to lato niezmiennie królują egzotyczne smaki: brzoskwinia i kiwi, pomarańcza i arbuz, żurawina i róża, a także mango i kokos. Staraliśmy się skomponować menu tak, aby każdy miłośnik popularnej Ice Tea znalazł smak idealny dla siebie - komentuje Michał Oszczyk.
Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są zestawy produktów marek Dilmah i Fabbri. Organizator zachęca wszystkich do wzięcia udziału w zabawie - zadanie jest bardzo proste! Wystarczy odwiedzić miejsce, które posiada w menu ofertę Dni Herbaty, zamówić jedną z czterech propozycji i zrobić zdjęcie napoju. Fotografię należy opublikować na swoim profilu na Instagramie lub pod postem konkursowym na fanpage’u Dilmah z hasztagiem #DniHerbaty, miejscowością oraz nazwą lokalu.
Lemoniada, shake, spritz – druga odsłona letniej oferty
W okresie wakacyjnym, do popularnych wariantów mrożonej herbaty Dilmah dołączą kolejne kategorie zimnych napojów, które z pewnością trafią nawet w najbardziej wymagające gusta! Wśród propozycji znalazły się lemoniady, shake’i oraz niezwykle modne w tym sezonie alkoholowe koktajle spritz.
Ponadczasowa lemoniada to najlepszy sposób na ochłodzenie organizmu w upalne, letnie dni. Z pewnością większość z nas ma swoją recepturę na domową wersję tego napoju. Jednak w to lato pora zerwać z tradycją i poeksperymentować z nowymi smakami! Fabbri proponuje tropikalne nuty melona, ananasa oraz papai. Dla tych, którzy wolą jednak klasyczne smaki - nie zabraknie również lemoniady cytrynowej.
Kolejna nowość to mleczno-owocowe napoje przygotowane na bazie syropów Fabbri. Na wszystkich miłośników aksamitnych koktajli czekać będą shake’i o smaku banana, marakui i truskawki z dodatkiem lodów waniliowych. Taki koktajl nie tylko zaspokoi pragnienie, ale będzie również fantastycznym deserem po posiłku zamówionym w restauracji.
Idealną propozycją na popołudniowy relaks może okazać się spritz! Ten delikatny, musujący, alkoholowy koktajl jest jednym z najpopularniejszych włoskich aperitifów. Wieczór w jego towarzystwie z pewnością pozwoli odtworzyć atmosferę radosnych spotkań w ogródkach kawiarnianych słonecznej Italii. Do wyboru będzie aż sześć wariantów smakowych - Rosa Spritz, Amarena Spritz, Skiwasser Spritz, Dark Spritz, Hugo Spritz oraz Tropical Spritz. Baza każdego koktajlu to dedykowany alkohol niskoprocentowy oraz syropy Fabbri, które nadają całości intensywnego, oryginalnego smaku.
Długo wyczekiwane nadejście sezonu ogródkowego to doskonała okazja do odpoczynku na świeżym powietrzu. Bogaty wybór naturalnych letnich smaków to nie tylko fantastyczne urozmaicenie posiłku, ale także doskonały pretekst do spotkania przy ulubionej szklance napoju. Spróbuj nowych smaków - co wybierzesz jako pierwsze?

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.