Komunikaty PR

Lewiatan startuje z aplikacją lojalnościową „Mój Lewiatan”

2020-09-22  |  11:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

PSH Lewiatan uruchamia własną aplikację mobilną dla swoich klientów. „Mój Lewiatan” umożliwi im m.in. dostęp do informacji na temat aktualnych promocji, wgląd do autorskich przepisów z kanału “Gotuj z Lewiatanem”, korzystanie z wygodnej listy zakupów oraz mobilnej obsługi programu lojalnościowego. Aplikacja jest dostępna dla klientów sieci od 21 września br.

Użytkownicy aplikacji „Mój Lewiatan” będą mieli dostęp do informacji na temat aktualnych promocji w sieci, jak również tych obowiązujących w wybranych sklepach Lewiatan. Ponadto umożliwi im ona korzystanie z szerokiej bazy przepisów pochodzących z kanału “Gotuj z Lewiatanem”, jak również wygodnego planowania listy zakupów. Klienci sklepów objętych programem lojalnościowym będą mogli skorzystać z elektronicznej karty “Mój Lewiatan” oraz bieżącej weryfikacji liczby uzyskanych punktów lojalnościowych. Mobilne rozwiązanie będzie dostępne dla wszystkich zainteresowanych klientów sieci. Aplikacja będzie dostępna do nieodpłatnego pobrania w sklepach Google Play oraz App Store.

„Mój Lewiatan” to kolejny krok naszej sieci w kierunku budowania pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dopasowania do potrzeb naszych klientów. Dzięki aplikacji korzystanie z programu lojalnościowego Lewiatan będzie jeszcze łatwiejsze, a nam pozwoli dotrzeć do grona klientów, którzy cenią sobie wygodę, jaką niosą za sobą rozwiązania mobilne – mówi Marcin Poniatowski, Członek Zarządu Lewiatan Holding S.A. i dodaje Już ponad 70 proc. Polaków deklaruje, że chętnie korzysta z aplikacji mobilnych programów lojalnościowych, dlatego tym bardziej cieszę się, że już niebawem oddamy w ręce naszych klientów to pełni funkcjonalne narzędzie.

Uruchomienie aplikacji „Mój Lewiatan” zbiegło się w czasie z loterią dla klientów, w której do wygrania będą cztery kolorowe samochody marki Toyota Aygo. Loteria „Graj w kolory”, w której udział mogą wziąć wszyscy zainteresowani klienci sieci, startuje 21 września i potrwa do 18 października br. Warunkiem udziału w loterii jest zakup produktów w Lewiatanie o wartości minimum 30 zł i rejestracja paragonów na stronie www.grajwkolory.pl lub w aplikacji mobilnej „Mój Lewiatan”. Każdorazowa rejestracja dowodu zakupów oraz wybieranie produktów z oferty kolorowych gazetek promocyjnych zwiększa szansę klientów na wygraną w loterii.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
IT i technologie Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania
2024-04-23 | 10:37

Oto Fresh ’n Rebel Clam Core - słuchawki mobilne, oferujące 45 godzin słuchania

W asortymencie holenderskiej marki pojawiły się kolejne bezprzewodowe słuchawki nauszne z serii Clam. Model Core cechuje się wbudowanym mikrofonem z redukcją szumów do prowadzenia
IT i technologie Cooler Master ogłasza kolejną edycję prestiżowego - Case Mod World Series
2024-04-23 | 01:00

Cooler Master ogłasza kolejną edycję prestiżowego - Case Mod World Series

„Tworzenie teraźniejszości, przewidywanie przyszłości”, takim sloganem producent chce zachęcić do wzięcia udziału w kolejnej edycji konkursu. Modderzy z całego świata będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.