Lewiatan z pomocą dla najmłodszych
PSH Lewiatan od lat angażuje się w inicjatywy na rzecz potrzebujących ze swojej najbliższej okolicy. W związku z tegoroczną edycją „Wieczoru Marzeń w Zoo” organizowanego przez Fundację Dziecięca Fantazja, sieć dołączyła do listy sponsorów wydarzenia.To już 16. odsłona wydarzenia poświęconego podopiecznym fundacji i ich najbliższym.
Bliskość, partnerstwo, przedsiębiorczość i odpowiedzialność to cechy, którymi w Lewiatanie kierujemy się już od ponad 25 lat. Wiemy, jak ważne jest wzajemne wsparcie i solidarna pomoc, dlatego staramy się systematycznie angażować w działania pomocowe na rzecz potrzebujących. „Wieczór marzeń” to wyjątkowy projekt organizowany z myślą o najmłodszych, dlatego tym bardziej cieszymy się, że pomimo nadzwyczajnej sytuacji wywołanej pandemią udało się zrealizować już 16. edycję tej szczytnej inicjatywy, a my jako PSH Lewiatan mogliśmy być także jego częścią – mówi Marcin Poniatowski, Członek Zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding.
„Wieczór Marzeń w ZOO” to część projektu Gale dla Młodych Bohaterów, który składa się z serii inspirujących wydarzeń organizowanych na rzecz chorych dzieci i ich rodzin. Dotychczas wydarzenie odbywało się w Dzień Dziecka, ale w związku z pandemią tegoroczna edycja została przeniesiona na koniec lata. We wsparcie zaangażowały się 22 firmy, wśród których znalazła się PSH Lewiatan. Fundusze przekazane przez tegorocznych sponsorów zostały przeznaczone na paczki prezentowe dla najmłodszych oraz pokrycie kosztów organizacyjnych wydarzenia.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.