Komunikaty PR

Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze

2020-09-24  |  11:00

Lexmark, światowy lider rozwiązań w zakresie przetwarzania obrazu, rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji premium.

 

Konieczność wprowadzenia pracy zdalnej sprawiła, że rozwój usług w chmurze przestał być głosem przyszłości, ale już dzisiaj oprogramowanie chmurowe jest niezastąpionym elementem w strukturze współczesnego biznesu. Partnerzy Lexmarka w jeszcze większym stopniu niż dotychczas potrzebują odpowiednich narzędzi, żeby efektywnie wykonywać swoją pracę i mobilnie obsługiwać swoich klientów. Dlatego Lexmark jako lider w swoim sektorze, nieustannie pracuje nad własną oferta usług, świadczonych w chmurze.

 

Lexmark Cloud Fleet Management dla zdalnego monitorowania urządzeń innych firm.

Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) umożliwia partnerom Lexmark zdalne monitorowanie i zarządzanie urządzeniami Lexmark. Współpracujący technicy mogą zbierać dane z urządzeń swoich klientów z dowolnego miejsca na świecie, oszczędzając swój czas i pieniądze.

 

Podczas pandemii Covid-19 widzieliśmy wyzwania związane z zarządzaniem flotą urządzeń drukujących. Oprócz kosztownego i czasochłonnego procesu wdrożenia oraz kłopotów z obsługą i rekonfiguracją, nasi partnerzy napotkali problemy z dostępem do urządzeń i obawami o bezpieczeństwo pracowników - mówi Grzegorz Najda, Managing Director Lexmark Central Europe.

 

Lexmark CFM nie tylko podnosi wydajność specjalistów współpracujących z Lexmark, ale gwarantuje też sprawność wspomnianych procesów bez konieczności przebywania na miejscu, a co za tym idzie - wyższy poziom bezpieczeństwa pracowników w czasach pandemii.

 

Dzięki najnowszym ulepszeniom CFM, partnerzy Lexmarka mogą zbierać dane na temat drukarek innych firm, nie tylko Lexmarka. Lexmark CFM rejestruje wybrane dane, w tym informacje identyfikacyjne drukarki, informacje o stanie i poziomach materiałów eksploatacyjnych, liczbie stron, stanie urządzeń, a także alerty wysyłane przy użyciu protokołu Simple Network Management Protocol (SNMP) z drukarek innych firm.

 

Tej funkcji dotychczas brakowało naszym partnerom, korzystającym z CFM.  Jesteśmy dumni, że spełniliśmy ich oczekiwania - mówi Sebastian Szpila Enterprise Account Manager Lexmark International Polska.

Teraz Lexmark CFM umożliwia partnerom utrzymanie całej infrastruktury drukowania ich klientów za pomocą jednego zintegrowanego narzędzia.

 

Druk bezdotykowy dla zapewnienia bezpieczniejszego środowiska pracy.

W ramach Lexmark Cloud Print Management i lokalnego Lexmark Print Management, partnerzy Lexmarka mogą oferować swoim klientom funkcję drukowania bezdotykowego w celu zmniejszenia kontaktu z powierzchniami na miejscu pracy – teraz jest to ważniej niż kiedykolwiek, ponieważ klienci starają się zapewnić swoim pracownikom bezpieczniejsze i czystsze środowisko pracy.

Druk bezdotykowy umożliwia użytkownikom drukowanie bez dotykania panelu drukarki. Wystarczy, że użytkownik podejdzie do drukarki, zeskanuje swój identyfikator w celu uwierzytelnienia, a wszystkie zadania w kolejce bedą automatycznie drukowane. Przy początkowym uruchomieniu pojawi się okno dialogowe z przyciskiem anulowania z 3-sekundowym opóźnieniem, aby w razie potrzeby cofnąć działanie.

 

Według IDC do 2021 r. jedna trzecia firm zatrudniających mniej niż 500 pracowników przyjmie ustrukturyzowane zasady zarządzania drukiem i dokumentami obsługiwane przez oprogramowanie oparte na chmurze. Pandemia Covid-19 przyspieszyła ten trend i teraz niezwykle ważnym jest, abyśmy wyposażyli naszych partnerów w niezbędne funkcje na miarę ich dzisiejszych potrzeb - mówi Sebastian Szpila. - Lexmark będzie nadal aktualizować swoją ofertę usług w chmurze, aby umożliwić swoim partnerom jeszcze lepszą i bezpieczniejszą obsługę klientów – dodaje.

 

 

Ułatwiony, bezpłatny dostęp do rozszerzonego katalogu aplikacji premium firmy Lexmark dla sprawnej obsługi urządzeń zarządzanych w chmurze.

Na dodatek, Lexmark upraszcza dostęp do katalogu aplikacji, w tym z kategorii premium, które teraz są bezpłatne dla partnerów. Aplikacje, które pozwolają partnerom Lexmarka na lepszą obsługę urządzeń zarządzanych w chmurze, teraz mogą być łatwo wdrożone prosto z biura bez żadnych dodatkowych kosztów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.