Komunikaty PR

Lexmark uznany za światowego lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku

2021-02-17  |  14:00
Biuro prasowe

Firma Lexmark została uznana za światowego lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku przez Quocirca, ogólnoświatową firmę analityczną, zajmującą się badaniami rynku druku.

 

Z raportu The Print Security Landscape 2020 wynika, że bezpieczeństwo infrastruktury druku w środowisku zarówno biurowym, jak i domowym musi być „podstawowym priorytetem” dla użytkownika. Firma Lexmark uznana została za lidera, oferującego kompleksową ofertę produktów i usług w zakresie bezpieczeństwa druku.

 

W raporcie zostało docenione podejście Lexmarka do bezpiecznego projektowania oraz zaangażowanie firmy w SSDL (Cykl Bezpiecznego Rozwoju Oprogramowania). Jest to seria procesów utworzonych z myślą o wszystkich aspektach bezpieczeństwa związanych z opracowaniem oprogramowania, od planowania przez projekt, do wdrożenia, w tym zapewnianiu wysokiej jakości, zwalnianiu wydruków i utrzymania oprogramowania.

 

W raporcie odnotowano również, że Lexmark jest pierwszym producentem drukarek, który uzyskał certyfikat ISO 24243 przyznany dla całego urządzenia drukującego. Uznanie potwierdza bezpieczeństwo łańcucha dostaw firmy Lexmark, od etapu projektowania, poprzez produkcję i dystrybucję produktów.

 

Uznanie ze strony firmy Quocirca potwierdza głębokie zaangażowanie firmy Lexmark w zapewnianie bezpieczeństwa naszych produktów i narzędzi. - mówi Grzegorz Najda, Managing Director Lexmark Central Europe. – Jeśmy dumni, że po raz kolejny zostaliśmy liderem w tej dziedzinie, a nasi klienci ufają nam jako sprawdzonemu partnerowi w zakresie bezpieczeństwa druku – dodaje.

Aby dowiedzieć sie więcej:  https://www.lexmark.com/en_us/analyst-insights/report-quocirca-print-security-landscape-2021.html 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Bitget
2025-05-29 | 14:21

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Po rebrandingu i nowym planie działania raport Onchain Bitget Wallet pokazuje, że użytkownicy coraz częściej polegają na portfelach do handlu, zarabiania i płatności –
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.