Komunikaty PR

Lexmark zdobywa 5 gwiazdek CRN piąty raz z rzędu

2022-04-11  |  13:00

Lexmark, globalny lider w dziedzinie obrazowania i rozwiązań IoT, został uhonorowany przez CRN®, markę należącą do The Channel Company, prestiżową oceną 5 gwiazdek w Przewodniku po programach partnerskich na rok 2022.

CRN opublikował tegoroczną listę najlepszych programów partnerskich, oferowanych przez firmy technologiczne. Coroczny Przewodnik po programie partnerskim CRN wskazuje najbardziej satysfakcjonujące programy partnerskie i daje wgląd w ich mocne strony.

Firmy są oceniane na podstawie ich inwestycji w ofertę programową, rentowności programów partnerskich, dostępność szkoleń i zasobów marketingowych dla partnerów oraz wsparcie sprzedaży i komunikacji. Ocenę 5 gwiazdek otrzymują tylko wybrane firmy, które wykazują się najwyższą jakością i wykraczają poza ramy swoich programów partnerskich, dzięki czemu konsekwentnie wspierają rozwój i i stymulują dobre zmiany w kanale IT.

Firma Lexmark została wyróżniona za program Lexmark Connect, który obejmuje różne ścieżki dostosowane do konkretnego modelu biznesowego partnera i bazy klientów, z ofertami i programami dostosowanymi do unikalnych potrzeb partnera.

Jesteśmy zaszczyceni, że już piąty rok z rzędu zostaliśmy wyróżnieni 5-gwiazdkową oceną w Przewodniku po programie partnerskim CRN – mówi Mariusz Ożarowski, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe. Jest to potwierdzenie naszego nieustannego zaangażowania w wspieranie naszych partnerów. Chcemy ułatwić im realizację celów biznesowych i stać się bardziej konkurencyjnymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowy wizerunek zbliża Greencell do stylu życia odbiorców Biuro prasowe
2024-10-02 | 08:15

Nowy wizerunek zbliża Greencell do stylu życia odbiorców

Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających
IT i technologie Pobierz aplikację allyz Cyber Care - darmowa cyberopieka przez cały rok
2024-09-26 | 12:00

Pobierz aplikację allyz Cyber Care - darmowa cyberopieka przez cały rok

Allyz od Allianz Partners to wygodna aplikacja mobilna i internetowa, oferująca wsparcie w kluczowych obszarach życia takich jak podróże, dom, mobilność oraz cyberopieka.
IT i technologie Styl i funkcjonalność w jednym: słuchawki douszne TWS jako modny gadżet
2024-09-20 | 11:26

Styl i funkcjonalność w jednym: słuchawki douszne TWS jako modny gadżet

Technologia i moda coraz częściej idą w parze. Jednym z najlepszych przykładów tego trendu są mobilne słuchawki douszne, które łączą w sobie zaawansowaną technologię z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.