LIFETUBE PRZENOSI GWIAZDY SOCIAL MEDIA NA YOUTUBE’A - rusza kolejnych 6 kanałów
„Social Stars” to roczny program realizowany przez LifeTube (grupa LTTM), w ramach którego największa sieć partnerska youtuberów w Polsce przenosi 12 gwiazd mediów społecznościowych na YouTube’a. Pierwsze sześć kanałów, które ruszyły z końcem marca wygenerowały już prawie 4 miliony wyświetleń. Obecnie startuje 6 kolejnych twórców. Co tydzień nowe materiały widzowie znajdą na kanałach, takich jak: „Rozkoszny”, „Roobens”, „Instalekarz” czy „Krystyno, nie denerwuj matki”.
Nowe kanały zgodnie z założeniami programu na celu mają wypełnienie różnych nisz na polskim YouTubie. Do pierwszej szóstki dołączają kategorie: dietetyka, śląska gwara, kulinaria, kuchnia roślinna, rodzicielstwo z przymrużeniem oka, rysunek i zdrowie.
– Biorę udział w programie Social Stars, żeby zwiększyć swoje umiejętności, wyjść ze strefy komfortu, którą zawsze był blog i Instagram oraz żeby czerpać garściami wiedzę i doświadczenie od profesjonalistów, którzy YouTube’a już dawno „rozpykali”. Liczę również na nowy, ciekawy content dla moich odbiorców
– mówi o programie Michalina Grzesiak, blogerka parentingowa, instagramerka oraz autorka książki „Krystyno nie denerwuj matki. Jaki kraj, takie hygge”.
Bazując na doświadczeniu ze współpracy z prawie 1000 kanałów, sieć LifeTube przenosi najlepsze praktyki na nowych twórców. W ramach programu pomaga im opracować kompleksową strategię rozwoju kanału, odpowiada za formatowanie, content programming, optymalizację reklamową czy odpowiednie pozycjonowanie treści pod algorytmy YouTube’a. Zapewnia również sprzęt do nagrań oraz wsparcie montażowe.
– Cieszę, że LTTM zaprosiło i namówiło mnie do udziału w programie „Social Stars”. Ich pomoc w nagraniach, montażu i optymalizacji kanału na YouTube jest nieoceniona. Czuję, że wspólnymi siłami stworzymy kanał, który będzie must-watch dla każdego foodie dryfującego po czeluściach internetu
– dodaje Michał Korkosz, autor kulinarnego bestselleru „Rozkoszne. Wegetariańska uczta z polskimi smakami”.
Uczestnicy „Social Stars” odbywają regularne szkolenia z prowadzenia kanału na YouTube, m.in. z: moderacji, montażu wideo, dodatkowych funkcji platformy i budowania społeczności. Celem jest zapewnienie im kompleksowej wiedzy niezbędnej do samodzielnego tworzenia treści atrakcyjnej dla widzów YouTube’a.
W skład sześciu nowopowstałych kanałów wchodzą:
1) Martyna Szpaczek – promotorka zdrowego stylu życia. Z zawodu dietetyczka, z zamiłowania twórczyni internetowa. Czerpie radość z dzielenia się swoją wiedzą z tymi, którzy jej potrzebują. Na swoim koncie ma wiele metamorfoz zakończonych sukcesem. YouTube pozwoli jej rozwinąć to co umie najlepiej – edukację ludzi, jak jeść zdrowo i z głową tracić bądź przybierać na wadze.
2) Michalina Grzesiak „Krystyno nie denerwuj matki” – blogerka parentingowa, która treści lifestyle’owo-związkowe mieszka z ogromną dawką humoru i dobrej energii. Razem ze swoim partnerem pokazują, że relacje w rzeczywistości są wspaniałe bez zbytecznej i przesadnej otoczki lukru w mediach. Profil Krystyny pokaże odbiorcom, że życie bez filtra jest tak samo piękne, a może nawet piękniejsze.
3) Mateusz Ledwig „Roobens” – człowiek orkiestra. Założyciel agencji Salty Entertainment Group, współtwórca inicjatyw społecznych (m.in. koncertu Artyści Przeciw Nienawiści). Jako Roobens rozpropagował w zabawny sposób śląską gwarę i sprawił, że pokochały ją setki tysięcy odbiorców. Autor polsko-śląskiego słowniczka zwrotów ułatwiających życie – „Godej. W trudnej relacji bądź po rozstaniu”. Po książce i innych formatach nastał czas na YouTube’a, gdzie twórca dalej będzie kontynuował promocję śląskiej gwary, łącząc ją z tematyką popkulturową i lifestyle’ową.
4) Michał Korkosz „Rozkoszny” – odbiorcy pokochali go za pyszne przepisy i piękne zdjęcia potraw. Rozkoszny to twórca internetowy, do tej pory działający na Instagramie i blogu, oraz autor bestsellerowej książki „Rozkoszne. Wegetariańska uczta z Polskimi Smakami”. Na swoim kanale dalej będzie zapoznawał widzów z przepisami kuchni roślinnej, docenionymi m.in. przez Vogue Polska, czy The Washington Post.
5) Kasia Gabrysz „Rynn Rysuje” – satyryczna rysowniczka, która za pomocą swoich rysunków komentuje rzeczywistość, na Facebooku i Instagramie, a także w kolekcji produktów stworzonych dla Empika, gdzie jej rysunkowa wersja spogląda na widzów m.in. z kubków czy koszulek. Na swoim kanale w charakterystyczny dla siebie sposób, autorka będzie edukowała widzów w różnych tematach.
6) Magda Krajewska „Instalekarz” – lekarka medycyny rodzinnej, właścicielka marki z odzieżą medyczną oraz twórczyni internetowa mieszająca treści lifestyle’owe, parentingowe, ale przede wszystkim edukująca swoich obserwujących w kwestiach zdrowotnych. Znana z obalania szerzących się w sieci fake newsów. Teraz przeniesie swoje działania na YouTube’a
– Bardzo się cieszę, że mogę być częścią tego projektu i w końcu wejść na YouTube’a. Chciałem zrobić to już od roku, ale wciąż czekałem na odpowiedni moment i wsparcie osób, które sprawią, że będę mógł skupić się na dzieleniu się z odbiorcami poczuciem humoru, nietuzinkowymi pomysłami i szczerymi opiniami, przy wsparciu profesjonalistów. Cierpliwość się opłaciła i nadszedł ten czas!
– dodaje Mateusz Ledwig, w social media występujący pod pseudonimem „Roobens”.
Pierwsze sześć kanałów: Statystycznie rzecz biorąc, Dad and the city, Gadki z chatki, VIP Team, Zróbmy to razem oraz Patrycja Wieja, po kilku miesiącach od startu subskrybuje już ponad 20 tysięcy osób, liczba wyświetleń opublikowanych wideo przekroczyła 3,8 milionów, a łączna liczba wygenerowanych interakcji 156 tys.
LTTM - należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce.. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia - profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset - agencja gaming marketingu.

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie
Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.
Żywienie
Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.