Komunikaty PR

Lime kończy sezon w większości polskich miast

2024-12-10  |  11:00
Biuro prasowe

Lime, największa na świecie firma oferująca współdzielone pojazdy elektryczne, podsumowuje kolejny, udany sezon działalności w polskich miastach. E-hulajnogi Lime będą wciąż dostępne do wypożyczenia w Warszawie, Pruszkowie, Piasecznie i Legionowie.

W sezonie 2024 Lime dysponował flotą 23 tys. pojazdów dostępnych w wielu miastach Polski. Firma zintensyfikowała swoją działalność nad morzem poprzez zwiększenie dostępności w popularnych kurortach oraz współpracę ze znanymi festiwalami muzycznymi. Dzięki użytkownikom e-hulajnóg amerykańskiej marki, emisja CO2  została zredukowana o 340 t. 

„Z początkiem grudnia oficjalnie zakończyliśmy główny sezon działalności Lime w Polsce. Nasze hulajnogi z większości miast zostały dostarczone do magazynu, aby mogły przejść gruntowny serwis i zostać odpowiednio przygotowane do kolejnego sezonu. W porównaniu do poprzednich lat, w tym roku zdecydowaliśmy jednak, aby nasze pojazdy pozostały na okres zimowy w Warszawie, Pruszkowie, Legionowie oraz Piasecznie. Ta decyzja jest odpowiedzią na informacje od naszej społeczności, która wyrażała chęć podróżowania hulajnogami także w okresie zimowym. Obserwujemy duży wzrost stałych użytkowników korzystających z naszej usługi, dzięki atrakcyjnej ofercie minutowych karnetów, których koszt jest znacznie bardziej atrakcyjny w porównaniu do standardowego cennika” – komentuje Andrzej Malinowski, Operations Manager, Lime Polska. 

Wiosną przyszłego roku Lime planuje stopniowo zwiększyć dostępność oferowanych usług. Ponadto użytkownicy hulajnóg Lime w Warszawie, od początku listopada mają możliwość korzystania z pojazdów nowej generacji (Gen4). Nowoczesne hulajnogi charakteryzują się większym komfortem jazdy po nierównościach, poprawą stabilności oraz mniejszą awaryjnością. Dodatkową zaletą nowej floty są wymienne baterie. Umożliwi to firmie bardziej efektywną obsługę hulajnóg, a to natomiast przełoży się na jeszcze większą redukcję poziomu emisji CO2.

„Sezon 2024 r. był dla nas przełomowy jeśli chodzi o wiele aspektów. Jesteśmy dumni z wdrożenia nowoczesnych hulajnóg Gen4, dzięki którym zapewnimy naszej społeczności jeszcze większy komfort z podróżowania pojazdami Lime. Wiosną zrealizowaliśmy także projekt artystyczny z Akademią Sztuk Pięknych we Wrocławiu, który wzbudził duże zainteresowanie wśród studentów, a także mieszkańców miasta. Byliśmy partnerem znanych festiwali muzycznych i ułatwialiśmy użytkownikom bezpieczne dotarcie oraz powrót z tych wydarzeń. Dziękujemy wszystkim, którzy w minionym sezonie korzystali z naszej usługi, a mieszkańców stolicy i okolic oraz odwiedzających Warszawę turystów zachęcamy do korzystania z naszych pojazdów zimą” – dodaje Andrzej Malinowski.

Sezon 2024 – kluczowe statystyki:

  • Liczba miast – ok. 50
  • Łączny, pokonany dystans od początku sezonu – ponad 6,3 mln km
  • Zredukowana ilość emisji CO2 – 340 t
  • Uniknięte podróże samochodem – prawie 1 mln
  • Liczba użytkowników Lime od początku działalności w Polsce – ponad 3 mln

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.