Komunikaty PR

Lime oferuje darmowe przejazdy na wybory do Parlamentu Europejskiego

2024-06-04  |  11:45
Biuro prasowe

Lime, największa na świecie firma oferująca współdzielone pojazdy elektryczne, ogłosiła europejską kampanię „Wybieram Lime”, przed nadchodzącymi wyborami do Parlamentu Europejskiego (6-9 czerwca). W ramach akcji promocyjnej Lime zaoferuje użytkownikom z Polski dwa bezpłatne, 15-minutowe przejazdy w dniu 09.06.2024 r. po wpisaniu w aplikację kodu „EUROPE2024”.

Lime od kilku lat zachęca obywateli państw, w których firma oferuje swoją usługę, do spełnienia obywatelskiego obowiązku i udziału w wyborach. Lime chce ułatwić swojej społeczności użytkowników dotarcie do lokali wyborczych poprzez uruchomienie kampanii „Wybieram Lime”. W Polsce promocja na wybory będzie przeprowadzana po raz drugi.

„Zdecydowaliśmy się powtórzyć akcję ‘Wybieram Lime’, ponieważ widzieliśmy jak dużym zainteresowaniem cieszyły się nasze kody na darmowe przejazdy, które oferowaliśmy na wybory samorządowe. Kolejna edycja kampanii ma szczególne znaczenie, ponieważ jest przeznaczona nie tylko dla użytkowników Lime z Polski, ale wszystkich obywateli Unii Europejskiej, w krajach, w których oferujemy naszą usługę. Użytkownicy Lime będą mogli z łatwością dotrzeć do lokali wyborczych i oddać głos na swoich kandydatów do Parlamentu Europejskiego” – komentuje Damian Kupczak, Senior Operations Manager, Lime Polska. 

Lime przeprowadzi także kampanię informacyjną za pomocą powiadomień w aplikacji, tak aby przypomnieć użytkownikom o zbliżających się wyborach do Parlamentu Europejskiego i uświadomić im, że ich głos jest naprawdę ważny dla przyszłości Unii Europejskiej. Firma zaplanowała także akcję w mediach społecznościowych skierowaną do najmłodszego elektoratu – osób, które po raz pierwszy będą oddawać swój głos w nadchodzących wyborach, aby zachęcić ich do korzystania z pełni praw obywatelskich. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.