Lime oferuje darmowe przejazdy na wybory do Parlamentu Europejskiego
Lime, największa na świecie firma oferująca współdzielone pojazdy elektryczne, ogłosiła europejską kampanię „Wybieram Lime”, przed nadchodzącymi wyborami do Parlamentu Europejskiego (6-9 czerwca). W ramach akcji promocyjnej Lime zaoferuje użytkownikom z Polski dwa bezpłatne, 15-minutowe przejazdy w dniu 09.06.2024 r. po wpisaniu w aplikację kodu „EUROPE2024”.
Lime od kilku lat zachęca obywateli państw, w których firma oferuje swoją usługę, do spełnienia obywatelskiego obowiązku i udziału w wyborach. Lime chce ułatwić swojej społeczności użytkowników dotarcie do lokali wyborczych poprzez uruchomienie kampanii „Wybieram Lime”. W Polsce promocja na wybory będzie przeprowadzana po raz drugi.
„Zdecydowaliśmy się powtórzyć akcję ‘Wybieram Lime’, ponieważ widzieliśmy jak dużym zainteresowaniem cieszyły się nasze kody na darmowe przejazdy, które oferowaliśmy na wybory samorządowe. Kolejna edycja kampanii ma szczególne znaczenie, ponieważ jest przeznaczona nie tylko dla użytkowników Lime z Polski, ale wszystkich obywateli Unii Europejskiej, w krajach, w których oferujemy naszą usługę. Użytkownicy Lime będą mogli z łatwością dotrzeć do lokali wyborczych i oddać głos na swoich kandydatów do Parlamentu Europejskiego” – komentuje Damian Kupczak, Senior Operations Manager, Lime Polska.
Lime przeprowadzi także kampanię informacyjną za pomocą powiadomień w aplikacji, tak aby przypomnieć użytkownikom o zbliżających się wyborach do Parlamentu Europejskiego i uświadomić im, że ich głos jest naprawdę ważny dla przyszłości Unii Europejskiej. Firma zaplanowała także akcję w mediach społecznościowych skierowaną do najmłodszego elektoratu – osób, które po raz pierwszy będą oddawać swój głos w nadchodzących wyborach, aby zachęcić ich do korzystania z pełni praw obywatelskich.
TomTom uruchamia specjalną edycję TomTom Traffic Index - Paryż
Produkty od ręki i profesjonalny doradca, czyli sklepy offline nadal na topie
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje
Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.
Konsument
Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji
– Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.
Teatr
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.