Lime ze specjalną ofertą z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności
Lime poinformował, że z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności, uruchomi po raz pierwszy w Polsce projekt „Selfie w kasku”. Ponadto firma przygotowała specjalną promocję dla swoich użytkowników.
Europejski Tydzień Mobilności to doskonała okazja do promowania zrównoważonego transportu oraz edukowania użytkowników. Z tego powodu Lime postanowił właśnie wtedy zachęcić swoich użytkowników do udziału w inicjatywnie promującej zasady bezpieczeństwa – „Selfie w kasku”.
„Bezpieczeństwo naszych użytkowników oraz pieszych i innych uczestników ruchu drogowego to dla nas absolutny priorytet, dlatego angażujemy się w wiele akcji o charakterze edukacyjnym. Tym razem wraz z rozpoczęciem Europejskiego Tygodnia Mobilności uruchomimy własną inicjatywę, aby zachęcić wszystkie osoby korzystające z hulajnóg elektrycznych do noszenia kasków”- komentuje Damian Kupczak, Senior Operations Manager, Lime Polska.
Projekt „Selfie w kasku” zyskał już popularność wśród użytkowników z innych krajów, dlatego teraz przyszedł czas na zachęcenie społeczności Lime z Polski do udziału w tej inicjatywie. Zdjęcia w kaskach będzie można robić od poniedziałku 16 września przez cały miesiąc. Osoby, które prześlą swoje selfie w aplikacji, otrzymają rabat na przejazdy Lime o wartości 15%, który będzie ważny do 15.10.2024 r.
Ponadto Lime uruchomi kod rabatowy „ZIELONAJAZDA”. Każdy użytkownik, który wybierze e-hulajnogi firmy podczas Europejskiego Tygodnia Mobilności (16-22.09) i wpisze kod w aplikacji, otrzyma dwa darmowe przejazdy do 15 min.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.