Komunikaty PR

Lime ze specjalną ofertą z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności

2024-09-12  |  10:10
Biuro prasowe

Lime poinformował, że z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności, uruchomi po raz pierwszy w Polsce projekt „Selfie w kasku”. Ponadto firma przygotowała specjalną promocję dla swoich użytkowników.

Europejski Tydzień Mobilności to doskonała okazja do promowania zrównoważonego transportu oraz edukowania użytkowników. Z tego powodu Lime postanowił właśnie wtedy zachęcić swoich użytkowników do udziału w inicjatywnie promującej zasady bezpieczeństwa – „Selfie w kasku”.

„Bezpieczeństwo naszych użytkowników oraz pieszych i innych uczestników ruchu drogowego to dla nas absolutny priorytet, dlatego angażujemy się w wiele akcji o charakterze edukacyjnym. Tym razem wraz z rozpoczęciem Europejskiego Tygodnia Mobilności uruchomimy własną inicjatywę, aby zachęcić wszystkie osoby korzystające z hulajnóg elektrycznych do noszenia kasków”- komentuje Damian Kupczak, Senior Operations Manager, Lime Polska.

Projekt „Selfie w kasku” zyskał już popularność wśród użytkowników z innych krajów, dlatego teraz przyszedł czas na zachęcenie społeczności Lime z Polski do udziału w tej inicjatywie. Zdjęcia w kaskach będzie można robić od poniedziałku 16 września przez cały miesiąc. Osoby, które prześlą swoje selfie w aplikacji, otrzymają rabat na przejazdy Lime o wartości 15%, który będzie ważny do 15.10.2024 r.

Ponadto Lime uruchomi kod rabatowy „ZIELONAJAZDA”. Każdy użytkownik, który wybierze e-hulajnogi firmy podczas Europejskiego Tygodnia Mobilności (16-22.09) i wpisze kod w aplikacji, otrzyma dwa darmowe przejazdy do 15 min.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki Biuro prasowe
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną
IT i technologie A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?
2024-12-16 | 16:00

A gdybyście tak tej zimy wspólnie zanurzyli się w magii… immersji?

Zima. Szarość za oknem. Światła miasta gasną wcześniej, a smutne odcienie powtarzalnej codzienności wdzierają się do wyobraźni. W tej monotonii zaczynacie poszukiwać czegoś więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.