Komunikaty PR

Lime ze specjalną ofertą z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności

2024-09-12  |  10:10
Biuro prasowe

Lime poinformował, że z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności, uruchomi po raz pierwszy w Polsce projekt „Selfie w kasku”. Ponadto firma przygotowała specjalną promocję dla swoich użytkowników.

Europejski Tydzień Mobilności to doskonała okazja do promowania zrównoważonego transportu oraz edukowania użytkowników. Z tego powodu Lime postanowił właśnie wtedy zachęcić swoich użytkowników do udziału w inicjatywnie promującej zasady bezpieczeństwa – „Selfie w kasku”.

„Bezpieczeństwo naszych użytkowników oraz pieszych i innych uczestników ruchu drogowego to dla nas absolutny priorytet, dlatego angażujemy się w wiele akcji o charakterze edukacyjnym. Tym razem wraz z rozpoczęciem Europejskiego Tygodnia Mobilności uruchomimy własną inicjatywę, aby zachęcić wszystkie osoby korzystające z hulajnóg elektrycznych do noszenia kasków”- komentuje Damian Kupczak, Senior Operations Manager, Lime Polska.

Projekt „Selfie w kasku” zyskał już popularność wśród użytkowników z innych krajów, dlatego teraz przyszedł czas na zachęcenie społeczności Lime z Polski do udziału w tej inicjatywie. Zdjęcia w kaskach będzie można robić od poniedziałku 16 września przez cały miesiąc. Osoby, które prześlą swoje selfie w aplikacji, otrzymają rabat na przejazdy Lime o wartości 15%, który będzie ważny do 15.10.2024 r.

Ponadto Lime uruchomi kod rabatowy „ZIELONAJAZDA”. Każdy użytkownik, który wybierze e-hulajnogi firmy podczas Europejskiego Tygodnia Mobilności (16-22.09) i wpisze kod w aplikacji, otrzyma dwa darmowe przejazdy do 15 min.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
IT i technologie Dreame comes true – doskonały rok marki
2024-12-31 | 12:00

Dreame comes true – doskonały rok marki

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, dołożył wszelkich starań, aby mijający rok był dla marki przełomowy. Własne punkty sprzedaży, pozycja lidera na
IT i technologie Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
2024-12-16 | 16:00

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji

Dreame Technology, producent innowacyjnych i uznanych urządzeń domowych, w ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty w Polsce trzy modele odkurzaczy pionowych. Mowa o R20 Aqua z innowacyjną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.