Komunikaty PR

L.O.L. Surprise! x Crayola w 2024 roku szturmem wkroczą na sklepowe półki!

2023-11-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Klaudyny 16/41
01-684 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

Prawdziwa gratka dla wielbicieli lalek L.O.L. Surprise!. Z początkiem 2024 roku, MGA Entertainment wypuści do sprzedaży kolorową serię wyjątkowych zabawek L.O.L Surprise! TM Loves Crayola TM. Każda lalka otrzyma nazwę jednego z kultowych kolorów Crayola. Do zebrania będzie aż osiem postaci, każda z nich zamknięta w „kredkowej” kapsule, w zestawie z kredkami świecowymi, które umożliwią projektowanie modnego wyglądu w dowolnym miejscu, w którym toczy się zabawa!

Nowy wymiar zabawy lalkami

W ciągu siedmiu lat swojej działalności brand L.O.L. Surprise! Loves stworzył setki unikalnych postaci, które wyrażają różne trendy, style i osobowości w autentyczny, uroczy i zaskakujący sposób. MGA łączy swoje działania z uznanymi i lubianymi na całym świecie markami, wszystko po to, aby stworzyć zupełnie nowy sposób kolekcjonowania i zabawy. Nowa linia produktów, która powstała w kooperacji z marką Crayola jest kontynuacją ekspansji marki L.O.L. Surprise! Loves, która prezentuje swoje produkty w nowej, pełnej barw odsłonie.

Połączenie kultowych marek, które kochają zarówno dzieci, jak i rodzice to zawsze dobry pomysł. Każda dotychczasowa kolekcja lalek L.O.L. Surprise! wkraczała szturmem na sklepowe półki i cieszyła się ogromnym powodzeniem, przede wszystkim dlatego, że ich wygląd w dużej mierze definiowały współprace z najlepszymi w swojej kategorii markami działającymi na rynku.

W przypadku tej kolaboracji, aby nie było zbyt łatwo, Crayola rzuciła wyzwanie zespołowi L.O.L. Surprise!. Nowe produkty mają za zadanie angażować kreatywność dzieci i zapewnić nowy, kolorowy sposób zabawy lalkami. O tym, czy zadanie udało się zrealizować, użytkownicy i kolekcjonerzy będą mogli przekonać się już w nowym roku.

Kolory mają moc

Osiem lalek, każda w unikatowym kolorze i o innym, nietuzinkowym wyglądzie mają pobudzić wyobraźnie najmłodszych i pomóc aktywować kreatywność. Jak wiemy, dzieci poznają świat i to co je otacza m.in. przez pryzmat kolorów, dlatego kredki świecowe dołączone do zestawu pozwolą na zabawę w każdych warunkach. Ponadto barwy wpływają pozytywnie na zdolności poznawcze, emocje i zapamiętywanie. Połączenie tych dwóch produktów pozwoli rozwinąć w najmłodszych oraz tych nieco starszych pokłady twórczości.

L.O.L Surprise! Loves Crayola to produkty, które w kolorowy sposób zachęcą każdego, kto po nie sięgnie do wyrażania siebie. Mamy nadzieję, że dzięki kredkom dodanym do produktu, zabawa lalkami będzie jeszcze bardziej angażująca i pobudzi wyobraźnię nie tylko u dzieci, ale także ich rodziców i opiekunów. Co poskutkuje tym, że wspólnie spędzony czas na zabawie dla każdego będzie produktywny oraz przyjemny – mówi Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland.

Już od stycznia 2024 roku, MGA Entertainment wprowadzi L.O.L. Surprise! Loves Crayola na sklepowe półki w naszym kraju. Zabawki będzie można kupić w najlepszych sklepach z zabawkami.


MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma z siedzibą w Chatsworth w Kalifornii i biurami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!TM, Little Tikes®, Rainbow HighTM, Shadow HighTM, Bratz®, MiniverseTM MGA, Na! Nie! Nie! SurpriseTM, Mermaze MermaidzTM Color Change, Micro Games of AmericaTM, Baby Born® Surprise i Zapf Creation®.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Apart dołącza do ETC Swarzędz Biuro prasowe
2024-07-30 | 15:00

Apart dołącza do ETC Swarzędz

Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Sport

Coraz mniej Polaków ćwiczy regularnie przez brak czasu i motywacji. To może pogłębiać problemy ze zdrowiem psychicznym

Ludzie, którzy w ciągu całego życia są aktywni fizycznie, zapadają na niektóre nowotwory co najmniej o 25 proc. rzadziej niż osoby mało aktywne. Mniejsze jest też u nich ryzyko wystąpienia chorób serca czy cukrzycy. Mimo świadomości dobroczynnego wpływu aktywności fizycznej tylko co czwarty Polak podejmuje ją regularnie przez minimum 30 minut dziennie, zgodnie z rekomendacjami WHO – wynika z raportu Medicover „Praca. Zdrowie. Ekonomia. Perspektywa 2023”. Brak ruchu najczęściej wynika z braku czasu i motywacji, ale może być także efektem poważniejszych problemów ze zdrowiem psychicznym. Eksperci dowodzą, że może jednocześnie te problemy pogłębiać, co tworzy błędne koło. Duża może być rola pracodawców, by zachęcać pracowników do aktywności fizycznej.

Moda

Luna: Bardzo mocno przeżyłam swój występ na Eurowizji. Nie do końca potrafię kontrolować emocje i często po prostu wygrywają łzy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że mogła reprezentować nasz kraj na tegorocznej Eurowizji w Szwecji i jak zapewnia, był to milowy krok w jej karierze. Jej zdaniem najważniejsza nie jest bowiem sama wygrana, ale możliwość zaprezentowania się szerokiemu gronu odbiorców. I choć bardzo przeżyła brak awansu do finału konkursu, to miło wspomina swój udział w tym wydarzeniu. Udało jej się zdobyć nowe doświadczenia i nawiązać wiele cennych muzycznych znajomości.