Komunikaty PR

Loteria Cinema City „Wygrywa każdy kinoman!”

2023-07-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Trzepla
Monday

Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl

W tym roku uwielbiana przez wszystkich loteria Cinema City obchodzi okrągły jubileusz! To już dziesiąta edycja zabawy, w której wygrywa każdy kinoman, co czyni ją jeszcze bardziej wyjątkową. Tegoroczna edycja to ponad 800 tysięcy nagród i ogrom dobrego kina na wielkim ekranie.

Cinema City promuje loterię pod hasłem „Wygrywa każdy kinoman!”, co oznacza jedno: w te wakacje każda osoba, która w okresie trwania loterii, tj. od 30 czerwca do 31 sierpnia zakupi bilet na dowolny seans, wygrywa gwarantowaną nagrodę. Wystarczy zarejestrować na stronie: www.loteria.cinema-city.pl kod, który znajduje się na bilecie i za pomocą specjalnej zdrapki sprawdzić, jaka nagroda się pod nim kryje.

Do wygrania są: Skoda Karoq, smartfony Motorola Razr 40 Ultra, rowery Kross, walizki Wittchen, karty podarunkowe BP, vouchery do Suntago, a także nagrody kinowe, którymi są m.in. roczne abonamenty kinowe Unlimited, bilety na seanse, przekąski barowe i wiele więcej.   

Co kryje się za kodem z biletu? O tym każdy kinoman musi przekonać się sam. Cinema City wie jednak jedno - każdy bilet daje gwarancję zwycięstwa! Loteria „Wygrywa każdy kinoman!” to jedyna taka loteria na rynku, w której po prostu nie ma przegranych. Przegranymi mogą okazać się tylko Ci, którzy nie zarejestrują swojego kodu na stronie loterii, bo nie dadzą sobie szansy na wygraną.

Do wzięcia udziału w loterii zachęca jeszcze bardziej wakacyjny repertuar, który w tym roku robi wrażenie. Już od dziś na ekrany kin po piętnastu latach trafia długo wyczekiwany Indiana Jones i artefakt przeznaczenia, który w Cinema City dostępny jest we wszystkich kinowych formatach IMAX, 4DX oraz ScreenX. Oprócz tego w repertuarze pojawia się mocna propozycja dla najmłodszych Miss Kraken. Ruby Gillman, czyli animacja wyprodukowana przez DreamWorks Animation, studio, które stoi za takimi klasykami jak „Shrek”, czy „Jak wytresować smoka?”. Lipiec filmowo sprawi, że ciężko będzie wyjść z kina. To za sprawą takich produkcji jak: Mission Impossible: Dead Rockoning Part One, Oppenheimer, Barbie, Nawiedzony Dwór, Alibi.com 2, Pajęczyna, czy Naznaczony: Czerwone drzwi. Nie zabraknie też propozycji dla najmłodszych: Między nami żywiołami, Miraculous: Biedronka i Czarny Kot oraz Lassie. Nowe przygody. A to tylko lipiec! W sierpniu będziemy bawić się na filmach: Meg 2: Głębia, Wojownicze Żółwie Ninja: zmutowany chaos, Gran Turismo, Mavka i strażnicy lasu, Porady na zdrady 2, Demeter: Przebudzenie, Blue Beetle, Spuszczone ze smyczy, Kochania króla, czy O psie, który jeździł koleją.

Co zrobić krok po kroku, by wygrać w loterii Cinema City?

Kup bilet w kasie kina lub na www.cinema-city.pl na wybrany seans. Na bilecie znajdziesz indywidualny, 18-cyfrowy kod loterii. Następnie zarejestruj go na stronie www.loteria.cinema-city.pl i ciesz się wygraną! Potwierdzenie wygrania nagrody otrzymasz drogą e-mail wraz z instrukcją jej odbioru.

Tego lata najlepsza rozrywka filmowa czekać będzie w Cinema City! Szczegóły i regulamin loterii „Wygrywa każdy kinoman!” dostępne są na stronie  www.loteria.cinema-city.pl.

Loteria trwa od 30 czerwca do 31 sierpnia lub do wyczerpania zapasu nagród. Nagrody odbierać można do 30 września.

Organizatorem loterii jest Agencja Smolar.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV

Jest wszędzie. Noszą ją zwykli ludzie, sportowcy i światowe gwiazdy. Nie tylko biega się w niej i spaceruje, ale coraz częściej zakładamy ją na spotkania w gronie przyjaciół czy
Film Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?
2024-07-23 | 01:00

Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?

Stan psychiczny polskich dzieci i młodzieży w Polsce stale się pogarsza – według badań NFZ z 2021r. na depresję chorowało 2% dzieci w wieku 6-12 lat oraz aż 20% w grupie
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.