Komunikaty PR

Loteria Cinema City „Wygrywa każdy kinoman!”

2023-07-07  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Trzepla
Monday

Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl

W tym roku uwielbiana przez wszystkich loteria Cinema City obchodzi okrągły jubileusz! To już dziesiąta edycja zabawy, w której wygrywa każdy kinoman, co czyni ją jeszcze bardziej wyjątkową. Tegoroczna edycja to ponad 800 tysięcy nagród i ogrom dobrego kina na wielkim ekranie.

Cinema City promuje loterię pod hasłem „Wygrywa każdy kinoman!”, co oznacza jedno: w te wakacje każda osoba, która w okresie trwania loterii, tj. od 30 czerwca do 31 sierpnia zakupi bilet na dowolny seans, wygrywa gwarantowaną nagrodę. Wystarczy zarejestrować na stronie: www.loteria.cinema-city.pl kod, który znajduje się na bilecie i za pomocą specjalnej zdrapki sprawdzić, jaka nagroda się pod nim kryje.

Do wygrania są: Skoda Karoq, smartfony Motorola Razr 40 Ultra, rowery Kross, walizki Wittchen, karty podarunkowe BP, vouchery do Suntago, a także nagrody kinowe, którymi są m.in. roczne abonamenty kinowe Unlimited, bilety na seanse, przekąski barowe i wiele więcej.   

Co kryje się za kodem z biletu? O tym każdy kinoman musi przekonać się sam. Cinema City wie jednak jedno - każdy bilet daje gwarancję zwycięstwa! Loteria „Wygrywa każdy kinoman!” to jedyna taka loteria na rynku, w której po prostu nie ma przegranych. Przegranymi mogą okazać się tylko Ci, którzy nie zarejestrują swojego kodu na stronie loterii, bo nie dadzą sobie szansy na wygraną.

Do wzięcia udziału w loterii zachęca jeszcze bardziej wakacyjny repertuar, który w tym roku robi wrażenie. Już od dziś na ekrany kin po piętnastu latach trafia długo wyczekiwany Indiana Jones i artefakt przeznaczenia, który w Cinema City dostępny jest we wszystkich kinowych formatach IMAX, 4DX oraz ScreenX. Oprócz tego w repertuarze pojawia się mocna propozycja dla najmłodszych Miss Kraken. Ruby Gillman, czyli animacja wyprodukowana przez DreamWorks Animation, studio, które stoi za takimi klasykami jak „Shrek”, czy „Jak wytresować smoka?”. Lipiec filmowo sprawi, że ciężko będzie wyjść z kina. To za sprawą takich produkcji jak: Mission Impossible: Dead Rockoning Part One, Oppenheimer, Barbie, Nawiedzony Dwór, Alibi.com 2, Pajęczyna, czy Naznaczony: Czerwone drzwi. Nie zabraknie też propozycji dla najmłodszych: Między nami żywiołami, Miraculous: Biedronka i Czarny Kot oraz Lassie. Nowe przygody. A to tylko lipiec! W sierpniu będziemy bawić się na filmach: Meg 2: Głębia, Wojownicze Żółwie Ninja: zmutowany chaos, Gran Turismo, Mavka i strażnicy lasu, Porady na zdrady 2, Demeter: Przebudzenie, Blue Beetle, Spuszczone ze smyczy, Kochania króla, czy O psie, który jeździł koleją.

Co zrobić krok po kroku, by wygrać w loterii Cinema City?

Kup bilet w kasie kina lub na www.cinema-city.pl na wybrany seans. Na bilecie znajdziesz indywidualny, 18-cyfrowy kod loterii. Następnie zarejestruj go na stronie www.loteria.cinema-city.pl i ciesz się wygraną! Potwierdzenie wygrania nagrody otrzymasz drogą e-mail wraz z instrukcją jej odbioru.

Tego lata najlepsza rozrywka filmowa czekać będzie w Cinema City! Szczegóły i regulamin loterii „Wygrywa każdy kinoman!” dostępne są na stronie  www.loteria.cinema-city.pl.

Loteria trwa od 30 czerwca do 31 sierpnia lub do wyczerpania zapasu nagród. Nagrody odbierać można do 30 września.

Organizatorem loterii jest Agencja Smolar.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.