Komunikaty PR

Maczfit ponownie przekaże setki posiłków potrzebującym!

2021-01-15  |  13:00
Biuro prasowe

 

 

W ubiegłym miesiącu Maczfit zorganizował wyjątkową inicjatywę #MaczLove, w ramach której przekazał wsparcie tym, którzy najbardziej go potrzebowali. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia marka nie zwalnia tempa i ponownie dzieli się radością. Niebawem setki posiłków po raz kolejny wyjadą z siedziby firmy, by wywołać uśmiech na twarzach seniorów w całej Polsce!

„Czas izolacji i obostrzeń” sprawia, że dla wielu atmosfera najbliższych Świąt Bożego Narodzenia nie będzie przypominała tej z ubiegłych lat. Ograniczenia liczby gości przy wigilijnym stole oraz troska o zdrowie i bezpieczeństwo najbliższych sprawią, że niektórzy ten magiczny, zimowy czas spędzą w osamotnieniu. Marka Maczfit, która regularnie wspiera potrzebujących, nie spoczywa na laurach i ponownie realizuje akcję #MaczLove, w ramach której w ubiegłym miesiącu setki posiłków trafiły prosto pod drzwi seniorów. Tym razem nie będzie inaczej. W grudniu posiłki cateringu dietetycznego po raz kolejny wyjadą z siedziby firmy, by wywołać uśmiech na twarzach ludzi z całej Polski! Maczfit zachęca, by zgłaszać potrzebujące osoby poprzez ankietę opublikowaną na kanale marki na Facebooku. Każde zgłoszenie będzie weryfikowane, a wybrani otrzymają smaczne i zdrowe posiłki bezpiecznie prosto pod drzwi.

„Maczfit poprzez działalność jaką prowadzi, ma potencjał, by angażować się i wspierać tych, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji. To już  kolejny raz w tym roku gdy identyfikując ważny problem społeczny, adresujemy dobro najbardziej potrzebujących. I nie spoczniemy na laurach. W ramach inicjatywy #MaczLove regularnie planujemy dzielić się tym, co robimy najlepiej – smacznymi i zdrowymi posiłkami” – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu marki Maczfit.

21 grudnia z siedziby firmy w Szymanowie wyruszą pierwsze posiłki w ramach akcji #MaczLove. Do potrzebujących trafi 700 posiłków. Dzięki temu osoby w trudnej sytuacji lub przebywające na kwarantannie będą mogły pozostać w domach bez narażania swojego zdrowia.

Link do ankiety:

https://bit.ly/MaczLove_Formularz

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.