Maczfit ponownie przekaże setki posiłków potrzebującym!
W ubiegłym miesiącu Maczfit zorganizował wyjątkową inicjatywę #MaczLove, w ramach której przekazał wsparcie tym, którzy najbardziej go potrzebowali. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia marka nie zwalnia tempa i ponownie dzieli się radością. Niebawem setki posiłków po raz kolejny wyjadą z siedziby firmy, by wywołać uśmiech na twarzach seniorów w całej Polsce!
„Czas izolacji i obostrzeń” sprawia, że dla wielu atmosfera najbliższych Świąt Bożego Narodzenia nie będzie przypominała tej z ubiegłych lat. Ograniczenia liczby gości przy wigilijnym stole oraz troska o zdrowie i bezpieczeństwo najbliższych sprawią, że niektórzy ten magiczny, zimowy czas spędzą w osamotnieniu. Marka Maczfit, która regularnie wspiera potrzebujących, nie spoczywa na laurach i ponownie realizuje akcję #MaczLove, w ramach której w ubiegłym miesiącu setki posiłków trafiły prosto pod drzwi seniorów. Tym razem nie będzie inaczej. W grudniu posiłki cateringu dietetycznego po raz kolejny wyjadą z siedziby firmy, by wywołać uśmiech na twarzach ludzi z całej Polski! Maczfit zachęca, by zgłaszać potrzebujące osoby poprzez ankietę opublikowaną na kanale marki na Facebooku. Każde zgłoszenie będzie weryfikowane, a wybrani otrzymają smaczne i zdrowe posiłki bezpiecznie prosto pod drzwi.
„Maczfit poprzez działalność jaką prowadzi, ma potencjał, by angażować się i wspierać tych, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji. To już kolejny raz w tym roku gdy identyfikując ważny problem społeczny, adresujemy dobro najbardziej potrzebujących. I nie spoczniemy na laurach. W ramach inicjatywy #MaczLove regularnie planujemy dzielić się tym, co robimy najlepiej – smacznymi i zdrowymi posiłkami” – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu marki Maczfit.
21 grudnia z siedziby firmy w Szymanowie wyruszą pierwsze posiłki w ramach akcji #MaczLove. Do potrzebujących trafi 700 posiłków. Dzięki temu osoby w trudnej sytuacji lub przebywające na kwarantannie będą mogły pozostać w domach bez narażania swojego zdrowia.
Link do ankiety:
https://bit.ly/MaczLove_Formularz

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.