Maczfit wprowadza do oferty nowy zestaw Trio
Maczfit, lider w dostarczaniu zbilansowanych diet pudełkowych, wprowadził do swojej oferty nową propozycję – Trio. To wyjątkowy zestaw, który składa się z trzech starannie skomponowanych posiłków dziennie. W ten sposób Maczfit stworzył rozwiązanie dla osób, dla których 5 posiłków to za dużo, a które jednocześnie pragną zadbać o swoje zdrowie, ciesząc się smakiem i wygodą, nie tracąc możliwości spożycia śniadania w ulubionej kawiarni, wspólnych posiłków rano z dziećmi czy kolacji z przyjaciółmi.
Maczfit, znany z innowacyjnego podejścia do zdrowego odżywiania, stworzył Trio z myślą o osobach, które nie potrzebują aż pięciu gotowych posiłków, cenią sobie wygodę, ale też lubią jeść w gronie bliskich czy w ulubionych restauracjach, jednocześnie nie tracąc czasu na przygotowywanie pełnowartościowych posiłków np. do pracy. To nowa odsłona oferty, która wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, łączy prostotę z różnorodnością, a wszystko to w trzech pysznych gotowych krokach każdego dnia.
Trio składa się z trzech zbilansowanych posiłków dziennie – lunchu i dwóch mniejszych dań. To oznacza, że będąc poza domem – w pracy czy na uczelni – o drugie śniadanie, obiad i podwieczorek nie trzeba się martwić. O pozostałej części dnia można zdecydować samodzielnie, w zależności od aktualnych upodobań. Trio dostosowuje się do indywidualnego stylu życia klientów oraz ich preferencji smakowych. To także rozwiązanie, dzięki któremu można jeść zdrowo, nie będąc na diecie.
"Tworząc koncepcję Trio kierowaliśmy się przede wszystkim potrzebami osób, które chcą zminimalizować czas poświęcany na planowanie posiłków, a jednocześnie zachować pełną kontrolę nad tym, co jedzą, kiedy i gdzie. Ta elastyczna formuła pozwala na jedzenie śniadań i kolacji na swoich zasadach, gdziekolwiek mamy na to ochotę. Wiemy też, jak ważne są dla naszych klientów jakość i wartości odżywcze, zadbaliśmy więc również o to, aby każdy posiłek w Trio dostarczał niezbędnych składników odżywczych, a jednocześnie był smaczny i różnorodny" - mówi Paula Frończuk, dietetyk Maczfit.
W ofercie dostępne są dwa warianty – Basic Trio oraz Vege&Fish Trio – w trzech wielkościach kalorycznych – S 1000, M 1250 oraz L 1550. Ich ceny są atrakcyjne i rozpoczynają się od 41 zł za dzień. Trio, obok Gotowych Diet i Wyboru Menu, jest trzecią kategorią produktową Maczfit.
Firma Maczfit jest liderem na rynku cateringu dietetycznego w Polsce, od ponad 9 lat oferuje szeroką ofertę diet pudełkowych, dostarczając świeże posiłki do około 3000 lokalizacji w kraju. W marcu 2021 r. marka Maczfit stała się częścią Grupy Żabka.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Qczaj: Mam dłuższe włosy i w życiu nie słyszałem tylu komplementów na temat swojego wyglądu. Dziewczyny mnie porównują do Massimo z „365 dni”
Trener zmienił ostatnio swój image za sprawą dłuższych włosów i cieszy się, że ta metamorfoza przypadła do gustu tak wielu osobom. Jak podkreśla, zdecydował się na diametralnie inną fryzurę, żeby w końcu spełnić marzenie z dzieciństwa. Qczaj zaznacza też, że rok temu, by pozbyć się zakoli, zrobił przeszczep mieszków włosowych.
Farmacja
Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.
Psychologia
Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.