Maczfit wprowadza do oferty nowy zestaw Trio
Maczfit, lider w dostarczaniu zbilansowanych diet pudełkowych, wprowadził do swojej oferty nową propozycję – Trio. To wyjątkowy zestaw, który składa się z trzech starannie skomponowanych posiłków dziennie. W ten sposób Maczfit stworzył rozwiązanie dla osób, dla których 5 posiłków to za dużo, a które jednocześnie pragną zadbać o swoje zdrowie, ciesząc się smakiem i wygodą, nie tracąc możliwości spożycia śniadania w ulubionej kawiarni, wspólnych posiłków rano z dziećmi czy kolacji z przyjaciółmi.
Maczfit, znany z innowacyjnego podejścia do zdrowego odżywiania, stworzył Trio z myślą o osobach, które nie potrzebują aż pięciu gotowych posiłków, cenią sobie wygodę, ale też lubią jeść w gronie bliskich czy w ulubionych restauracjach, jednocześnie nie tracąc czasu na przygotowywanie pełnowartościowych posiłków np. do pracy. To nowa odsłona oferty, która wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, łączy prostotę z różnorodnością, a wszystko to w trzech pysznych gotowych krokach każdego dnia.
Trio składa się z trzech zbilansowanych posiłków dziennie – lunchu i dwóch mniejszych dań. To oznacza, że będąc poza domem – w pracy czy na uczelni – o drugie śniadanie, obiad i podwieczorek nie trzeba się martwić. O pozostałej części dnia można zdecydować samodzielnie, w zależności od aktualnych upodobań. Trio dostosowuje się do indywidualnego stylu życia klientów oraz ich preferencji smakowych. To także rozwiązanie, dzięki któremu można jeść zdrowo, nie będąc na diecie.
"Tworząc koncepcję Trio kierowaliśmy się przede wszystkim potrzebami osób, które chcą zminimalizować czas poświęcany na planowanie posiłków, a jednocześnie zachować pełną kontrolę nad tym, co jedzą, kiedy i gdzie. Ta elastyczna formuła pozwala na jedzenie śniadań i kolacji na swoich zasadach, gdziekolwiek mamy na to ochotę. Wiemy też, jak ważne są dla naszych klientów jakość i wartości odżywcze, zadbaliśmy więc również o to, aby każdy posiłek w Trio dostarczał niezbędnych składników odżywczych, a jednocześnie był smaczny i różnorodny" - mówi Paula Frończuk, dietetyk Maczfit.
W ofercie dostępne są dwa warianty – Basic Trio oraz Vege&Fish Trio – w trzech wielkościach kalorycznych – S 1000, M 1250 oraz L 1550. Ich ceny są atrakcyjne i rozpoczynają się od 41 zł za dzień. Trio, obok Gotowych Diet i Wyboru Menu, jest trzecią kategorią produktową Maczfit.
Firma Maczfit jest liderem na rynku cateringu dietetycznego w Polsce, od ponad 9 lat oferuje szeroką ofertę diet pudełkowych, dostarczając świeże posiłki do około 3000 lokalizacji w kraju. W marcu 2021 r. marka Maczfit stała się częścią Grupy Żabka.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.