Komunikaty PR

Maczfit wspiera akcję „Podaruj Wigilię”

2022-01-20  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.07 MB )

 

Marka Maczfit dołączyła do grona darczyńców, którzy wspierają Stowarzyszenie mali bracia Ubogich w organizacji kolacji wigilijnej dla samotnych, starszych osób. Firma przekazuje 35 000 zł na akcję „Podaruj Wigilię”.

Ideą znanej inicjatywy „Podaruj Wigilię” jest przygotowanie spotkania wigilijnego dla samotnych seniorów, będących pod opieką Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Dzięki zaangażowaniu firm i prywatnych darczyńców, podczas kolacji wigilijnych odbywających się w 10 miastach w Polsce, podopieczni Stowarzyszenia mbU mają możliwość kolędowania, zjedzenia świątecznych potraw, a przede wszystkim wspólnego spędzenia czasu. Dlaczego catering dietetyczny Maczfit zaangażował się we wsparcie tej inicjatywy?

 

Wielokrotnie podkreślamy, że jedzenie jest dla nas czymś wyjątkowym. I nie mówię tu jedynie o jakości czy smaku, o które na co dzień dbamy, ale też o emocjach i radości wynikających ze wspólnych spotkań przy smacznym posiłku. W tym roku chcieliśmy podarować takie chwile osobom, które na co dzień nie zawsze otrzymują tyle ciepła, ile powinny. Mamy nadzieję, że zorganizowana przez Stowarzyszenie kolacja sprawi, że poczują się naprawdę szczęśliwi – wyjaśnia Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor marketingu i PR marki Maczfit.

 

Święta to czas, w którym samotność boli najbardziej, dlatego co roku w tym czasie organizujemy uroczyste spotkania dla osamotnionych osób starszych. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie hojność darczyńców, w tym partnerskich firm. Bardzo cieszymy się, że w tym roku do tego grona dołączył Maczfit. Wspólny posiłek, zwłaszcza świąteczny, jest idealną okazją do tego, żeby budować międzyludzkie więzi – a właśnie tworzenie relacji jest podstawą naszej działalności. Dziękujemy, że Maczfit działa z nami ramie w ramię w imię tej idei – mówi Marta Marchlewska-Ziomek, Business Fundraising Manager w Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich.

 

Maczfit to firma, która nie tylko troszczy się o jakość i restauracyjny smak posiłków, ale także chętnie angażuje się w inicjatywy społeczne. W tym roku wsparła także podopieczne z domu samotnej matki z Warszawy i okolic oraz wspólnie z finalistkami MasterChef Junior przygotowała niespodziankę dla chorych dzieci, będących podopiecznymi Fundacji Herosi.

 

***

O firmie Maczfit: Założony w 2015 roku Maczfit jest liderem cateringu dietetycznego w Polsce. Dostarcza pełnowartościowe i zbilansowane posiłki konsumentom ponad 1800 lokalizacji na terenie całego kraju. Firma oferuje 12 gotowych diet, ale także 3 warianty Diet z Wyborem Menu, w ramach których klienci decydują się na 5 z 40 dostępnych dziennie posiłków. Wśród profesjonalnych jadłospisów znajdziemy m.in. diety dla osób z chorobą Hashimoto, wegetarian, wegan, diabetyków oraz klientów nietolerujących glutenu i laktozy. O oferowanej jakości marki świądczą liczne certyfikaty i nagrody m.in.: Kobieca Marka Roku 2021, Zdrowa Marka Roku 2022 czy Konsumencki Lider jakości 2022.

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.