Komunikaty PR

Maczfit wspiera lokalnych sadowników w ramach inicjatywy #WybieramPolskieJabłka

2021-10-27  |  13:00
Biuro prasowe

Lider cateringu dietetycznego w Polsce – marka Maczfit, wspiera lokalnych sadowników. Firma uzupełniła jadłospis klientów symbolicznym jabłkiem w ramach inicjatywy #WybieramPolskieJabłka.

Sytuacja polskich sadowników nie napawa optymizmem. Mają oni bowiem coraz większe trudności związane z rentownością stale drożejącej produkcji przy jednoczesnej obniżce cen rodzimego owocu. W związku z tym marka Maczfit w ramach inicjatywy #WybieramPolskieJabłka postanowiła wesprzeć polskich producentów, jednocześnie miło zaskakując swoich klientów. Lider cateringu dietetycznego w Polsce zakupił kilka ton jabłek, które następnie dołożył do wszystkich zrealizowanych przez klientów zamówień. Do podarunku firma dołączyła również list, w którym tłumaczy sytuację sadowników, zachęcając jednocześnie swoich klientów do zakupu i regularnego spożywania jabłek od rodzimych producentów.

 Bardzo cieszymy się z faktu, że grono naszych Klientów nieustannie się powiększa. W natłoku pracy nie możemy jednak zapominać o tych, którzy znajdują się w kryzysie. Kolejny raz udowadniamy, że Maczfit to nie tylko pyszne, zbilansowane posiłki, ale przede wszystkim firma odpowiedzialna społecznie, angażująca się w liczne inicjatywy wspierające potrzebujących. Tym razem są to dostawcy rodzimych produktów – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu i PR marki Maczfit.

Maczfit regularnie angażuje się w pomoc tym, którzy w danym momencie najbardziej jej potrzebują. Marka wielokrotnie przekazywała tysiące posiłków dla osób znajdujących się w trudnej, życiowej sytuacji, a także wspierała liczne fundacje. 

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.