Komunikaty PR

Maczfit wspiera lokalnych sadowników w ramach inicjatywy #WybieramPolskieJabłka

2021-10-27  |  13:00
Biuro prasowe

Lider cateringu dietetycznego w Polsce – marka Maczfit, wspiera lokalnych sadowników. Firma uzupełniła jadłospis klientów symbolicznym jabłkiem w ramach inicjatywy #WybieramPolskieJabłka.

Sytuacja polskich sadowników nie napawa optymizmem. Mają oni bowiem coraz większe trudności związane z rentownością stale drożejącej produkcji przy jednoczesnej obniżce cen rodzimego owocu. W związku z tym marka Maczfit w ramach inicjatywy #WybieramPolskieJabłka postanowiła wesprzeć polskich producentów, jednocześnie miło zaskakując swoich klientów. Lider cateringu dietetycznego w Polsce zakupił kilka ton jabłek, które następnie dołożył do wszystkich zrealizowanych przez klientów zamówień. Do podarunku firma dołączyła również list, w którym tłumaczy sytuację sadowników, zachęcając jednocześnie swoich klientów do zakupu i regularnego spożywania jabłek od rodzimych producentów.

 Bardzo cieszymy się z faktu, że grono naszych Klientów nieustannie się powiększa. W natłoku pracy nie możemy jednak zapominać o tych, którzy znajdują się w kryzysie. Kolejny raz udowadniamy, że Maczfit to nie tylko pyszne, zbilansowane posiłki, ale przede wszystkim firma odpowiedzialna społecznie, angażująca się w liczne inicjatywy wspierające potrzebujących. Tym razem są to dostawcy rodzimych produktów – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu i PR marki Maczfit.

Maczfit regularnie angażuje się w pomoc tym, którzy w danym momencie najbardziej jej potrzebują. Marka wielokrotnie przekazywała tysiące posiłków dla osób znajdujących się w trudnej, życiowej sytuacji, a także wspierała liczne fundacje. 

Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.