Komunikaty PR

MADOGZ otwiera dział Personal Branding

2020-07-01  |  12:20
Biuro prasowe

Nowym działem MADOGZ pokieruje Magdalena Loose, która wzmocniła zespół agencji, obejmując stanowisko - Account Director. Do grona klientów agencji dołączyła Agnieszka Winnicka.

Dział Personal Branding MADOGZ będzie odpowiadał za wspieranie rozwoju marek własnych klientów, zarządzanie ich wizerunkiem i działania sprzedażowe. Na jego czele stanęła Magdalena Loose, która posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z markami i influencerami.

Przed przejściem do MADOGZ Magdalena Loose pracowała w TalentMedia, gdzie jako Client Service Director zarządzała działami client service, produkcji i postprodukcji. W przeszłości była związana z agencjami Kalicińscy.com i Isobar. W dotychczasowej karierze realizowała projekty m.in. dla Ferrero, Disney Polska, Škody i Virgin Mobile.  

Agencja podpisała umowę z Agnieszką Winnicką. W ramach współpracy MADOGZ będzie świadczyć kompleksową obsługę influencerki obejmującą m.in. zarządzanie wizerunkiem, współpracę reklamową z markami i udział w konferencjach, eventach i szkoleniach.  

Agnieszka Winnicka jest od lat twarzą polskiej branży ślubnej, a obecnie pełni funkcję prezesa Polskiego Związku Branży Ślubnej. Popularność zdobyła jako prowadząca program "Ach, ten Ślub" emitowany na antenie stacji TVN Style.


MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w wiodących sieciowych agencjach. W swoim dorobku mają ponad 300 zrealizowanych projektów dla największych lokalnych i globalnych marek.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort Biuro prasowe
2024-08-29 | 11:00

Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort

Marka Komfort zaprezentowała w sierpniu kolejne odsłony wideo z kampanii “Satysfakcja”, w tym materiał zakulisowy. Innowacyjne reklamy zostały stworzone przy użyciu silnika Unreal
Media Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
2024-07-29 | 09:00

Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024
Media BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu

Przez 3 dni na festiwalowej scenie wystąpiły znane i lubiane gwiazdy m.in. Kult, Karaś i Rogucki, Avi i Kwiat Jabłoni. Imprezie towarzyszył nocny pokaz mody Jacoba Buczyńskiego i pokaz mody historycznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.