Komunikaty PR

MADOGZ otwiera dział Personal Branding

2020-07-01  |  12:20
Biuro prasowe

Nowym działem MADOGZ pokieruje Magdalena Loose, która wzmocniła zespół agencji, obejmując stanowisko - Account Director. Do grona klientów agencji dołączyła Agnieszka Winnicka.

Dział Personal Branding MADOGZ będzie odpowiadał za wspieranie rozwoju marek własnych klientów, zarządzanie ich wizerunkiem i działania sprzedażowe. Na jego czele stanęła Magdalena Loose, która posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z markami i influencerami.

Przed przejściem do MADOGZ Magdalena Loose pracowała w TalentMedia, gdzie jako Client Service Director zarządzała działami client service, produkcji i postprodukcji. W przeszłości była związana z agencjami Kalicińscy.com i Isobar. W dotychczasowej karierze realizowała projekty m.in. dla Ferrero, Disney Polska, Škody i Virgin Mobile.  

Agencja podpisała umowę z Agnieszką Winnicką. W ramach współpracy MADOGZ będzie świadczyć kompleksową obsługę influencerki obejmującą m.in. zarządzanie wizerunkiem, współpracę reklamową z markami i udział w konferencjach, eventach i szkoleniach.  

Agnieszka Winnicka jest od lat twarzą polskiej branży ślubnej, a obecnie pełni funkcję prezesa Polskiego Związku Branży Ślubnej. Popularność zdobyła jako prowadząca program "Ach, ten Ślub" emitowany na antenie stacji TVN Style.


MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w wiodących sieciowych agencjach. W swoim dorobku mają ponad 300 zrealizowanych projektów dla największych lokalnych i globalnych marek.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media BRAK ZDJĘCIA
2020-08-03 | 11:00

Losy Jana Wedla i Fabryki Czekolady podczas Powstania Warszawskiego

Rodzina Wedlów mieszkała w Warszawie od połowy XIX wieku. W tym czasie nie tylko wprowadziła mieszkańców stolicy do świata czekolady, ale również przyczyniła się do rozwoju gospodarczego miasta. Brała też czynny
Media Królik Bugs obchodzi dziś swoje osiemdziesiąte urodziny!
2020-07-27 | 13:00

Królik Bugs obchodzi dziś swoje osiemdziesiąte urodziny!

Jest ikoną popkultury, otrzymał Oscara i od lat niezmiennie bawi pokolenia. Dokładnie 80 lat temu Królik Bugs debiutował na ekranie. W tym czasie wiele osiągnął, stając się
Media „Czas na Wnętrze” – magazyn pełen inspiracji
2020-07-16 | 12:40

„Czas na Wnętrze” – magazyn pełen inspiracji

„Czas na Wnętrze” – polski miesięcznik wnętrzarski, obchodzi w tym roku swoje 10. urodziny! Wierzymy, że "Czas na Wnętrze" to pewna społeczność. Wierzymy,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Media

Agnieszka Hyży: Zawsze marzyłam o tym, żeby wyjechać na dłuższy czas za granicę. Może moje pragnienie niedługo się urzeczywistni

Dziennikarka przyznaje, że bardzo lubi swoją pracę. W  konsekwencji chciałaby prowadzić programy telewizyjne, gale i eventy jak najdłużej. Pragnie jednak stale się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności. Dlatego angażuje się również w nowe przedsięwzięcia, w których dostrzega potencjał. Jej ostatni projekt to wirtualne wydawnictwo How2. Chce rozwijać je także poza Polską, co oznaczałoby wyjazd za granicę na dłużej. 

 
 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Teatr

Beata Kawka: Artyści zostali pozostawieni samymi sobie. Chętnie przyjęlibyśmy pomoc, jeśli ktoś by ją ofiarował

Aktorka tłumaczy, że przerwa od pracy spowodowana pandemią koronawirusa umożliwiła jej zajęcie się projektami, które już od dawna chciała zrealizować. Dlatego nie uważa czasu kwarantanny za czas stracony. Wręcz przeciwnie, to właśnie w trakcie ostatnich miesięcy dopracowała plan pracy nowo powstałej przestrzeni artystycznej – Sceny Relax. Beata Kawka ma nadzieję, że spektakle, noce kabaretowe, koncerty i stand-upy, które już niedługo będzie można tam oglądać, przyczynią się do poprawy sytuacji ekonomicznej polskich artystów.

Gwiazdy

Wiktoria Filus: Na początku kwarantanny myślałam, że będę ćwiczyć, uczyć się języków i zdrowo odżywiać. Życie szybko zweryfikowało moje plany

Mimo że aktorka stara się powrócić do normalności, przyznaje, że nadal obawia się zarażenia koronawirusem. W konsekwencji unika imprez masowych i stara się przestrzegać zaleceń sanitarnych, by chronić swoje zdrowie. Tłumaczy, że na początku pandemii postanowiła, że spędzi czas wolny od pracy produktywnie. Wiktoria Filus miała ambitne plany, chciała poszerzać swoje umiejętności na wielu polach. Przyznaje jednak, że nie wszystkie postanowienia udało jej się zrealizować.

Konsument

Niepewna przyszłość teatrów. Coraz większą popularnością cieszą się spektakle plenerowe i online

Zgodnie z wytycznymi GIS i resortu zdrowia teatry mogą grać przy maksymalnie 50 proc. zajętych miejsc na widowni, a publiczność jest zobowiązana do noszenia maseczek i podawania swoich danych osobowych w celu identyfikacji, w razie gdyby doszło do zakażenia. Placówki – dla których wpływy z biletów to główne źródło przychodów – liczą na zniesienie tych obostrzeń, ale decyzja zapadnie dopiero po wakacjach. Na razie dużą popularnością cieszą się spektakle plenerowe i online, dzięki którym teatry dotarły do szerszego grona widzów. W Ministerstwie Kultury trwają też prace nad uruchomieniem dla nich programu wsparcia, który zrekompensowałby im część strat finansowych.