MADOGZ wykorzystuje modular video w nowej kampanii 321Sprzedane.pl
Marka 321Sprzedane.pl oferująca usługę szybkiej i wygodnej sprzedaży aut wystartowała z kampanią digital pod hasłem „Bez cacania”. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ.
Kampania skupia się na podkreśleniu zalet platformy 321Sprzedane.pl, która upraszcza do minimum proces sprzedaży auta, zdejmując z właściciela większość formalności związanych ze zbyciem pojazdu. W efekcie, po uzyskaniu bezpłatnej wyceny online i umówieniu inspekcji samochodu, sprzedający może sfinalizować transakcję już podczas pierwszej wizyty.
Centralną część kampanii stanowi dwuminutowe video osadzone w konwencji dialogu pomiędzy ojcem i synem na temat sprzedaży auta. Przedstawione w filmie różnice międzypokoleniowe posłużyły do pokazania usługi 321Sprzedane.pl jako nowego i lepszego sposobu sprzedaży samochodu.
Usługa sprzedaży aut za pośrednictwem platformy 321Sprzedane.pl, choć bardzo wygodna i szybka, nie jest jeszcze powszechnie znana wśród właścicieli samochodów. Z tego powodu poszukiwaliśmy pomysłu na kampanię, która z jednej strony wyróżni się spośród reklam kierowanych do naszej grupy docelowej i jednocześnie wyjaśni najważniejsze benefity usługi – mówią przedstawiciele 321Sprzedane.pl.
Przygotowując kampanię dla 321Sprzedane.pl, wykorzystaliśmy nasz autorski produkt – modular video. Charakteryzuje się on dużo większą liczbą scen i ścieżek narracyjnych, które następnie wykorzystaliśmy do przetestowania kilku alternatywnych wersji filmu. Takie podejście pozwoliło na wybór wariantu najefektywniejszego pod kątem utrzymania uwagi widza czy konwersji na stronę www. W rezultacie klient może zaoszczędzić nawet kilkadziesiąt procent budżetu mediowego i lepiej realizować cele kampanii – mówi Marcin Nagraba, Comms Planner w MADOGZ.
Na potrzeby kampanii „Bez cacania” powstało dwuminutowe video, a także seria 4 spotów 15-sekundowych, 4 spoty 6-sekundowe, video hero i explainer video. W ramach działań online kreacje reklamowe pojawią się na platformach społecznościowych: Facebook i YouTube.
Za ideę kreatywną kampanii i produkcję materiałów video odpowiada agencja MADOGZ. Za działania digital odpowiada dział marketingu 321Sprzedane.pl oraz w zakresie platformy YouTube agencja FormUp.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.