Komunikaty PR

MĄDRA BABCIA JAKO "MUCHA W SŁOIKU"

2023-06-27  |  16:17
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Bromski
Bromo

ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl

Beata Borucka, znana szerzej jako Mądra Babcia, zapowiada swój nowy projekt artystyczny, który wkrótce zagości na polskiej scenie stand-upowej. Beata, która zdobyła popularność dzięki swoim mądrym, dowcipnym radom życiowym dla osób starszych, postanowiła zaryzykować i spróbować czegoś zupełnie nowego.

Mądra Babcia,  postanowiła podjąć nowe wyzwanie i wnieść świeże spojrzenie na polską scenę stand-upową, pragnąc rozbawić swoich odbiorców i udowodnić, że humor nie zna granic wiekowych. Jej nowa inicjatywa to Silver Stand-Up – pierwsze takie show w Polsce.

Silver Stand-Up to forma stand-upu, humorystycznego monodramu, skierowana głównie do starszych osób, uwzględniająca ich unikalne doświadczenia, przeżycia i perspektywy życiowe.  Beata Borucka, jako inicjatorka tego projektu, nazwała swój występ "Mucha w Słoiku", co nawiązuje do jej stylu humoru, który jest zarówno dowcipny, jak i spostrzegawczy. Nazwa jest także nawiązaniem do cech charakteru Mądrej Babci – w ciągłym ruchu, rozbieganej i pozytywnie “zakręconej”. Beata Borucka, znana ze swojego charyzmatycznego stylu i trafnych komentarzy, postanowiła połączyć swoją pasję do występów z misją dotarcia do osób starszych i przekazania im radości oraz optymistycznej energii.

Spektakl Beaty Boruckiej jest metaforą dla życiowych sytuacji, które często spotykają osoby starsze - poczucia izolacji, ograniczeń, ale także możliwości czerpania radości z drobnych przyjemności. To także przezabawna i naszpikowana anegdotami podróż w przeszłość, opowieść o byciu babcią, mamą, opowieść o starzeniu się, radościach, ale także problemie depresji, straty, opowieść o związkach, pracy, marzeniach, opowieść o życiu z perspektywy doświadczonej kobiety, babci, matki, żony i partnerki. Beata Borucka poprzez swoje występy stara się dotrzeć do serc widzów, poruszyć tematy trudne, ale równocześnie przekazać optymistyczne przesłanie.

"Jestem niezwykle podekscytowana możliwością zaprezentowania Silver Stand-Upu w Polsce. Chcę pokazać, że niezależnie od wieku, humor ma ogromną moc łączenia ludzi i przekazywania mądrych przesłań" - mówi Beata Borucka.

Silver Stand-Up Beaty Boruckiej to zupełnie nowa forma artystyczna na polskiej scenie. To humorystyczny monodram, “spektakl jednego aktora” i jak mówi sama autorka “stand-up kulturalnie satyryczny, skierowany głównie do starszych osób i o osobach starszych”. Nie znajdziemy w przedstawieniu Mądrej Babci wulgaryzmów, przaśnego humoru czy gagów znanych z niektórych innych form stand-upu. Dodatkowo występ Beaty Boruckiej przeplatany będzie piękną nastrojową muzyką na żywo (repertuar musicalowy operowy i operetkowy) w wykonaniu Śpiewającej Rodziny Kaczmarków.

Mądra Babcia, znana z występów w telewizji i mediach społecznościowych, ma już liczne grono fanów, którzy z niecierpliwością czekają na jej nowe przedsięwzięcie. Jej dowcipne i odważne podejście do życia, łączone z ciepłem i empatią zyskało jej ogromne grono odbiorców i sympatyków.

Silver Stand-Up “Mucha w Słoiku” miał swoją premierę 21 czerwca 2023 o godz. 18.00 na Scenie Cegielnia w Radzyminie pod Warszawą. Kolejne przedstawienia odbędą się w następujących miastach:

18.07.23 ŁÓDŹ

19.07.23 POZNAŃ

20.07.23 SZCZECIN

21.07.23 GDAŃSK

24.07.23 BYDGOSZCZ

26.07.23 WARSZAWA

27.07.23 BIELSK PODLASKI

03.08.23 LUBLIN

07.08.23 KATOWICE

08.08.23 WROCŁAW

09.08.23 KRAKÓW

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Bromo
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Teatr URODZINOWE BUSZOWANIE ZA KULISAMI PINOKIA Biuro prasowe
2024-07-22 | 10:00

URODZINOWE BUSZOWANIE ZA KULISAMI PINOKIA

  URODZINOWE BUSZOWANIE ZA KULISAMI PINOKIA Jakie cuda skrywają pracownie artystyczne? Co kryje się za kulisami dwóch scen? Czym jest Pokój Spokój? Odpowiedzi na
Teatr S·PLOT – NOWY FESTIWAL TEATRU PINOKIO W ŁODZI
2024-07-11 | 01:00

S·PLOT – NOWY FESTIWAL TEATRU PINOKIO W ŁODZI

Jaki powinien być festiwal teatralny adresowany do młodego widza? Co zrobić, żeby wpisał się w kalendarz istotnych europejskich wydarzeń? Na te pytania odpowie S·PLOT Międzynarodowy
Teatr Night Fever Dinner Show w Manuarte
2024-06-27 | 11:00

Night Fever Dinner Show w Manuarte

Restauracja Manuarte w Manufakturze zaprasza w niesamowitą podróż przez świat tańca, smaku i najlepszej zabawy. W odmienionej przestrzeni klubowej na piętrze zabytkowego budynku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.