Magazyn „Atlas Fachowca” powraca w odświeżonej formule. Od teraz więcej online
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Zmiany graficzne i redakcyjne, więcej treści online, bezpośredni dostęp do dodatkowych artykułów dzięki kodom QR – to i jeszcze więcej oferuje nowe wydanie „Atlasa Fachowca”. Bezpłatny kwartalnik wydawany przez firmę Atlas od lat cieszący się popularnością wśród wykonawców i osób związanych z branżą budowlaną przeszedł gruntowną metamorfozę. Wszystko po to, by dostarczać czytelnikom wartościowych treści w atrakcyjnej formie, która idzie z duchem czasu.
Najnowszy „Atlas Fachowca” jest już dostępny. Tytuł powrócił po dłuższej nieobecności związanej z tworzeniem nowej koncepcji magazynu. Listopadowe wydanie można otrzymać bezpłatnie w wersji drukowanej (dla osób zarejestrowanych w programie Fachowiec Atlasa), a także online za pośrednictwem strony www.magazynatlasfachowca.pl/. Redakcja ATLAS przekonuje, że warto było czekać, ponieważ odświeżony numer, będący nowym otwarciem dla magazynu, zawiera dużo nowości wpływających na większą przyjemność z czytania. Czasopismu przyświeca zupełnie inne podejście strategiczne. Od teraz „Atlas Fachowca” odpowiada na potrzeby wykonawców – daje im dużą porcję merytorycznych treści skrojonych specjalnie pod nich, nie zapominając o czasie po godzinach – lifestylu i rozrywce.
Nowe ułożenie treści
W odświeżonym „Atlasie Fachowca” pojawiły się nowe, lepiej oznaczone i poukładane działy tematyczne. Każdy materiał znajduje się w konkretnej kategorii tematycznej, gdzie każda zyskała swój unikalny kolor. Artykuły są także opatrzone miniaturą oraz podpisane imieniem, nazwiskiem i stanowiskiem autora.
– Tworzymy magazyn nie tylko dla Fachowców, ale przede wszystkim z Fachowcami. Zachęcamy do współtworzenia redakcji wszystkich, którzy mają ciekawe doświadczenia, pomysły i zagadnienia. Jesteśmy w stałym kontakcie – zasięgamy opinii “z pierwszej ręki”, spotykamy się, rozmawiamy. Na okładce i wewnątrz nie zobaczycie przypadkowych modeli – publikujemy twarze i opinie prawdziwych Wykonawców, wierząc, że tylko w taki sposób podnosimy wiarygodność i prestiż naszego czasopisma – mówi Aneta Dobrzyńska, kierownik komunikacji branżowej Atlas.
Część zatytułowana „Co u nas” to nowa rozkładówka, w której pojawiają się najważniejsze newsy z ostatnich wydarzeń w branży. Dalej znajdziemy „Na celowniku” poświęcony przedstawieniu produktów Atlasa, a także ich zastosowaniu i wskazówkom związanym z pracą. Kluczowym działem jest „Temat numeru”. W nim będą pojawiać się najważniejsze w danym momencie materiały problemowe, edukacyjne, produktowe, a nawet lifestylowe. W magazynie pojawią się także działy „Poznajmy się” ujawniające nieco kulis z wewnątrz firmy i jej funkcjonowania czy „Na fajrant” poświęcony czasowi po godzinach.
Najwięcej artykułów znajdzie się w części nazwanej „Fachowa rada”. To przestrzeń poświęcona odpowiedziom na pytania i problemy Fachowców, tym co zawodowo ich interesuje i bezpośrednio dotyczy. Autorami treści są nie tylko osoby związane z Atlasem, ale także eksperci z zewnątrz – np. fizjoterapeuci i trenerzy, którzy w listopadowym numerze doradzają, jak odpowiednio podnosić ciężkie przedmioty w codziennej pracy.
Magazyn to też miejsce, w którym Atlas informuje o swoich promocjach i kampaniach. Przykładowo w najnowszym numerze można znaleźć kupony na bezpłatne 2-kilogramowe próbki nowego Gruntu NKP, dzięki którym każdy Fachowiec może zapoznać się z produktem.
Jeszcze więcej online
Kolejną, dużą zmianą związaną z „Atlasem Fachowca” jest wydanie go w rozszerzonej wersji online. W przypadku nowego numeru ten dostępny w sieci jest obszerniejszy od tradycyjnego o 30 stron. Magazyn dostępny na nowej stronie zawiera artykuły, których nie ma w wersji drukowanej. By zachęcić czytelników do sięgnięcia po treści online, zastosowano kody QR.
– Odpowiadamy na potrzeby współczesnych czytelników - łączymy światy offline z onlinem. To zamierzone działanie, które pozwala użytkownikowi czytać magazyn zawsze i wszędzie – na komputerze czy telefonie, w domu czy w pracy. Nam jako redakcji umożliwia pełne wyczerpanie tematu i udostępnienie wszystkich materiałów związanych z zagadnieniem, co często jest niemożliwe na łamach gazety drukowanej. W wersji online kody QR zastąpiliśmy klikalnymi linkami – znajdują się w każdym z artykułów – tłumaczy Aneta Dobrzyńska.
Po wprowadzonych zmianach magazyn jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby Fachowców. Jest nie tylko przewodnikiem po branży budowlanej, ale także angażującą i ciekawą lekturą po pracy, która pozwoli nam relaks i odrobinę uśmiechu po ciężkim dniu.
Listopadowy Atlas Fachowca w odświeżonej wersji jest dostępny na stronie internetowej: https://magazynatlasfachowca.pl/

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą
Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.
Polityka
Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.
Media
Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.