Komunikaty PR

Magazyn „Atlas Fachowca” powraca w odświeżonej formule. Od teraz więcej online

2023-01-17  |  10:55
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Zmiany graficzne i redakcyjne, więcej treści online, bezpośredni dostęp do dodatkowych artykułów dzięki kodom QR – to i jeszcze więcej oferuje nowe wydanie „Atlasa Fachowca”. Bezpłatny kwartalnik wydawany przez firmę Atlas od lat cieszący się popularnością wśród wykonawców i osób związanych z branżą budowlaną przeszedł gruntowną metamorfozę. Wszystko po to, by dostarczać czytelnikom wartościowych treści w atrakcyjnej formie, która idzie z duchem czasu.

Najnowszy „Atlas Fachowca” jest już dostępny. Tytuł powrócił po dłuższej nieobecności związanej z tworzeniem nowej koncepcji magazynu. Listopadowe wydanie można otrzymać bezpłatnie w wersji drukowanej (dla osób zarejestrowanych w programie Fachowiec Atlasa), a także online za pośrednictwem strony www.magazynatlasfachowca.pl/. Redakcja ATLAS przekonuje, że warto było czekać, ponieważ odświeżony numer, będący nowym otwarciem dla magazynu, zawiera dużo nowości wpływających na większą przyjemność z czytania. Czasopismu przyświeca zupełnie inne podejście strategiczne. Od teraz „Atlas Fachowca” odpowiada na potrzeby wykonawców – daje im dużą porcję merytorycznych treści skrojonych specjalnie pod nich, nie zapominając o czasie po godzinach – lifestylu i rozrywce.

Nowe ułożenie treści

W odświeżonym „Atlasie Fachowca” pojawiły się nowe, lepiej oznaczone i poukładane działy tematyczne. Każdy materiał znajduje się w konkretnej kategorii tematycznej, gdzie każda zyskała swój unikalny kolor. Artykuły są także opatrzone miniaturą oraz podpisane imieniem, nazwiskiem i stanowiskiem autora.

– Tworzymy magazyn nie tylko dla Fachowców, ale przede wszystkim z Fachowcami. Zachęcamy do współtworzenia redakcji wszystkich, którzy mają ciekawe doświadczenia, pomysły i zagadnienia. Jesteśmy w stałym kontakcie – zasięgamy opinii “z pierwszej ręki”, spotykamy się, rozmawiamy. Na okładce i wewnątrz nie zobaczycie przypadkowych modeli – publikujemy twarze i opinie prawdziwych Wykonawców, wierząc, że tylko w taki sposób podnosimy wiarygodność i prestiż naszego czasopisma – mówi Aneta Dobrzyńska, kierownik komunikacji branżowej Atlas.

Część zatytułowana „Co u nas” to nowa rozkładówka, w której pojawiają się najważniejsze newsy z ostatnich wydarzeń w branży. Dalej znajdziemy „Na celowniku” poświęcony przedstawieniu produktów Atlasa, a także ich zastosowaniu i wskazówkom związanym z pracą.  Kluczowym działem jest „Temat numeru”. W nim będą pojawiać się najważniejsze w danym momencie materiały problemowe, edukacyjne, produktowe, a nawet lifestylowe. W magazynie pojawią się także działy „Poznajmy się” ujawniające nieco kulis z wewnątrz firmy i jej funkcjonowania czy „Na fajrant” poświęcony czasowi po godzinach.

Najwięcej artykułów znajdzie się w części nazwanej „Fachowa rada”. To przestrzeń poświęcona odpowiedziom na pytania i problemy Fachowców, tym co zawodowo ich interesuje i bezpośrednio dotyczy. Autorami treści są nie tylko osoby związane z Atlasem, ale także eksperci z zewnątrz – np. fizjoterapeuci i trenerzy, którzy w listopadowym numerze doradzają, jak odpowiednio podnosić ciężkie przedmioty w codziennej pracy.

Magazyn to też miejsce, w którym Atlas informuje o swoich promocjach i kampaniach. Przykładowo w najnowszym numerze można znaleźć kupony na bezpłatne 2-kilogramowe próbki nowego Gruntu NKP, dzięki którym każdy Fachowiec może zapoznać się z produktem.

Jeszcze więcej online

Kolejną, dużą zmianą związaną z „Atlasem Fachowca” jest wydanie go w rozszerzonej wersji online. W przypadku nowego numeru ten dostępny w sieci jest obszerniejszy od tradycyjnego o 30 stron. Magazyn dostępny na nowej stronie zawiera artykuły, których nie ma w wersji drukowanej. By zachęcić czytelników do sięgnięcia po treści online, zastosowano kody QR.

– Odpowiadamy na potrzeby współczesnych czytelników - łączymy światy offline z onlinem. To zamierzone działanie, które pozwala użytkownikowi czytać magazyn zawsze i wszędzie – na komputerze czy telefonie, w domu czy w pracy. Nam jako redakcji umożliwia pełne wyczerpanie tematu i udostępnienie wszystkich materiałów związanych z zagadnieniem, co często jest niemożliwe na łamach gazety drukowanej. W wersji online kody QR zastąpiliśmy klikalnymi linkami – znajdują się w każdym z artykułów – tłumaczy Aneta Dobrzyńska.

Po wprowadzonych zmianach magazyn jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby Fachowców. Jest nie tylko przewodnikiem po branży budowlanej, ale także angażującą i ciekawą lekturą po pracy, która pozwoli nam relaks i odrobinę uśmiechu po ciężkim dniu.

Listopadowy Atlas Fachowca w odświeżonej wersji jest dostępny na stronie internetowej: https://magazynatlasfachowca.pl/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY Biuro prasowe
2024-07-29 | 09:00

Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024
Media BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu

Przez 3 dni na festiwalowej scenie wystąpiły znane i lubiane gwiazdy m.in. Kult, Karaś i Rogucki, Avi i Kwiat Jabłoni. Imprezie towarzyszył nocny pokaz mody Jacoba Buczyńskiego i pokaz mody historycznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła
Media „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”
2024-07-09 | 17:30

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!”

Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych będą emitowane trzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii

Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.

Handel

Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE

Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.

Ochrona środowiska

Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami

Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.