Komunikaty PR

Magiczna ściana, czyli pomysł na kreatywny prezent dla dziecka

2021-05-31  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Do pobrania Informacja ( 0.5 MB )

Jaki prezent dać dziecku, by rozwijał jego wyobraźnię i umiejętności, nie został szybko rzucony w kąt, ale cieszył każdego dnia? Doskonałym pomysłem może być stworzenie magicznej ściany, która będzie inspirować i wspierać rozwój zainteresowań dziecka. A potrzeba do tego niewiele – wystarczą dobry pomysł i funkcjonalna farba. Kawałek miejsca na pewno znajdzie się w każdym domu.  Dodatkowo, wszyscy domownicy zyskają niezapomniane wspomnienia z malowania.

Masz w domu małą księżniczkę lub małego księcia? Czemu by nie podkreślić tego w designerski sposób, np. malując nad ich łóżkami korony? Ten prosty zabieg z wykorzystaniem farby Tikkurila Taika Pearl Paint w kolorze złotym pozwoli stworzyć wyjątkowy klimat nawet nad najzwyklejszym łóżkiem.

Mali miłośnicy kosmosu, spoglądający z tęsknotą i ciekawością w kierunku rozgwieżdżonego nieba, z pewnością docenią możliwość posiadania własnej galaktyki na ścianie. Można ją z łatwością namalować z użyciem srebrnej farby Tikkurila Taika Pearl Paint. W takim pokoju lot na księżyc wyda się być banalnie łatwy, kiedy tylko za paliwo posłuży dziecięca wyobraźnia. A gdy zgasną światła, prywatne ciała niebieskie nawet przy pochmurnej pogodzie rozbłysną w ciemności, ułatwiając przejście z marzeń do zasłużonego snu. Wystarczy pokryć je dodatkowo fluorescencyjnym  laserunkiem Tikkurila Taika Glow, który świeci aż do sześciu godzin.  

Jeśli dysponujesz tylko niewielkim fragmentem ściany, możesz stworzyć gustowną, kreatywną ozdobę, wykorzystując farbę Tikkurila Magnetic w zestawie z tablicową Tikkurila Liitu, np. w modnym kolorze N429 Denim. W ten sposób dziecko zyska miejsce do rysowania, ale też prezentowania swoich obrazków. Nowej dekoracji smaku doda złota falbanka namalowana przy użyciu farby Tikkurila Taika Paint Pearl.

Na większej powierzchni farbę tablicową można wykorzystać, by stworzyć magiczny las, np. w kolorze J383 Tinkerbell na tle nieba w błogim odcieniu Y370 Capri. Miłośnicy natury sami będą mogli dorysować kolorowe ptaki czy chowające się w liściach jeże. Masz inny pomysł na kolor drzewa? Możesz śmiało puścić wodze kolorystycznej fantazji - farbę tablicową Tikkurila Liitu można bowiem barwić na ponad 13 tys. odcieni.

A czy coś stoi na przeszkodzie, żeby w pokoju dziecka w białych falach pływały wieloryby, a latarnia ostrzegała swym światłem statki na tle nieba w urzekającym różu F336 Marshmallow? Wyobraźnia małych księżniczek i piratów nie ma granic, a z farbami Tikkurila można w  pokoju dziecka stworzyć niezwykle inspirujący świat do jej rozwoju.

 

Więcej inspiracji do aranżacji dziecięcych pokoi z Tikkurila znajduje się na stronie: https://tikkurila.pl/inspiracje/pokoje-dzieciece-tikkurila-kids-style

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.