Magiczne święta w CH Targówek: kreatywne warsztaty dla dzieci i rodzin!
Poczuj magię świąt w CH Targówek! Od 9 do 18 grudnia zapraszamy dzieci i całe rodziny na wyjątkowe, bezpłatne warsztaty świąteczne. To idealna okazja, by rozwijać kreatywność, tworzyć własnoręczne ozdoby oraz spędzać czas w radosnej, bożonarodzeniowej atmosferze.
Świąteczny czas zbliża się wielkimi krokami, a warszawskie centrum handlowe Targówek zaprasza na wyjątkowe warsztaty świąteczne, które odbywać się będą codziennie w dniach od 9 do 18 grudnia. To doskonała okazja, aby wspólnie z bliskimi poczuć magię świąt i oddać się kreatywnym zajęciom, które wprowadzą w radosny, bożonarodzeniowy nastrój.
Program warsztatów obfituje w różnorodne atrakcje:
- 9-12 grudnia: słodkie przyjemności – dekorowanie pierniczków i dekorowanie nimi piernikowej chatki
- 13 grudnia: artystyczne kreacje – dekorowanie pierniczków i i świąteczne pejzaże w kolorowance XXL
- 14 grudnia: coś starszych gości – tworzenie stroików świątecznych, ale też dla tych młodszych: tworzenie kartek świątecznych oraz kolorowanie świątecznych pejzaży
- 15 grudnia: tego dnia również znajdzie się coś dla starszych: tworzenie ozdób świątecznych, ozdoby, ale również dla tych młodszych: papieroplastyka i kolorowanie świątecznych pejzaży
- 16-18 grudnia: powrót do klasyki – dekorowanie pierniczków i przyozdabianie nimi piernikowej chatki.
Warsztaty przeznaczone są dla dzieci i ich rodzin, a udział w nich jest bezpłatny. To doskonała okazja, by razem z dziećmi rozwijać kreatywność, uczyć się nowych technik rękodzielniczych i spędzić czas w ciepłej, rodzinnej atmosferze.
Strefy otwarte będą w dniach 9-18 grudnia w godzinach 11:00-19:00. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.