Komunikaty PR

Magiczne święta w CH Targówek: kreatywne warsztaty dla dzieci i rodzin!

2024-12-09  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Poczuj magię świąt w CH Targówek! Od 9 do 18 grudnia zapraszamy dzieci i całe rodziny na wyjątkowe, bezpłatne warsztaty świąteczne. To idealna okazja, by rozwijać kreatywność, tworzyć własnoręczne ozdoby oraz spędzać czas w radosnej, bożonarodzeniowej atmosferze.


Świąteczny czas zbliża się wielkimi krokami, a warszawskie centrum handlowe Targówek zaprasza na wyjątkowe warsztaty świąteczne, które odbywać się będą codziennie w dniach od 9 do 18 grudnia. To doskonała okazja, aby wspólnie z bliskimi poczuć magię świąt i oddać się kreatywnym zajęciom, które wprowadzą w radosny, bożonarodzeniowy nastrój.

Program warsztatów obfituje w różnorodne atrakcje:

  • 9-12 grudnia: słodkie przyjemności – dekorowanie pierniczków i dekorowanie nimi piernikowej chatki
  • 13 grudnia: artystyczne kreacje – dekorowanie pierniczków i i świąteczne pejzaże w kolorowance XXL
  • 14 grudnia: coś starszych gości – tworzenie stroików świątecznych, ale też dla tych młodszych: tworzenie kartek świątecznych oraz kolorowanie świątecznych pejzaży
  • 15 grudnia: tego dnia również znajdzie się coś dla starszych: tworzenie ozdób świątecznych,  ozdoby, ale również dla tych młodszych: papieroplastyka i kolorowanie świątecznych pejzaży
  • 16-18 grudnia: powrót do klasyki – dekorowanie pierniczków i przyozdabianie nimi piernikowej chatki.

Warsztaty przeznaczone są dla dzieci i ich rodzin, a udział w nich jest bezpłatny. To doskonała okazja, by razem z dziećmi rozwijać kreatywność, uczyć się nowych technik rękodzielniczych i spędzić czas w ciepłej, rodzinnej atmosferze.

Strefy otwarte będą w dniach 9-18 grudnia w godzinach 11:00-19:00. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.