Komunikaty PR

Magnolia Park rozda pół tysiąca kart podarunkowych

2020-06-23  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Zbliża się pierwsza po przerwie akcja zakupowa w Magnolia Park. Do zdobycia jest 500 kart podarunkowych o wartości 50 zł. Tym samym największa galeria we Wrocławiu powoli wraca do tradycyjnej formuły wydarzeń, ale z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.

 

Po działaniach on-line realizowanych w ostatnim czasie przez Magnolię Park, teraz wracają wydarzenia stacjonarne. W najbliższą sobotę, 27 czerwca, odbędzie się akcja „Karta Podarunkowa za zakupy”. Osoby, które w tym dniu zrobią zakupy za minimum 250 zł (na maksymalnie dwóch paragonach), otrzymają Kartę Podarunkową Magnolia Park o wartości 50 zł. – To ulubiona akcja zakupowa naszych klientów, dlatego zaczynamy właśnie od niej – mówi Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park. – Tym samym stopniowo wracamy do formuły lubianych przez naszych klientów eventów, oczywiście z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i dystansu społecznego – podkreśla.

Akcja potrwa od godziny 11.00 do 20.00 lub do wyczerpania puli kart. Stoisko zostanie umieszczone w pobliżu wejścia od ulicy Legnickiej. Magnolia Park ma do rozdania aż pół tysiąca Kart Podarunkowych. Są znakomitym pomysłem na prezent, a także atrakcyjnym i eleganckim sposobem gratyfikacji pracowników. Można nimi płacić w blisko 260 sklepach i stoiskach handlowych w Magnolia Park.

Harmonogram wydarzeń w Magnolia Park będzie wzbogacany z miesiąca na miesiąc. Niedawno na parkingu pod Magnolia Park przeprowadzono zbiórkę krwi dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (pierwszą z cyklu). Aktualnie trwa wystawa Moto Summer, na której do 6 lipca prezentowane są miejskie i dostawcze modele samochodów popularnych marek. Po zakończeniu Moto Summer przyjdzie czas na drugą zbiórkę krwi zaplanowaną na 9 lipca. Ponadto zbliżają się dwie wystawy: plakatów nadesłanych na konkurs graficzny „Zooprojektuj”, zachęcających do zakupu Biletu na Przyszłość do wrocławskiego zoo, oraz fotografii prezentujących Karkonosze w obiektywie Wiktora Barona. – O wszystkich wydarzeniach i datach będziemy informowali na bieżąco. Tęskniliśmy za naszymi klientami, choć warto zaznaczyć, że przez czas pozostawaliśmy blisko nich, realizując program „Magnolia Park Inspiruje”. Oprócz tego pomagaliśmy potrzebującym w ramach programu „Magnolia Park Pomaga”. Tym niemniej cieszymy się, że możemy ponownie zapraszać klientów bezpośrednio do galerii – mówi Marta Kocik.

www.magnoliapark.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu Biuro prasowe
2024-09-24 | 15:00

Logistyka może zadecydować o sukcesie sprzedażowym e-sklepu w szczycie sezonu

Pozostały ostatnie 2 miesiące, by przygotować się do piku sprzedażowego pod kątem logistyki i obsługi klienta. Przedsiębiorcy muszą stawić czoła nie tylko wzmożonemu popytowi, ale
Zakupy W centrum handlowym powstał punkt zbiórkowy darów dla powodzian
2024-09-23 | 01:00

W centrum handlowym powstał punkt zbiórkowy darów dla powodzian

Aż do 28 września w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu działać będzie punkt, do którego można przynosić dary dla powodzian. Do pomocy może przyłączyć się
Zakupy Studio Tańca Duet otwiera się w nowej lokalizacji – Centrum Modlińska 6D
2024-09-19 | 10:30

Studio Tańca Duet otwiera się w nowej lokalizacji – Centrum Modlińska 6D

Już niedługo na Białołęce otwarta zostanie nowa filia Studia Tańca Duet! Nowy lokal będzie mieścił się w najnowszym centrum handlowo-usługowym na mapie Warszawy – Centrum

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.