Komunikaty PR

Magnolia Park w trosce o środowisko

2021-05-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Czy wiesz, jak ważne są pszczoły? Potrafisz je chronić? Chcesz poznać je lepiej? Przyjdź do Magnolia Park na wydarzenie poświęcone tym pożytecznym owadom. Właśnie rozpoczęła się wystawa fotografii, ale to dopiero przedsmak. Majowa akcja składa się z trzech części.

Dzięki nim wzrastają łąki i rozkwitają kwiaty. Za ich sprawą owocują drzewa. Ich rola w ekosystemie jest kluczowa. Mowa oczywiście o pszczołach i innych owadach zapylających. Gdyby ich zabrakło, świat stanąłby przed obliczem katastrofy ekologicznej. Załamałaby się również produkcja żywności. W samej Europie od zapylania przez owady uzależnione jest ponad 4000 odmian warzyw, jak informuje Greenpeace Polska.

Niestety, pszczołom potrzebna jest pomoc – szkodzą im toksyczne pestycydy używane w rolnictwie i zanieczyszczenia znajdujące się w powietrzu. – Jest wiele powodów, aby chronić pszczoły. Są one dla nas bardzo ważne i dlatego powinniśmy je lepiej poznać. W trosce o nie i środowisko zorganizowaliśmy rodzinne wydarzenie edukacyjne, którego głównymi bohaterkami są pszczoły i rośliny miododajne. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych ekologią oraz codziennym życiem owadów – zachęca Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.

Wydarzenie pod nazwą „Pszczoła, mały superbohater” trwa w Magnolia Park od 10 do 31 maja w godzinach otwarcia centrum. W programie są trzy atrakcje główne: wystawa fotografii, strefa edukacyjna i akcja sprzedażowa z nagrodami.

Wystawa fotografii

Pierwszą częścią wydarzenia jest wystawa zdjęć roślin miododajnych. Fotografie są do obejrzenia na piętrze, w okolicy sklepu Zara. Wystawa będzie dostępna do końca maja. Z kolei żywe rośliny miododajne można będzie zobaczyć w pszczelim ogrodzie, w specjalnej strefie edukacyjnej na parterze.

Strefa edukacyjna

Druga część wydarzenia, dostępna od 11 do 15 maja, to wyjątkowa strefa edukacyjna, a w niej: gigantyczna pszczoła, strój i inne atrybuty pszczelarza oraz wiele ciekawostek z życia owadów. – Mało kto wie, że do wytworzenia zaledwie kilograma miodu pszczoły muszą zebrać nektar pochodzący aż z kilku milionów kwiatów – zauważa Joanna Sawośko-Duda.

Ciekawostki o pracy i życiu pszczół, a także o tym, jak każdy z nas może im pomóc, prezentowane będą na tablicach edukacyjnych – zapowiada.

Akcja z nagrodami

Trzecią częścią wydarzenia „Pszczoła, mały superbohater” to akcja dla klientów, w której do odebrania za zakupy będą karty podarunkowe i saszetki z mieszkanką nasion do samodzielnego zasadzenia roślin miododajnych. Aby dostać nagrodę, wystarczy w sobotę, 15 maja zrobić zakupy na kwotę 150 zł (na maksymalnie dwóch paragonach) i zgłosić się do punktu wydawania nagród w okolicach sklepu Super-Pharm.

Magnolia Park zachęca do wzięcia udziału w proekologicznym wydarzeniu i jednocześnie przypomina o bezpieczeństwie: – Odwiedzając nasze centrum, pamiętajmy o podstawowych zasadach: zachowaniu dystansu, zakrywaniu ust i nosa, a także dezynfekcji rąk. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby wszyscy czuli się u nas komfortowo i bezpiecznie – podkreśla Joanna Sawośko-Duda.

Bezpłatne maseczki i rękawiczki można odebrać w Punkcie Informacyjnym. Pojemniki z płynem do dezynfekcji są rozmieszczone w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową. Pod koniec kwietnia ponownie poświadczony i zaktualizowany został certyfikat SafeGuard, który jest potwierdzeniem, że Magnolia Park zapewnia klientom w pełni bezpieczne warunki korzystania z centrum.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.